Alior- zmiana ToIP od wrzesnia

Data: 2009-08-01 11:59:06
Autor: Michal
Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
Jakie różnice wypatrzyliście? Dla zwykłego konta ja zauważyłem- chyba- tylko jedną- dodali w kartach debetowych wypłaty z oddziałów banków i "innych instytucji" za 0zł. W bieżącej ToIP tego nie ma. Czyżby dało się na... poczcie (SIC!) wypłacać za darmo!!!??? :)

--
Michał

Data: 2009-08-01 13:09:19
Autor: Wojciech Nawara
Michal pisze:
[...]

Tak.

Data: 2009-08-01 14:31:42
Autor: Mithos
Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
Wojciech Nawara pisze:
Tak.

Czyli jednak da się zmienić TOiP na korzyść klienta ? SZOK :)

--
Mithos

Data: 2009-08-01 14:37:27
Autor: Wojciech Nawara
Mithos pisze:

Wojciech Nawara pisze:
Tak.

Czyli jednak da się zmienić TOiP na korzyść klienta ? SZOK :)

Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli (mam wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

Data: 2009-08-01 15:07:25
Autor: Krzysztof

"Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in message news:h51cu4$c1i$1kushnir.sileman...
Mithos pisze:

Wojciech Nawara pisze:
[...]

Znikla, ale od dzis lokata na 7%.

Data: 2009-08-01 17:47:12
Autor: Bogdan B.
Wojciech Nawara wrote:

Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli
(mam wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty
gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

To jest IMHO przygotowanie do wprowadzenia opłaty.
Rubryka już jest, potem się tylko zmieni zawartość :-)

Data: 2009-08-02 08:26:41
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Sie, 17:47, "Bogdan B." <boguxx9...@wpxx.pl> wrote:
Wojciech Nawara wrote:
> [...]
> gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

To jest IMHO przygotowanie do wprowadzenia opłaty.
Rubryka już jest, potem się tylko zmieni zawartość :-)

W mBanku podobnie uzasadniali dodanie oplaty za niewykorzystany limit
debetowy w kontach firmowych.
W ten sposob wprowadzenie oplaty (poznije) nie jest juz zmiana
regulaminu, nawet jesli pozycja byla na 0 zl.

Data: 2009-08-02 07:05:01
Autor: BK
On 1 Sie, 11:59, Michal <mic...@nospam.org> wrote:
[...]

Nie ma zadnych roznic dla osoby juz posiadajacej konto - przeciez jest
to nawet zaznaczone w komunikacie przy linku do tabeli. Jedyna
oczywista roznica jaka jest to po prostu wprowadzenie do oferty nowego
rodzaju konta :) Konta "personal" :)

Data: 2009-08-02 12:31:00
Autor: Wojciech Nawara
Michal pisze:
[...]

Przy okazji - skąd masz info o nowej tabli i gdzie ją znalazłeś??

Data: 2009-08-02 14:54:36
Autor: adams99

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/przydatne_dokumenty/klienci_indywidualni/tabela_oplat_i_prowizji

Data: 2009-08-03 07:56:04
Autor: xbartx
Dnia Sat, 01 Aug 2009 11:59:06 +0200, Michal napisał(a):

[...]

A to:

4. Aktywacja usługi utajniania sald

chyba na zakusy fiskusa, windykacji albo jakiejś innej hameryki ;)

Data: 2009-08-03 01:13:27
Autor: BK
On Aug 3, 9:56 am, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

A to:

4. Aktywacja usługi utajniania sald

chyba na zakusy fiskusa, windykacji albo jakiejś innej hameryki ;)

Xenocide

Ale to tez dotyczy nowego konta "personal". Jak tabela dluga i szeroka
zmiany sa sprowokowane nowym kontem, ktore zdaje sie byc czyms
posrednim miedzy zwyklym a private. Np. wszystkie przelewy sa gratis
[nie pierwsze 49 ] tak samo jak w private.

Data: 2009-08-03 08:51:57
Autor: xbartx
Dnia Mon, 03 Aug 2009 01:13:27 -0700, BK napisał(a):

[...]

