[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Data: 2010-01-12 14:08:50
Autor: xbartx
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Tego się dzisiaj dowiedziałem od Pani Bankierki.
Mam kk z pierwszej serii, ĹĽe siÄ™ tak wyraĹĽÄ™, czyli darmowe przelewy z kk.
ZostajÄ… darmowe przelewy i cb 1%.
Zmienia siÄ™ tylko, od lutego 2010 r., limit zwolnienia z 12k na 15k pln.

Data: 2010-01-12 16:31:12
Autor: Brzezi
wto, 12 sty 2010 o 15:08 GMT, xbartx napisał(a):

Tego się dzisiaj dowiedziałem od Pani Bankierki.
Mam kk z pierwszej serii, że się tak wyrażę, czyli darmowe przelewy z kk.
Zostaj± darmowe przelewy i cb 1%.

ostatnio robilem kilka przelewow, i nic nie doliczylo...

Od osob ktore maja prowizje od przelewu, kiedy ta prowizja jest naliczana?
od razu po wykonaniu przelewu? czy po jakims czasie?

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-01-12 18:11:00
Autor: xbartx
Dnia Tue, 12 Jan 2010 16:31:12 +0100, Brzezi napisał(a):

ostatnio robilem kilka przelewow, i nic nie doliczylo...

Od osob ktore maja prowizje od przelewu, kiedy ta prowizja jest
naliczana? od razu po wykonaniu przelewu? czy po jakims czasie?

Od razu po wykonaniu przelewu jest naliczona prowizja.

--
xbartx

Data: 2010-01-12 21:09:12
Autor: RobertS
xbartx pisze:
[...]

z 10 na 15k zł, ale obowiązkowe ubezp. musisz wykupić?
jezeli cb zostanie na poziomie 1% i ww. nie bedzie obowiazkowe to sobie te karte zostawie i nie bede cudowal ze zmiana na inna

RobertS

Data: 2010-01-12 20:20:00
Autor: xbartx
Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:09:12 +0100, RobertS napisał(a):

z 10 na 15k zł, ale obowiązkowe ubezp. musisz wykupić? jezeli cb
zostanie na poziomie 1% i ww. nie bedzie obowiazkowe to sobie te karte
zostawie i nie bede cudowal ze zmiana na inna

A to nawet nie wiedziałem, że było 10k. W takim wypadku to fakt 50%^, lekkie przegięcie i tanie sztuczki - nieładnie.

--
xbartx

Data: 2010-01-12 21:36:22
Autor: Olgierd
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk
Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:09:12 +0100, RobertS napisał(a):

z 10 na 15k zł, ale obowi±zkowe ubezp. musisz wykupić? jezeli cb
zostanie na poziomie 1% i ww. nie bedzie obowiazkowe to sobie te karte
zostawie i nie bede cudowal ze zmiana na inna

Nie musisz kupować ubezpieczenia, je¶li masz kartę wydan± przed którym¶ tam (przed listopadem 2009 bodajże).

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-01-13 11:23:05
Autor: sandokan
W dniu 2010-01-12 22:36, Olgierd pisze:
[...]

a co po odnowienieu karty po roku uzytkowania??
nowa zostanie wydana na starych zasadach czy juz na nowych??

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-01-13 10:26:04
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 13 Jan 2010 11:23:05 +0100, sandokan napisał(a):

Nie musisz kupować ubezpieczenia, je¶li masz kartę wydan± przed którym¶
tam (przed listopadem 2009 bodajże).

a co po odnowienieu karty po roku uzytkowania?? nowa zostanie wydana na
starych zasadach czy juz na nowych??

Miałem odnowion± w listopadzie i nie dostałem żadnego papieru b±dĽ choćby wyja¶nienia. Co moim zdaniem oznacza, że nic się nie zmieniło.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-01-13 14:57:41
Autor: RobertS
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Miałem odnowion± w listopadzie i nie dostałem żadnego papieru b±dĽ choćby wyja¶nienia. Co moim zdaniem oznacza, że nic się nie zmieniło.

napisałem do banku emila w tej sprawie, moja karta odnawia się w kwietniu

RobertS

Data: 2010-01-13 18:27:17
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-01-13 14:57, RobertS pisze:

Miałem odnowion± w listopadzie i nie dostałem żadnego papieru b±dĽ
choćby wyja¶nienia. Co moim zdaniem oznacza, że nic się nie zmieniło.

napisałem do banku emila w tej sprawie, moja karta odnawia się w kwietniu

Daj znać jak dostaniesz odpowiedĽ, bo ta kwestia też mnie interesuje

Marcin

Data: 2010-01-14 17:09:21
Autor: RobertS
lolekanabolek pisze:
[...]

dostałem odp.
5 zł jeżeli nie wykona się 4 transakcji w okresie rozliczeniowym, limit 15k lub 30kzł rocznie, aby bank nie pobrał opłaty, CB BEZ ZMIAN!

RobertS

Data: 2010-01-14 21:22:37
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-01-14 17:09, RobertS pisze:

[...]

oki, wielkie dzięki za info
czyli rozumiem, ze 1% CB zostaje bez konieczno¶ci opłaty na ubezpieczenie

widzę, ze jednak KK aliora zago¶ci u mnie na dłużej ;-)))

Marcin

Data: 2010-01-14 23:31:58
Autor: RobertS
[...]

TAK, tak± dostałem odp. z banku

widzę, ze jednak KK aliora zago¶ci u mnie na dłużej ;-)))

u mnie pewnie też, bo limit jestem w stanie wyrobić (i miesięczny i roczny)

RobertS

Data: 2010-01-13 19:55:56
Autor: Matt
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk
Przyznam, że trochę mnie dziwi ta dyskusja, ponieważ w komunikacie było wszystko jasno napisane. Starych klientów nowa tabela obowi±zuje od 1 lutego, nie było mowy o żadnych wyj±tkach, a więc od lutego przelewy powinny być dla wszystkich płatne :-( Obawiam się, że pani bankierka mogła mieć błędne informacje.

Natomiast co do cb to też wydaje się oczywiste - jedne zasady obowi±zuj± tych co zawarli umowę przed 1 listopada, a drugie tych po 1 listopada. Ja umowę zawarłem w czerwcu i mnie obowi±zuje i będzie obowi±zywać nadal 1%, a ewentualne wznowienie karty czy np. wydanie nowej po zastrzeżeniu to nie jest ponowne zawarcie umowy tylko jej przedłużenie - ale to jest cały czas ta sama jedna umowa zawarta przed 1 listopada.™‚™™…™

Pozdro.

Data: 2010-01-13 21:27:22
Autor: RobertS
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Natomiast co do cb to też wydaje się oczywiste - jedne zasady obowiązują tych co zawarli umowę przed 1 listopada, a drugie tych po 1 listopada. Ja umowę zawarłem w czerwcu i mnie obowiązuje i będzie obowiązywać nadal 1%, a ewentualne wznowienie karty czy np. wydanie nowej po zastrzeżeniu to nie jest ponowne zawarcie umowy tylko jej przedłużenie - ale to jest cały czas ta sama jedna umowa zawarta przed 1 listopada.������

ok, mam nadzieję, że jest dokładnie tak jak piszesz, w każdym razie zapytać w banku nie zaszkodzi ;-)

RobertS

[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk