Alior - wypłata z bankomatu.

Data: 2010-08-01 21:53:46
Autor: AW
Alior - wypłata z bankomatu.
Witam.
Mam przyznany limit debetowy w ww banku.
Właściwie to z niego nigdy nie korzystałem.
Dziś nadszedł ten dzień w którym był mi potrzebny.
Chciałem wypłacić z bankomatu PEKAO kwotę większą o 600 PLN niż saldo księgowe.
Bankomat zwrócił informację : " Za mał0 środków , spróbuj mniejszą kwotę"
czy coÅ› w tym rodzaju.
Pomyślałem kasa się skończyła w bankomacie. Poszedłem do drugiego też PEKAO i ten sam komunikat.
Sprawdzam online i limit debetowy mam + saldo księgowe.
Co jest grane ? Czemu nie moge wypłacić większej kasy ?
Ależ mnie wk....a ten bank.:(

Alior - wypłata z bankomatu.