[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Data: 2010-01-13 19:55:56
Autor: Matt
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk
Przyznam, że trochę mnie dziwi ta dyskusja, ponieważ w komunikacie było wszystko jasno napisane. Starych klientów nowa tabela obowi±zuje od 1 lutego, nie było mowy o żadnych wyj±tkach, a więc od lutego przelewy powinny być dla wszystkich płatne :-( Obawiam się, że pani bankierka mogła mieć błędne informacje.

Natomiast co do cb to też wydaje się oczywiste - jedne zasady obowi±zuj± tych co zawarli umowę przed 1 listopada, a drugie tych po 1 listopada. Ja umowę zawarłem w czerwcu i mnie obowi±zuje i będzie obowi±zywać nadal 1%, a ewentualne wznowienie karty czy np. wydanie nowej po zastrzeżeniu to nie jest ponowne zawarcie umowy tylko jej przedłużenie - ale to jest cały czas ta sama jedna umowa zawarta przed 1 listopada.™‚™™…™

Pozdro.

Data: 2010-01-13 21:27:22
Autor: RobertS
[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk

Natomiast co do cb to też wydaje się oczywiste - jedne zasady obowiązują tych co zawarli umowę przed 1 listopada, a drugie tych po 1 listopada. Ja umowę zawarłem w czerwcu i mnie obowiązuje i będzie obowiązywać nadal 1%, a ewentualne wznowienie karty czy np. wydanie nowej po zastrzeżeniu to nie jest ponowne zawarcie umowy tylko jej przedłużenie - ale to jest cały czas ta sama jedna umowa zawarta przed 1 listopada.������

ok, mam nadzieję, że jest dokładnie tak jak piszesz, w każdym razie zapytać w banku nie zaszkodzi ;-)

RobertS

[info] Alior zmiana TOiP a sprawa kk