Alior za darmo

Data: 2016-05-03 03:35:00
Autor: Titus Atomicus
Alior za darmo
Witam,
Zastanawiam sie nad kontem w Aliorze.
CZy jest tam przymus posiadania karty? No poza karta nie ma chyba zadnych oplat?
--
TA

Data: 2016-05-02 21:48:10
Autor: bi123
Alior za darmo
Konto Wyższej Jakości Aliora jest darmowe we wszystkich obszarach, z gwarancją
tego stanu na minimum 5 lat. Jedyny warunek bezpłatności to wpływ min.. 2500 zł
w miesiącu skądkolwiek (jednorazowo, nie można składać po kawałku). Na koncie nie ma obowiązku trzymania jakichkolwiek kwot i nie ma obowiązku
posiadania karty. Mam to konto od pół roku i nie mam zastrzeżeń. Mam też mało używaną kartę skoro jest bezpłatna (na codzień używam kredytówki). Podobają mi się bezpłatne
przelewy natychmiastowe bo jest to wtedy dobre centrum operacyjne gdy ma się
więcej kont.

Data: 2016-05-03 16:55:10
Autor: janek z pola
Alior za darmo
bi123@o2.pl wrote:

Konto Wyższej Jakości Aliora jest darmowe we wszystkich obszarach, z
gwarancją tego stanu na minimum 5 lat. Jedyny warunek bezpłatności to
wpływ min. 2500 zł w miesiącu skądkolwiek (jednorazowo, nie można składać

właściwie... to są 2 warunki:
* albo jednorazowy wpływ 2.500
* albo wykrecenie 700 kartą debetową

[...]

czy to oznacza, że Express Elixir jest bezpłatny w ramach tego konta w nieograniczonej liczbie transakcji?

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-05-03 11:37:04
Autor: bi123
Alior za darmo
W dniu wtorek, 3 maja 2016 16:55:25 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
[...]

1. Z pytania o przymus posiadania karty wynikałoby, że pytający    nie akceptuje wymogu jej posiadania więc pozostał mu jedyny warunek

2. Nie wiem. Z każdego przelewu jaki wpływa kieruję express maksymalnie
   w dwóch kierunkach i tu nie napotkałem ograniczeń.

Data: 2016-05-04 13:25:32
Autor: Pete
Alior za darmo
W dniu 2016-05-03 o 20:37, bi123@o2.pl pisze:
[...]

max 5tys dziennie

--
Pete

Data: 2016-05-07 01:42:21
Autor: Titus Atomicus
Alior za darmo
In article <b23c1afa-36c2-40e5-94dc-e117c2f7416b@googlegroups.com>,
 bi123@o2.pl wrote:

[...]
W moim przypadku oznaczaloby to wplacanie z innego konta a potem wyplacanie 2500 zl. E, to chyba nie dla mnie. --
TA

Data: 2016-05-05 11:57:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior za darmo