Alior za dnia...

Data: 2010-01-06 09:50:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior za dnia...
Był Alior nocą, teraz Alior za dnia...

    Uprzejmie informujemy,
    że w chwili obecnej
    System Bankowości Internetowej jest niedostępny ze względu na trwające prace serwisowe.

    Przepraszamy za niedogodności z tym związane.

    Przejdź do strony głównej

Alior nocą -- > "Eneuel Leszek Ciszewski" hhgsfe$du$1@inews.gazeta.pl

-=-

Cierpię na bezsenność -- miałem spać do południa, ale sumienie
obciążone grzechami nie pozwala na spokojny sen, więc nie śpię...

I z nudów zajrzałem do Aliora, aby sprawdzić, czy jest tam moje pół grosza+...
A tu taka heca! Za kwadrans 10 rano a Alior nie chce mnie wpuścić... :)

--
   .`'.-.          ._.                            .-.
   .'O`-'      ., ; o.'    eneuel@@gmail.com     '.O_'

Data: 2010-01-06 09:52:21
Autor: MarekZ
Alior za dnia...
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi1isj$b77$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Ja byłem świadkiem tego padu będąc zalogowanym około pół godziny temu. Wyglądało to dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne rzeczy, znikały przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

Data: 2010-01-06 09:01:32
Autor: xbartx
Alior za dnia...
Dnia Wed, 06 Jan 2010 09:52:21 +0100, MarekZ napisał(a):

Ja byłem świadkiem tego padu będąc zalogowanym około pół godziny temu.
Wyglądało to dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne rzeczy, znikały
przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

Ostatnio im się to chyba coraz częściej zdarza. Najbardziej to chyba są wkurzeni użytkownicy BM.

Data: 2010-01-06 10:03:33
Autor: MarekZ
Alior za dnia...
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hi1jhc$kvl$3@inews.gazeta.pl...

Ostatnio im się to chyba coraz częściej zdarza. Najbardziej to chyba są
wkurzeni uĹźytkownicy BM.

Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

Data: 2010-01-06 09:26:58
Autor: xbartx
Alior za dnia...
Dnia Wed, 06 Jan 2010 10:03:33 +0100, MarekZ napisał(a):

Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

No wiadomo, ale w przypadku BM można się czasami nieźle przejechać. Fakt, że BM Aliora jest chyba jednym z tańszych, więc można zastosować myk w stylu "coś za coś". Fakt, faktem że coś im się tam ostatnio rozjeżdża i to w miarę poważnie, bo niezapowiedziane przerwy jak na bankowość internetową są dosyć długie.

Data: 2010-01-06 03:21:02
Autor: AG
Alior za dnia...
On 6 Sty, 10:26, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

stylu "coś za coś". Fakt, faktem że coś im się tam ostatnio rozjeżdża i
to w miarę poważnie, bo niezapowiedziane przerwy jak na bankowość

Xenocide

Dla mnie to masakra. Mam konto indywidualne i firmowe, potrzebuje
zrobić szybko przelew a tu taki psikus. Na dodatek o takiej
godzinie.... Bez komentarza.

Data: 2010-01-06 11:53:20
Autor: xbartx
Alior za dnia...
Dnia Wed, 06 Jan 2010 03:21:02 -0800, AG napisał(a):

Dla mnie to masakra. Mam konto indywidualne i firmowe, potrzebuje zrobić
szybko przelew a tu taki psikus. Na dodatek o takiej godzinie.... Bez
komentarza.

Prawie działa. Właśnie sobie przypomniałem, że przelew muszę puścić a tu dostęp mam, ale żadnego rachunku nie widać.

Data: 2010-01-06 14:40:15
Autor: xbartx
Alior za dnia...
Dnia Wed, 06 Jan 2010 11:53:20 +0000, xbartx napisał(a):

Prawie działa. Właśnie sobie przypomniałem, że przelew muszę puścić a tu
dostęp mam, ale żadnego rachunku nie widać.

