Alior - zmiany w paybacku kk?

Data: 2010-09-03 18:01:12
Autor: RobertS
Alior - zmiany w paybacku kk?
coś mi się wyświetliło w bankowości elektronicznej, że mają nastąpić zmiany od 1.10

wiecie o co chodzi?

RobertS

Data: 2010-09-03 09:41:12
Autor: Homzik
Alior - zmiany w paybacku kk?
W serwisie transakcyjnym napisali:

"Zmienione przepisy Regulaminu wprowadzają m.in. możliwość
wcześniejszego wznowienia przez Bank karty płatniczej, to znaczy przed
upływem terminu jej ważności, wraz z ewentualną zmianą typu karty..
Wznowienie karty będzie mogło być realizowane w przypadku wycofania
danego typu karty z oferty, zmian w programach partnerskich oraz zmian
w regulacjach prawnych organizacji Visa i MasterCard. Bez zmian
pozostaje zasada, zgodnie z którą dotychczasowa karta pozostaje
aktywna przez 60 dni od dnia wznowienia.

Zasady CashBack ulegają zmianie przede wszystkim w zakresie sposobu
obsługi Premii Lotniczej i Premii na Polisę. Najważniejszą zmianą jest
ograniczenie ilości możliwych do zrealizowania wypłat do jednej w
danym cyklu rozliczeniowym. Wypłata Premii może obejmować więcej niż
jeden uprawniony zakup."

Data: 2010-09-03 18:27:30
Autor: Krzysztof
Alior - zmiany w paybacku kk?

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:i5r648$2v6l$1opal.icpnet.pl...
coś mi się wyświetliło w bankowości elektronicznej, że mają nastąpić zmiany od 1.10

wiecie o co chodzi?

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulaminy/zasady_premiowania_cashback.pdf

Ja tam doczytalem to co mnie interesowalo, ze dla starych kart wydanych przed list'2009 pozostaje 1%.

Alior - zmiany w paybacku kk?