Alior "zszedł na psy".

Data: 2010-09-13 09:59:54
Autor: wiatrak
Alior "zszedł na psy".
Od dzisiaj zmiana oprocentowania, widocznie nazbierali dostatecznie dużo kasy.

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/lokaty/lokata_2letnia_dzienna

wiatrak

Data: 2010-09-14 14:27:15
Autor: PiotrF
Alior "zszedł na psy".
To samo stwierdziłem już jak wprowadzili opłate za karte 5zł i jeszcze zeszli na psie oprocentowanie na ror 2,5%

teraz się tylko uśmiałem
wisi tam u nich moje puste konto z zamknietą kartą, moje i 6 innych martwych kont z rodziny którzy zostali przezemnie namówieni na wyższą kulturę....

szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie pojeździł....

PiotrF

Data: 2010-09-14 14:57:35
Autor: Wojciech Bancer
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-14, PiotrF <u2u@wp.pl> wrote:

[...]

szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie pojeździł....

A w czym oni są winni?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-14 17:23:35
Autor: Jan Werbiński
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-14, PiotrF <u2u@wp.pl> wrote:

[...]

szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie
pojeździł....

A w czym oni są winni?

Pewnie myślisz, że organizacja jest winna, ale jej członkowie już nie? Hitler był zły, ale miliony Niemców było OK, bo "wykonywali rozkazy"?

Otóż są oni współwinni. Każdy z nich się przyczynił do sukcesu organizacji i ponosi część winy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-09-14 15:41:10
Autor: Wojciech Bancer
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-14, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie
pojeździł....

A w czym oni są winni?

Pewnie myślisz, że organizacja jest winna, ale jej członkowie już nie?

A mają wpływ na politykę procentową lokat?

Hitler był zły, ale miliony Niemców było OK, bo "wykonywali rozkazy"?

Prawo Godwina.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-16 17:47:00
Autor: Jan Werbiński
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-14, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

[...]

Świadomie przyczyniają się do ich promocji. Zaniechali obrony poprzez bierny opór. Są współwinni.

Hitler był zły, ale miliony Niemców było OK, bo "wykonywali rozkazy"?

Prawo Godwina.

.... jest bez sensu. Nielogiczne. Irracjonalne. Stosowane w dyskusji przez idiotów ślepych na fakty historyczne.

Data: 2010-09-16 21:00:27
Autor: MarekZ
Alior "zszedł na psy".
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c923c0c$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...

Prawo Godwina.

... jest bez sensu. Nielogiczne. Irracjonalne. Stosowane w dyskusji przez idiotów ślepych na fakty historyczne.

I dodatkowo ma znamiona faszyzowania, czyż nie?

Data: 2010-09-16 22:15:54
Autor: Jan Werbiński
Alior "zszedł na psy".
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:i6top5$vma$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Każdy kto ma inne zdanie jest faszystą?

Data: 2010-09-16 22:16:44
Autor: Jan Werbiński
Alior "zszedł na psy".
[...]

Aha. Prawo Godwina nie ma zastosowania do mojej wcześniejszej wypowiedzi. Polecam definicję.

Tym niemniej to bzdura.

Data: 2010-09-17 16:09:09
Autor: Wojciech Bancer
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-16, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

A mają wpływ na politykę procentową lokat?

Świadomie przyczyniają się do ich promocji. Zaniechali obrony poprzez bierny opór. Są współwinni.

A Ty jesteś współwinny podwyżce VAT. Nie wstyd Ci?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-18 11:10:16
Autor: Jan Werbiński
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-16, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

A mają wpływ na politykę procentową lokat?

Świadomie przyczyniają się do ich promocji. Zaniechali obrony poprzez bierny
opór. Są współwinni.

A Ty jesteś współwinny podwyżce VAT. Nie wstyd Ci?

Ja jestem za podwyżką. Szybciej się to zawali, tym lepiej.

Data: 2010-09-19 16:16:35
Autor: Wojciech Bancer
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-16, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

A mają wpływ na politykę procentową lokat?

Świadomie przyczyniają się do ich promocji. Zaniechali obrony poprzez bierny
opór. Są współwinni.

A Ty jesteś współwinny podwyżce VAT. Nie wstyd Ci?

Ja jestem za podwyżką.

