Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki

Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki

Data: 2015-10-13 19:09:47
Autor: mx
Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki
  Od 24 października br. (sobota, godz. 00:00) niedostÄ™pne bÄ™dÄ… systemy bankowoÅ›ci internetowej i mobilnej. Klienci nie bÄ™dÄ… mogli realizować przelewów, pÅ‚atnoÅ›ci internetowych ("PÅ‚acÄ™ z Alior Bankiem"), pÅ‚atnoÅ›ci BLIKIEM ani korzystać z innych usÅ‚ug bankowoÅ›ci elektronicznej. NiedostÄ™pne bÄ™dÄ… również usÅ‚ugi Kantoru Walutowego Online, Biura Maklerskiego oraz T-Mobile UsÅ‚ugi Bankowe. Bank nie bÄ™dzie obsÅ‚ugiwaÅ‚ wniosków internetowych dotyczÄ…cych sprzedaży produktów, pÅ‚atnoÅ›ci i sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.

Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku, będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 26 października br. na godz. 6:00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.

Ograniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X, godz. 00:00 do 26 X, godz. 6:00
Karty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami
oraz wypłaty z bankomatów
Infolinia Dostępna w trybie informacyjnym
+ dyspozycje zastrzegania kart
Placówki Niedostępne
(wybrane w trybie informacyjnym)
Systemy bankowości internetowej
  i mobilnej NiedostÄ™pne
Kantor Walutowy Online Niedostępny
Biuro Maklerskie Niedostępne
T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości internetowej i bankowość mobilna)
Wnioski produktowe online Niedostępne
Płatności internetowe ("Płacę z AB") Niedostępne
Płatności BLIK Niedostępne
Powiadomienia SMS Niedostępne

Prosimy, aby uwzględnili Państwo w swoich planach niedostępność usług bankowych od 24 do 26 października br. Zachęcamy do wykonania wszelkich niezbędnych operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią banku pod numerem 19 502.

Data: 2015-10-13 13:08:57
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Alior z Syncem staj± 54h, Meritum na wieki
Czy nadal mo¿na zg³osiæ brak chêci zostania klientem Aliora?

Data: 2015-10-14 12:19:01
Autor: Waldek
Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki
W dniu 2015-10-13 o 22:08, Konfabulator Konfabulatorski pisze:
Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?


Jak widać poniżej - można
(przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)

Pozdro

W odpowiedzi na kontakt z dnia 08.10.2015 r., uprzejmie informuję o przyjęciu sprzeciwu wobec zmian Tabeli opłat i prowizji dla Klienta Indywidualnego w Meritum Banku.
Mając na uwadze powyższe, wyjaśniam, że Umowa rachunków bankowych oraz wybranych usług w tym kart debetowych, korzystania z elektronicznych kanałów dostępu nr 70849389 ulegnie rozwiązaniu z dniem 21.10.2015 r.
Dodam, że w chwili obecnej Alior Bank SA, działając na podstawie art. 74 Ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości, przetwarzać będzie dane osobowe przez okres 5 lat, liczonych od początku roku następnego po roku obrotowym, którego dane zbiory dotyczą, wyłącznie w celach archiwizacyjnych.
W związku z czym, Bank nie może pozytywnie ustosunkować się do Pana wniosku dotyczącego usunięcia danych i zaprzestać przetwarzania ich. Niemniej, została nałożona stosowna blokada, uniemożliwiająca przetwarzanie Pana danych w celach marketingowych.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z Departamentem Operacji pod numerem infolinii 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub(+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

Data: 2015-10-14 13:29:14
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Alior z Syncem staj± 54h, Meritum na wieki
Dziêki za info. By³em dzi¶ w placówce Aliora w samym centrum stolicy, gdzie dowiedzia³em siê, ¿e panienka potrzebna do wykonania sprzeciwu jest nieobecna i mam sobie przyj¶æ jutro. A wiêc lecê z³o¿yæ wniosek.

Data: 2015-10-14 22:17:05
Autor: mx
Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki
W dniu 14.10.15 o 12:19, Waldek pisze:
Czy nadal można zgłosić brak chęci zostania klientem Aliora?


Jak widać poniżej - można
(przez zakładkę wnioski, nie trzeba dymać do banku czy na poczte)

Ja tam nie rezygnuję, mam Aliora i Meritum i muszę z bliska obejrzeć proces łączenia systemów transakcyjnych. To może ostatnia i jedyna taka okazja w moim życiu.

Data: 2015-10-14 22:44:49
Autor: Waldek
Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki
W dniu 2015-10-14 o 22:17, mx pisze:
W dniu 14.10.15 o 12:19, Waldek pisze:
Czy nadal mo¿na zg³osiæ brak chêci zostania klientem Aliora?


Jak widaæ poni¿ej - mo¿na
(przez zak³adkê wnioski, nie trzeba dymaæ do banku czy na poczte)

Ja tam nie rezygnujê, mam Aliora i Meritum i muszê z bliska obejrzeæ
proces ³±czenia systemów transakcyjnych. To mo¿e ostatnia i jedyna taka
okazja w moim ¿yciu.

Mo¿e i okazja ;) ale zapewne nowe do¶wiadczenie.
Mnie Alior swego czasu nadepn±³ na odcisk i obieca³em sobie
¿e nigdy wiêcej nie bêdê klientem "wy¿szej kultury bankowo¶ci"

Zadowolê siê przyjemno¶ci± integracji
Aquariusa by³ego MultiBanku z mB±kiem ;)

Pozdro

Alior z Syncem stajÄ… 54h, Meritum na wieki

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona