Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?

Data: 2012-02-15 11:31:35
Autor: Waldek
Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jhfpbq$s07$1inews.gazeta.pl...

"W związku z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204) informujemy, że wiadomość
została wysłana na podstawie zgody, wyrażonej podczas składania wniosku o
jeden z produktów Alior Banku."

Rozumiem ze jezeli wypowiedzialem umowe ramowa
to nie powinienem tego chlamu dostac na skrzynke ? ://
czy tez trzeba jakos dodatkowo interweniowac ?

Pozdrawiam

Data: 2012-02-15 12:58:32
Autor: xbartx
Dnia Wed, 15 Feb 2012 11:31:35 +0100, Waldek napisał(a):

Rozumiem ze jezeli wypowiedzialem umowe ramowa to nie powinienem tego
chlamu dostac na skrzynke ? :// czy tez trzeba jakos dodatkowo
interweniowac ?

Jeżeli wypowiedziałeś umowę to powinni zaprzestać przetwarzać Twoje dane osobowe, więc nie powinieneś nic dostać - kwestia osoba czy się w ogóle zgodziłeś. Ja nie mam zaznaczonej zgody a dostałem z rzekomego powodu zgody "... wyrażonej podczas składania wniosku o jeden z produktów Alior Banku."

--
xbartx

Data: 2012-02-15 17:40:03
Autor: Waldek

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:jhga5m$81l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nigdy sie nie zgadzam :]  jezeli nie jest to konieczne
tzn. do realizacji & obslugi konkretnej zawieranej umowy

Data: 2012-02-16 22:21:37
Autor: twoj wladca
Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?
Mialem wczoraj podobna sytuacje, wysylalem maila na adres kontakt@alior.pl o nastepujace tresci:

"Prosze o usunięcie moich danych z Pansta firmy i nie wysyłanie mi Panstwa spamu."

Dzis dostalem odpowiedz:

"Szanowny Panie,

W nawiązaniu do przesłanej korespondencji uprzejmie informuję, że złożona przez Pana dyspozycja dotycząca wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych została przekazana do odpowiedniej jednostki Naszego Banku. W przeciągu kilku najbliższych dni dane zostaną zaktualizowane."

Mysle ze to konczy sprawe.

Pozdrawiam

Alior znowu spamuje bo ma milionowego klienta?