Alior - zmiana PIN w serwisie transakcyjnym za 1PLN ?

Data: 2009-09-01 14:40:39
Autor: Sebcio
Alior - zmiana PIN w serwisie transakcyjnym za 1PLN ?
Witam !

Dzisiaj w historii znalazłem obciążenie na kwotę 1PLN za zmianę PINu. Nie byłoby w tym niczego dziwnego, gdyby nie fakt że zmiany PINu nie dokonałem w bankomacie, lecz w serwisie transakcyjnym. Z ciekawości zajrzałem do TOiP i owszem, znalazłem pozycję zmiany PINu za 1PLN ale w tabeli dotyczącej "Innych funkcji karty w bankomatach własnych. Jakby nie było bankomat własny to nie jest serwis transakcyjny.

--
Pozdrawiam,
Sebcio

Data: 2009-09-01 18:01:16
Autor: Mithos
Sebcio pisze:
[...]

A ja zmieniałem w bankomacie i nic nie pobrali :)

--
Mithos

Data: 2009-09-01 19:52:15
Autor: scholastyk
Sebcio pisze:
> [...]

A ja zmieniałem w bankomacie i nic nie pobrali :)

Widocznie pomylili Was dwóch ze sobą i potrącili nie temu komu trzeba :)))

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-01 18:31:43
Autor: Krzysztof

"Sebcio" <sebcio@nowhere.net> wrote in message news:h7ipte$5jk$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mnie tez pobrali 1zl za zmiane w serwisie. W tabeli oplat jest -funkcje karty w bankomatach wlasnych. Trzeba bedzie zlozyc reklamacje i niech poprawia tabele jak chca krooic ludzi za zmiane przez net.

Alior - zmiana PIN w serwisie transakcyjnym za 1PLN ?