[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Data: 2010-01-12 21:09:12
Autor: RobertS
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk
xbartx pisze:
Tego się dzisiaj dowiedziałem od Pani Bankierki.
Mam kk z pierwszej serii, że się tak wyrażę, czyli darmowe przelewy z kk.
Zostają darmowe przelewy i cb 1%.
Zmienia się tylko, od lutego 2010 r., limit zwolnienia z 12k na 15k pln.

z 10 na 15k zł, ale obowiązkowe ubezp. musisz wykupić?
jezeli cb zostanie na poziomie 1% i ww. nie bedzie obowiazkowe to sobie te karte zostawie i nie bede cudowal ze zmiana na inna

RobertS

Data: 2010-01-12 20:20:00
Autor: xbartx
Dnia Tue, 12 Jan 2010 21:09:12 +0100, RobertS napisał(a):

z 10 na 15k zł, ale obowiązkowe ubezp. musisz wykupić? jezeli cb
zostanie na poziomie 1% i ww. nie bedzie obowiazkowe to sobie te karte
zostawie i nie bede cudowal ze zmiana na inna

A to nawet nie wiedziałem, że było 10k. W takim wypadku to fakt 50%^, lekkie przegięcie i tanie sztuczki - nieładnie.

--
xbartx

Data: 2010-01-12 21:36:22
Autor: Olgierd
[...]

Nie musisz kupować ubezpieczenia, jeśli masz kartę wydaną przed którymś tam (przed listopadem 2009 bodajże).

--
:) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-01-13 11:23:05
Autor: sandokan
W dniu 2010-01-12 22:36, Olgierd pisze:
[...]

a co po odnowienieu karty po roku uzytkowania??
nowa zostanie wydana na starych zasadach czy juz na nowych??

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-01-13 10:26:04
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 13 Jan 2010 11:23:05 +0100, sandokan napisał(a):

Nie musisz kupować ubezpieczenia, jeśli masz kartę wydaną przed którymś
tam (przed listopadem 2009 bodajże).

a co po odnowienieu karty po roku uzytkowania?? nowa zostanie wydana na
starych zasadach czy juz na nowych??

Miałem odnowioną w listopadzie i nie dostałem żadnego papieru bądź choćby wyjaśnienia. Co moim zdaniem oznacza, że nic się nie zmieniło.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2010-01-13 14:57:41
Autor: RobertS
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Miałem odnowioną w listopadzie i nie dostałem żadnego papieru bądź choćby wyjaśnienia. Co moim zdaniem oznacza, że nic się nie zmieniło.

napisałem do banku emila w tej sprawie, moja karta odnawia się w kwietniu

RobertS

Data: 2010-01-13 18:27:17
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-01-13 14:57, RobertS pisze:

Miałem odnowioną w listopadzie i nie dostałem żadnego papieru bądź
choćby wyjaśnienia. Co moim zdaniem oznacza, że nic się nie zmieniło.

napisałem do banku emila w tej sprawie, moja karta odnawia się w kwietniu

Daj znać jak dostaniesz odpowiedź, bo ta kwestia też mnie interesuje

Marcin

Data: 2010-01-14 17:09:21
Autor: RobertS
lolekanabolek pisze:
[...]

dostałem odp.
5 zł jeżeli nie wykona się 4 transakcji w okresie rozliczeniowym, limit 15k lub 30kzł rocznie, aby bank nie pobrał opłaty, CB BEZ ZMIAN!

RobertS

Data: 2010-01-14 21:22:37
Autor: lolekanabolek
W dniu 2010-01-14 17:09, RobertS pisze:

[...]

oki, wielkie dzięki za info
czyli rozumiem, ze 1% CB zostaje bez konieczności opłaty na ubezpieczenie

widzę, ze jednak KK aliora zagości u mnie na dłużej ;-)))

Marcin

Data: 2010-01-14 23:31:58
Autor: RobertS
[...]

TAK, taką dostałem odp. z banku

widzę, ze jednak KK aliora zagości u mnie na dłużej ;-)))

u mnie pewnie też, bo limit jestem w stanie wyrobić (i miesięczny i roczny)

RobertS

[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk