Alior zablokowal mi KK

Data: 2009-07-06 13:51:16
Autor: Wemif
Alior zablokowal mi KK
Kilkakrotnie w ciagu weekendu próbowałem zapłacić KK Alior, terminal
dostawał odpowiedź 'transakcja odrzucona - nie akceptuj'. Limitu
nie przekroczyłem. Przed chwilą dzwonię na infolinię, a tam mi konsultant mówi, że karta została zablokowana bo bank nie mógł
się do mnie dodzwonić aby potwierdzić jakieś transakcje.
(nikt nie dzwonił, telefon miałem cały czas w zasięgu).

Po oczekiwaniu, dowiedziałem się, że bank w weekend nie dzwoni
do klientów, a karta była zablokowana ale już jest odblokowana.
Zapytałem też o którą transakcję chodzi (nie było jakichś nienormalnych ostatnio), pani nie udziela takich informacji.
Nie udziela też informacji o czasie trwania blokady ani dlaczego została już odblokowana mimo, że się do mnie nie dodzwoniono.

Wyższa kultura. Nie ma to jak Citi, który 5 minut po podejrzanej
transakcji dzwoni potwierdzić, a nie jakieś blokowanie bez powodu.

a.

Data: 2009-07-06 07:29:32
Autor: bradley.st
Alior zablokowal mi KK
On 6 Lip, 09:51, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:

Wyższa kultura. Nie ma to jak Citi, który 5 minut po podejrzanej
transakcji dzwoni potwierdzić, a nie jakieś blokowanie bez powodu.

Nie umniejszajac oczywiscie winy Alior Bank, bo rzeczywiscie zawalili
sprawe, ale co robi Citi kiedy nie moze sie dodzwonic? Rowniez blokuje
karte.

Nie wiem jak jest teraz, ale Shittybank Poland takze mial faze kiedy
najpierw strzelal, a pozniej zadawal pytania, czyli blokowal karte
prewencyjnie przy "podejrzanych" transakcjach, a pozniej nalezalo ja
sobie odblokowac telefonicznie. Bedac w  Meksyku, na przyklad.

Data: 2009-07-06 09:55:59
Autor: witek
Alior zablokowal mi KK
bradley.st wrote:
[...]

Dorzuce do listy Chase, ktory tez nie lubi kiedy kupuje się spożywkę w jednym miejscu, a dwie godziny pozniej 500 km dalej.
Bez ceregieli zablokowali kartę, po czym nagrali sie na sekretarkę, ze jak chce miec karte to mam sie z nimi skontaktowac.

Data: 2009-07-06 17:01:17
Autor: Mithos
Alior zablokowal mi KK
bradley.st pisze:
Nie umniejszajac oczywiscie winy Alior Bank, bo rzeczywiscie zawalili
sprawe, ale co robi Citi kiedy nie moze sie dodzwonic? Rowniez blokuje
karte.

Do mnie Citi dzwonił raz : gdy kupowałem laptopa. Później nawet przy płatnościach 2,5 razy większych nie dzwonili.

--
Mithos

Data: 2009-07-06 15:41:29
Autor: Filip Lach
Alior zablokowal mi KK
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
bradley.st pisze:
> [...]

Do mnie Citi dzwonił raz : gdy kupowałem laptopa. Później nawet przy płatnościach 2,5 razy większych nie dzwonili.

Mnie ostatnio zablokowali kartę w Kanadzie. Pani w informacji ją szybciutko
odblokowała, ale powiedziała, że takie blokowanie działa przez trzy dni, a
potem może się znowu zablokować. Ewentualnie zasugerowała wydanie dyspozycji
stałego zablokowania monitorowania karty...

Data: 2009-07-06 09:55:25
Autor: bradley.st
Alior zablokowal mi KK
On 6 Lip, 11:41, "Filip  Lach" <filip6...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

[...]

O! A nie mozna po prostu zadzwonic PRZED wyjazdem i powiedziec w jakch
krajach i w jakim terminie sie bedzie i miec sprawe z glowy a
jednoczesnie nie wylaczac tego monitorowania w 100%?

Czy to by bylo za latwe i "zbyt amerykanskie"? ;D

Data: 2009-07-06 12:02:48
Autor: witek
Alior zablokowal mi KK
bradley.st wrote:

[...]

A jak sie nigdzie nie wyjeżdża i kraj i termin jest ciągle ten sam, a mimo to blokują?

Data: 2009-07-06 10:12:56
Autor: bradley.st
Alior zablokowal mi KK
On 6 Lip, 13:02, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

A jak sie nigdzie nie wyjeżdża i kraj i termin jest ciągle ten sam, a
mimo to blokują?

(A) zmienic bank
lub:
(B) przyzwyczaic sie

Data: 2009-07-06 13:02:47
Autor: witek
Alior zablokowal mi KK
bradley.st wrote:
[...]

zrobiłem A + B, ze wzgledu na wysoki limit karty.

Data: 2009-07-06 18:30:25
Autor: Filip Lach
Alior zablokowal mi KK
bradley.st <bradley.st@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

W polskim Citi to nie działa, "konsultant" na infolinii powiedział, że on nie
może tego wprowadzić "z góry" tylko ewentualnie wyłączyć zabezpieczenia.

Data: 2009-07-06 11:36:01
Autor: bradley.st
Alior zablokowal mi KK
On 6 Lip, 14:30, "Filip  Lach" <filip6...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

W polskim Citi to nie działa, "konsultant" na infolinii powiedział, że on nie
może tego wprowadzić "z góry" tylko ewentualnie wyłączyć zabezpieczenia.

Dopuszczamy mozliwosc ze inny "konsultant" bedzie mial inne zdanie na
ten temat? :D

Data: 2009-07-06 20:18:08
Autor: MK
Alior zablokowal mi KK
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:d72a8af2-9f8a-4114-b665-56e609d35ecbx3g2000yqa.googlegroups.com...

[...]

AFAIK w Citi mozna.

MK

Data: 2009-07-06 11:02:43
Autor: witek
Alior zablokowal mi KK
bradley.st pisze:
[...]

tak, pod warunkiem, że masz telefon pod ręką i nie masz kilkunastu osób za tobą w kolejce.

Dlatego nigdy nie jeżdżę z jedną kartą. Za bardzo zawodne.

Data: 2009-07-07 08:03:02
Autor: pI
Alior zablokowal mi KK
Mon, 06 Jul 2009 17:01:17 +0200, na pl.biznes.banki, Mithos napisał(a):

Do mnie Citi dzwonił raz : gdy kupowałem laptopa. Później nawet przy płatnościach 2,5 razy większych nie dzwonili.

Do mnie zadzwonili przy płatności 5 zł w sieci (doładowanie). Wieczór
był, chyba im się nudziło ;)

--
pI

Data: 2009-07-06 23:56:38
Autor: eg
Alior zablokowal mi KK
Tez mialem taka sytuacje w aliorze (opisywalem pare tygodni temu) i tez swiecilem oczami. Oczywiscie zero informacji od Aliora, a mogliby chociaz glupiego smsa wyslac.

Nie robiles przypadkiem jakis transakcji internetowych? Zauwazylem, ze alior jest bardzo na nie "wrazliwy".

Swoja droga moge zrozumiec, ze bank blokuje karte, ale nie moge, ze nie wysyla chocby glupiego smsa. Jak zrezygnuje z karty to bedzie jeden z glownych powodow. Dla mnie to byl cios ponizej pasa. ;)

Data: 2009-07-07 08:37:09
Autor: Wemif
Alior zablokowal mi KK
eg <egetin@wp.pl> wrote:

Nie robiles przypadkiem jakis transakcji internetowych? Zauwazylem, ze alior

Właśnie nie, ostatnie dwa tygodnie to same transakcje sklepów stacjonarnych.

a.

Alior zablokowal mi KK