Jednak smsy autoryzacyjne dalej płatne, tak samo jak w taryfach dla "working class" - te smsy w Aliorze to jakiś mocno deficytowy towar ;)

Data: 2009-08-03 13:29:31
Autor: Piotr Gralak
xbartx napisał(a):
[...]

ja wiem! to bedzie niewidoczne saldo na WWW! Takie sa najnowsze trendy. Np. mBank ostatnio wygwiazdkowal numer kart w serwisie transakcyjnym (nie wiem po ch..., chyba tylko, zeby mi utrudnic zycie przy placeniu przez net). Nastepny krok robi wiec Alior - wygwiazdkujemy wam saldo :D

PG

Data: 2009-08-03 12:47:41
Autor: xbartx
Dnia Mon, 03 Aug 2009 13:29:31 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

Takie sa najnowsze trendy.
Np. mBank ostatnio wygwiazdkowal numer kart w serwisie transakcyjnym

Z tego co kojarze, to było już tak tam od dawna.

Data: 2009-08-03 15:18:36
Autor: Piotr Gralak
xbartx napisał(a):
Dnia Mon, 03 Aug 2009 13:29:31 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

Takie sa najnowsze trendy.
Np. mBank ostatnio wygwiazdkowal numer kart w serwisie transakcyjnym

Z tego co kojarze, to było już tak tam od dawna.

od ostatnich wiekszych zmian bodajze, czyli pare miesiecy temu jakos.
wczesniej placilem kopiujac numerek z WWW i bylo gites. i komu to przeszkadzalo?

PG

Data: 2009-08-03 13:35:05
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 03 Aug 2009 15:18:36 +0200, Piotr Gralak napisał(a):

[...]

Od niecałych 2 miesięcy http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=412

Przyczyną było to, że ludzie się bali, że przy włamie na konto ktoś podejrzy numerek karty. W sumie rozsądne -- zawsze jakieś utrudnienie.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-08-03 08:05:35
Autor: MK
On 3 Sie, 15:35, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Przyczyną było to, że ludzie się bali, że przy włamie na konto ktoś
podejrzy numerek karty. W sumie rozsądne -- zawsze jakieś utrudnienie..

Czescien niz w serwisie internetowym ktos podglada mi numer karty w
sklepie. Kiedy moge liczyc, ze numer na karcie zostanie
wy********wany? ;)

MK

Data: 2009-08-03 18:13:59
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 03 Aug 2009 08:05:35 -0700, MK napisał(a):

[...]

IMHO to ma sens z dwóch przyczyn:
- zawsze jest mniejsze ryzyko wycieku
- a nawet jeśli to bzdura, to ludzie czują się pewniej -- i to jest najważniejsze ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-08-03 16:41:47
Autor: Piotr Gralak
Olgierd napisał(a):

Od niecałych 2 miesięcy http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=412

Przyczyną było to, że ludzie się bali, że przy włamie na konto ktoś podejrzy numerek karty. W sumie rozsądne -- zawsze jakieś utrudnienie.

Ależ oczywiście Olgierdzie. Dlatego postuluję zamazanie sald. Przy włamie też nikt nie podejrzy :D

PG

Data: 2009-08-03 17:22:08
Autor: Valdi.Pavlack
Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
"Piotr Gralak" news:h56svu$k68$1inews.gazeta.pl

Ależ oczywiście Olgierdzie. Dlatego postuluję zamazanie sald. Przy
włamie też nikt nie podejrzy :D

Jak się bawić to się bawić! Zlikwidujmy dostęp do konta przez net. Wtedy
nasze bezpieczeństwo będzie znacznie większe niż obecnie. :)

Data: 2009-08-03 09:04:02
Autor: MK
On 3 Sie, 17:22, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
> [...]

Jak się bawić to się bawić! Zlikwidujmy dostęp do konta przez net. Wtedy
nasze bezpieczeństwo będzie znacznie większe niż obecnie. :)

Zeby bylo jeszcze wieksze to zlikwidujmy karty :).

MK

Data: 2009-08-03 18:20:11
Autor: Valdi.Pavlack
Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
"MK" news:51e75e43-c739-4cd4-be4d-eea77ac07a5d26g2000yqk.googlegroups.com

Zeby bylo jeszcze wieksze to zlikwidujmy karty :).

:) Jestem za.

Alior- zmiana ToIP od wrzesnia