Alior zaliczył wywrotkę?

Data: 2010-02-18 08:28:03
Autor: xbartx
Alior zaliczył wywrotkę?

Też tak macie, że po wpisaniu loginu i kliknięciu dalej dostajecie coś takiego:

"BĹ‚Ä…d podczas logowania.

Podany identyfikator lub hasło mogą być nieprawidłowe. Upewnij się czy klawisz Caps lock na klawiaturze nie jest włączony i spróbuj ponownie.
Po kilku próbach logowania błędnym hasłem dostęp zostanie zablokowany.
W celu odblokowania dostępu skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem tel.: 19 502 (z zagranicy +48 12 19 502)."

Tak jakby baza loginów nie istniała, że o hasłach to już nawet nie wspomnę ;)

Data: 2010-02-18 08:31:21
Autor: xbartx
Alior zaliczył wywrotkę?

Coś działają, bo teraz login przyjęło, ale obrazek nie jest mój i dostałem taki sam komunikat czyli tym razem hasło nie takie jak trzeba ;)

Data: 2010-02-18 08:33:45
Autor: xbartx
Alior zaliczył wywrotkę?

Oj chyba zhakowałem aliora, bo teraz wyskoczyło:

"Uprzejmie informujemy,
ĹĽe w chwili obecnej
System Bankowości Internetowej jest niedostępny ze względu na trwające prace serwisowe.

Przepraszamy za niedogodności z tym związane."

Data: 2010-02-18 09:34:22
Autor: scholastyk
Alior zaliczyłwywrotkę?
Potwierdzam. Alior leży i kwiczy. Teraz już nawet nie można wpisać loginu.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-02-18 09:46:04
Autor: MarekZ
Alior zaliczyłwywrotkę?
Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:5065.000001f8.4b7cfb8e@newsgate.onet.pl...
Potwierdzam. Alior leży i kwiczy. Teraz już nawet nie można wpisać loginu.

Pozdrawiam
scholastyk

A ja mam otwart± sesję od około 8:30 i działa, no ale boję się gdziekolwiek klikn±ć bo pewnie wtedy mnie wywróci. :)

Data: 2010-02-18 08:54:01
Autor: xbartx
Alior zaliczyłwywrotkę?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:46:04 +0100, MarekZ napisał(a):

A ja mam otwartą sesję od około 8:30 i działa, no ale boję się
gdziekolwiek kliknąć bo pewnie wtedy mnie wywróci. :)

Już działa dobrze. I chyba wiem co było przyczyną. Po zalogowaniu się przywitała mnie reklama, aby płacić MC i Maestro:

http://program4poryroku.pl/

Data: 2010-03-01 03:35:25
Autor: eisenberg
Alior zaliczyłwywrotkę?
On 18 Lut, 09:54, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:46:04 +0100, MarekZ napisał(a):

> A ja mam otwart± sesję od około 8:30 i działa, no ale boję się
> gdziekolwiek klikn±ć bo pewnie wtedy mnie wywróci. :)

Już działa dobrze. I chyba wiem co było przyczyn±. Po zalogowaniu się
przywitała mnie reklama, aby płacić MC i Maestro:

http://program4poryroku.pl/

Xenocide

Dzi¶ kolejna wywrotka ;((
"Przepraszamy. System Bankowo¶ci Internetowej oraz Call Center s±
chwilowo niedostępne.
Trwaj± prace nad przywróceniem ich pełnej funkcjonalno¶ci.

Przepraszamy za wszelkie niedogodno¶ci"

Alior zaliczył wywrotkę?