No i przelew dzisiaj nie wyszedł, bo rachunków jak nie ma, tak nie ma. Z mojej strony pierwszy poważny minus dla A. Przelewy odroczone też zniknęły w niebycie ;)

Data: 2010-01-06 10:19:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior za dnia...

"MarekZ" hi1jjq$kjc$1@srv.cyf-kr.edu.pl

Ostatnio im się to chyba coraz częściej zdarza. Najbardziej to chyba są
wkurzeni użytkownicy BM.

Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

Nic, ale to jednak bank. A i metod zapobiegania
padom tego typu jest chyba co niemiara. :)

Pewna pani powiedziała -- to jest pewne jak w banku. ;)

--
   .`'.-.          ._.                            .-.

Data: 2010-01-06 14:29:29
Autor: Paweł
Alior za dnia...
MarekZ wrote:

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup

Ostatnio im się to chyba coraz częściej zdarza. Najbardziej to chyba są
wkurzeni uĹźytkownicy BM.

Jasne, ale nic nie jest niezawodne.

zawodne, nie zawodne, ale czy dziala?
mi ostatnio przestaly dzialac przelewy automatyczne BM<->ROR.
a kasa za akcje sprzedane kilka dni temu nadal wisi w "naleznosci"
i nie przeniosla sie do tej pory na saldo "gotowki" :/

Data: 2010-01-06 10:16:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior za dnia...

"MarekZ" hi1iuq$jmb$1@srv.cyf-kr.edu.pl

[...]

Nie, no... Nie mów, że prace serwisowe to jakiś pad... To są zamierzone działania
mające na celu podniesienie poziomu usług, czynione w trosce o potrzeby Klienta...

-=-

Parodia... Trudno w to uwierzyć. :) To bank czy b...? :)

No nic... Jakoś to będzie...
Najgorsze jest to, że nie wyspałem się... :)

--
   .`'.-.          ._.                            .-.

Data: 2010-01-06 23:37:35
Autor: jo44
Alior za dnia...
MarekZ pisze:

Ja byłem świadkiem tego padu będąc zalogowanym około pół godziny temu. Wyglądało to dość spektakularnie. Po prostu gasły pewne rzeczy, znikały przyciski, kółeczka zatrzymywały się w pół obrotu...

Będziesz miał co wnukom opowiadać...

Data: 2010-01-08 11:33:40
Autor: MarekZ
Alior za dnia...
[...]

A w Aliorze znowu kłopoty, przynajmniej z aplikacją do notowań. Trzeba co kilka minut restartować aplikację, czasami to pomaga a czasami nie...

Data: 2010-01-08 14:34:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior za dnia...

"MarekZ" hi71kh$kj0$1@srv.cyf-kr.edu.pl

A w Aliorze znowu kłopoty, przynajmniej z aplikacją do notowań.
Trzeba co kilka minut restartować aplikację, czasami to pomaga
a czasami nie...

No właśnie -- pomaga!! Ważne, że coś pomaga. ;)
System dobry (bo nawet, jeśli coś nie działa prawnie, to jest na to
metoda) oprocentowanie [było kiedyś] wysokie z innowacyjną nocną
kapitalizacją -- słowem najlepszy bank w Polsce, jak głoszą reklamy Aliora... ;)

Tyle razy mówiłem, że jeśli Bóg nie zasieje, podlewanie modlitwami nie pomoże.
Oddział, który mam kilkaset metrów stąd (na drodze moich spacerów), święcony
był przez przedstawicieli Kościoła...

--

Data: 2010-01-08 14:40:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior za dnia...

"Eneuel Leszek Ciszewski" hi7c9a$hse$1@inews.gazeta.pl

System dobry (bo nawet, jeśli coś nie działa prawnie, to jest na to
+ System dobry (bo nawet, jeśli coś nie działa poprawnie, to jest na to

--