Alior znow cichaczem podmienia regulaminy

Data: 2011-10-28 19:14:27
Autor: neoniusz
Alior znow cichaczem podmienia regulaminy
Pisalem kilka postow temu o konkursie "Alior najlepszy". Dzis rano sciagalem regulamin i bylo napisane:

"Rozstrzygnie台cie Konkursu i wy艂onienie laureato虂w nasta台pi w dniu 28.10.2011 r. Laureaci zostana台 poinformowani o wygranej za pos虂rednictwem wiadomos虂ci e-mail w terminie 5 (pie台ciu) dni roboczych od daty rozstrzygnie台cia Konkursu."

teraz jeszcze raz pobralem regulamin i mamy:

"Rozstrzygnie台cie Konkursu i wy艂onienie laureato虂w nasta台pi w dniu 31.10.2011 r. Laureaci zostana台 poinformowani o wygranej za pos虂rednictwem wiadomos虂ci e-mail w terminie 5 (pie台ciu) dni roboczych od daty rozstrzygnie台cia Konkursu."

Mam oba regulaminy na potwierdzenie. Oczywiscie nigdzie nie pojawia sie informacja o jakichkolwiek zmianach.

Fajnie zmieniac reguly w trakcie gry, nie? Niby to tylko termin rozstrzygniecia, ale "wyzsza kultura" na tym cierpi IMHO.

Data: 2011-10-28 20:20:01
Autor: wiatrak
Alior znow cichaczem podmienia regulaminy

U偶ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j8enti$ou6$1inews.gazeta.pl...

Fajnie zmieniac reguly w trakcie gry, nie? Niby to tylko termin rozstrzygniecia, ale "wyzsza kultura" na tym cierpi IMHO.

A do mnie zadzwoni艂a dzi艣 "wy偶sza kultura" z informacj膮, 偶e przelali mi na konto 4 z艂ote i 47 groszy. Wiecie za co?
Nie uwierzycie.
 Poskar偶y艂em im si臋 kiedy艣, 偶e maj膮 burdel i zak艂adaj膮 lokaty 100 dniowe jak popadnie. Konkretnie chodzi艂o mi o op贸藕nienie w za艂ozeniu jednej takiej 100-dni贸wki.
 Zastanawiali si臋 nad tym dok艂adnie 1 miesi膮c i dwa dni.
Normalnie szcz臋ka mi opad艂a jak zobaczy艂em na koncie ten przych贸d 4,47 z艂.

 Wy偶sza Kultura. :)

wiatrak

Alior znow cichaczem podmienia regulaminy