Alior zmienil regulamin lokat

Data: 2012-04-06 12:50:09
Autor: ikarek
Alior zmienil regulamin lokat
Kilka dni temu grupowicz osa podawal link do wspomnianego
regulaminu, gdzie stalo, ze okres waznosci wniosku o lokate to
30 dni (lub 7 dla produktow wycofywanych z oferty).

Dzis w w.w. regulaminie nie ma juz nic o 30 i 7 dniach, a zamiast
tego stoi, ze ilosc dni w ciagu ktorych nalezy zasilic lokate ma
jakoby znajdowac sie w potwierdzeniu zlozenia wniosku,
przysylanym przez bank.

<http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/klienci_indywidualni/regulamin_ilokaty.pdf>

Nie musze chyba dodawac, ze w potwierdzeniach, ktore dzis
dostalem, nie ma ani slowa o liczbie dni waznosci wniosku :)

Data: 2012-04-06 13:05:58
Autor: ikarek
Alior zmienil regulamin lokat
Aha, co do waznosci wnioskow o lokaty wycofane z oferty:
w punkcie 11 regulaminu napisali, ze rachunek musi zostac
uznany w ciagu 3 dni (nie: dni roboczych).

Data: 2012-04-06 18:17:35
Autor: osa
W dniu 2012-04-06 12:50, ikarek pisze:
[...]

Też to wczoraj zauważyłem i wysłałem na listę erratę, ale chyba nie dotarła bo sam jej nie widzę :( Bardzo mi się nie podoba taki ruch... wychodzi na to, że wnioski są bezterminowe do momentu wycofania produktu z oferty... wtedy to trzy dni od dnia złożenia. Najlepsze, że składając wniosek dziś, trzeba opłacić do poniedziałku, a KIR śpi :) Ale pewnie założą we wtorek bo przecież bank MOŻE niezałożyć lokaty, ale nie musi ;)

Data: 2012-04-09 13:55:59
Autor: eisenberg
On 6 Kwi, 18:17, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:
> [...]

wniosek dziś, trzeba opłacić do poniedziałku, a KIR śpi :) Ale pewnie
założą we wtorek bo przecież bank MOŻE niezałożyć lokaty, ale nie musi ;)

Co ciekawe, dziś wysłałem wniosek o założenie lokaty i został
przyjęty. Dopisek do regulaminu:
"Do zawarcia umowy lokaty 6-miesięcznej uprawnieni są Klienci
deponujący w banku nowe środki, tj. środki ponad wolumen środków
zgromadzonych na należących do nich rachunkach oszczędnościowych,
oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych w Alior Banku na
dzień 8.03.2012 r.". Nie wiem kiedy się pojawił, ale chyba nie przed
Świętami

Data: 2012-04-09 23:56:10
Autor: osa
W dniu 2012-04-09 22:55, eisenberg pisze:
[...]

Ze 100-dniówkami też tak było, zapomnieli wyłączyć lokatę i można było składać wnioski przez kilka dni po regulaminowym terminie ;) A co do 'nowych środków' to ten warunek był od początku tej oferty. W 100-dniówkach też był ;)

Data: 2012-04-10 10:30:14
Autor: Zyga
Alior zmienil regulamin lokat
Przed chwilą na infolinii powiedzieli mi że przedłużyli ofertę lokat do bodajże 27go kwietnia.

pzdr
Zyga

Data: 2012-04-10 18:07:09
Autor: osa
W dniu 2012-04-10 10:30, Zyga pisze:
Przed chwilą na infolinii powiedzieli mi że przedłużyli ofertę lokat do
bodajże 27go kwietnia.

pzdr
Zyga

Na stronie też info, że "Oferta jest ważna do 27.04.2012 r."

No to 27.04 trzeba będzie złożyć wnioski i 30.04 zerwać aktualne i opłacić wnioski ;) I do końca października będzie pewne oprocentowanie.

Data: 2012-04-10 16:13:24
Autor: eisenberg
On 10 Kwi, 18:07, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:

No to 27.04 trzeba będzie złożyć wnioski i 30.04 zerwać aktualne i
opłacić wnioski ;) I do końca października będzie pewne oprocentowanie.

To nie lepiej np. Meritum Bank "Lokata Meritum Zysku w Internecie"?
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/meritum-zysku#r,main,selectedTab=2154&r,main,selectedSubtab=6949

Data: 2012-04-11 09:31:52
Autor: Zyga
W dniu 2012-04-11 01:13, eisenberg pisze:
[...]

dla mnie nie bo w aliorze zrywasz bez utraty odsetek.
Zyga

Data: 2012-04-10 18:55:26
Autor: XYZ
On 10.04.2012 18:07, osa wrote:
[...]

W którymś z regulaminów wyczytałem, choć nie mogę teraz znaleźć źródła, że próg od którego zaczynają się "nowe środki" to łączne zaangażowanie na dzień 8.03.2012 + środki zdeponowane na lokatach na 6+ po tym dniu. Czyli zerwanie i ponowne założenie mija się z celem, ponieważ wtedy nie przekroczysz już progu "nowych środków", który został podniesiony przez poprzednio założone lokaty.

Data: 2012-04-10 19:04:06
Autor: XYZ
On 10.04.2012 18:55, XYZ wrote:
On 10.04.2012 18:07, osa wrote:
[...]

Znalazłem w tabeli oprocentowania. "Do zawarcia umowy lokaty 6 miesięcy uprawnieni są klienci deponujący w Banku nowe środki, tj. środki ponad wolumen środków zgromadzonych na należących do nich rachunkach oszczędnościowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i lokat terminowych na dzień 8 marca 2012. Kwota lokaty nie może przekraczać kwoty nowych środków. W przypadku wypowiedzenia umowy lokaty 6 miesięcy zawartej od dnia 10 marca do 6 kwietnia 2012, Klient uprawniony jest do zawarcia w tym okresie kolejnej umowy lokaty 6 miesięcy jedynie pod warunkiem zdeponowania dodatkowych środków.

Prawdę mówiąc, jest to tak napisane, że nie wiem o co w tym chodzi. Poza tym nie wiem, czy zapomnieli zmienić datę...?

Data: 2012-04-10 20:49:07
Autor: osa
W dniu 2012-04-10 19:04, XYZ pisze:
On 10.04.2012 18:55, XYZ wrote:
On 10.04.2012 18:07, osa wrote:
[...]

Ta... pewnie się do tego stosują tak jak do ograniczenia 'nowych środków' z dnia 8.03 ;) Oczywiście przy 100-dniówkach również bardzo się przejmowali tymi 'nowymi środkami' ;) Z resztą nawet białko w oddziale na prośbę o podanie kwoty z jakiej mogę zrobić lokatę mając na uwadze saldo w dniu (którego nie znałem) usłyszałem że sam mam sobie policzyć bo im system tego nie poda ;) Po prostu zaimplementowanie tego warunku w systemie jest droższe niż odsetki za lokaty ludzi, którzy nie przejmą się tym ograniczeniem i 'oszukają' bank ;) Oczywiście oszustwo to nie jest bo my składamy wniosek i wpłacamy kasę i to bank decyduje czy zawrze z nami umowę lokaty czy nie... oczywiście zawiera ;)

Alior zmienil regulamin lokat