Alior- zmiana ToIP od wrzesnia

Data: 2009-08-01 13:09:19
Autor: Wojciech Nawara
Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
Michal pisze:
Jakie różnice wypatrzyliście? Dla zwykłego konta ja zauważyłem- chyba- tylko jedną- dodali w kartach debetowych wypłaty z oddziałów banków i "innych instytucji" za 0zł. W bieżącej ToIP tego nie ma. Czyżby dało się na... poczcie (SIC!) wypłacać za darmo!!!??? :)

Tak.

Data: 2009-08-01 14:31:42
Autor: Mithos
Alior- zmiana ToIP od wrzesnia
Wojciech Nawara pisze:
Tak.

Czyli jednak da się zmienić TOiP na korzyść klienta ? SZOK :)

--
Mithos

Data: 2009-08-01 14:37:27
Autor: Wojciech Nawara
Mithos pisze:

Wojciech Nawara pisze:
Tak.

Czyli jednak da się zmienić TOiP na korzyść klienta ? SZOK :)

Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli (mam wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

Data: 2009-08-01 15:07:25
Autor: Krzysztof

"Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote in message news:h51cu4$c1i$1kushnir.sileman...
Mithos pisze:

Wojciech Nawara pisze:
[...]

Znikla, ale od dzis lokata na 7%.

Data: 2009-08-01 17:47:12
Autor: Bogdan B.
Wojciech Nawara wrote:

Ale to zawsze było bezpłatne. Tylko nie było wskazane wprost w tabeli
(mam wrażenie, że po prostu zapomnieli o takiej kategorii "wypłaty
gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

To jest IMHO przygotowanie do wprowadzenia opłaty.
Rubryka już jest, potem się tylko zmieni zawartość :-)

Data: 2009-08-02 08:26:41
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 1 Sie, 17:47, "Bogdan B." <boguxx9...@wpxx.pl> wrote:
Wojciech Nawara wrote:
> [...]
> gotówki" z karty). Doprecyzowali i tyle.

To jest IMHO przygotowanie do wprowadzenia opłaty.
Rubryka już jest, potem się tylko zmieni zawartość :-)

W mBanku podobnie uzasadniali dodanie oplaty za niewykorzystany limit
debetowy w kontach firmowych.
W ten sposob wprowadzenie oplaty (poznije) nie jest juz zmiana
regulaminu, nawet jesli pozycja byla na 0 zl.

Alior- zmiana ToIP od wrzesnia