No to weź odpowiedzialność za to.
Podaj telefon, niech się obywatele powyżywają.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-20 09:18:44
Autor: Jan Werbiński
Alior "zszedł na psy".
On 2010-09-16, Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

[...]

Wezmę pełną odpowiedzialność jako premier :)
a telefon jest w linku

Data: 2010-09-14 18:53:22
Autor: SQLwiel
kurestwo (b: Re: Alior...)
On 2010-09-14, PiotrF <u2u@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Popieram przedmówcę.
Zastanówcie się gdzie i jak wyraźne są granice kurestwa.
Czy wciskanie ludziom niekorzystnego dla nich produktu w ramach "promocji" i "telemarketingu" jest jeszcze pracą, czy już jest kurestwem?
Czy aktor (Cichopek), czy dziennikarz (Babiarz) użyczający swojej mordy do promowania złodziejskiej "loterii SMSowej" są jeszcze mordami do wynajęcia, czy już kurwami z krwi i kości?
Czy praca w instytucji stosującej oszukańcze metody nie kłóci się z czystym sumieniem?

.... kiedyś, dawno temu, zacząłem sobie układać mój prywatny, osobisty ranking kurestwa. Jako punkt "zero" ustawiłem panie prostytutki. W końcu to najprawdziwsze i autentyczne kurwy. Potem rozejrzałem się wokół i punkt "minus nieskończoność" przydzieliłem panu Jerzemu J., byłemu ministrowi sprawiedliwości z ramienia pewnej lewicowej formacji. Tuż ponad nim znaleźli się prawnicy (gremialnie), potem marketingowcy, dalej dziennikarze, gdzieś tam PSL, a do pań prostytutek ciągle jeszcze oj-daleko...

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-15 09:46:28
Autor: Wojciech Bancer
kurestwo (b: Re: Alior...)
On 2010-09-14, SQLwiel <null@com.pl> wrote:

[... ciach żale ...]

Tylko co to ma wspólnego z bankowością?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-15 18:01:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kurestwo (b: Re: Alior...)

"Wojciech Bancer" slrni915fk.2qrd.proteus@pl-test.org

[... ciach żale ...]

Tylko co to ma wspólnego z bankowością?

No właśnie -- co?! Kurwa to kurwa, a bankowość_po_polsku to bankowość_po_polsku. ;)

Kto z Was naprawdę miał jakieś kłopoty z kurwą, a kto z bankowością nie miał? :)
Ktoś choć raz w swym życiu został przez kurwę:

 -- oszukany
 -- okradziony
 -- namówiony
 -- zmuszony
 -- obciążony niesłusznymi prowizjami

A ktoś nigdy nie został oszukany (czy wręcz skrzywdzony) przez banki w Polsce?

-=-

Gdyby bankownictwo ;) było tak uczciwe jak kurestwo -- na tej grupie nie byłoby
ruchu. :) (i nie chodzi mi wcale o ruch w sensie ruchania czyli kopulacji)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-15 17:55:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kurestwo (b: Re: Alior...)

"SQLwiel" i6o9a3$t3l$1@news.onet.pl

Zastanówcie się gdzie i jak wyraźne są granice kurestwa.
Czy wciskanie ludziom niekorzystnego dla nich produktu w ramach "promocji" i "telemarketingu" jest jeszcze pracą, czy już jest kurestwem?

Człowieku!! Zastanów się nad tym, co Ty piszesz!!!
Jakim kurestwem! Trzymajmy się pewnych ogólnych zasad językowych
i ogólnej pojęciologii!! Toż kurestwo jest sprzedażą własnego ciała,
na dodatek jak najbardziej uczciwą sprzedażą w zestawieniu z tym,
o czym Ty piszesz!!!

Kurwa to wzór uczciwości wobec kogoś takiego, kogo Ty opisujesz.
Na tę działalność (o której piszesz) nie ma już słów!! To już
wykracza poza zakresy pojęciologii i słownictwa. :)

Nie obrażajmu kurw!!! :)

Czy aktor (Cichopek), czy dziennikarz (Babiarz) użyczający swojej mordy do promowania złodziejskiej "loterii SMSowej" są jeszcze mordami do wynajęcia, czy już kurwami z krwi i kości?

Kurwa udostępnia swoje ciało bez mącenia w głowie swego odbiorcy!!!

Czy praca w instytucji stosującej oszukańcze metody nie kłóci się z czystym sumieniem?

Nie kłóci się! To żadna praca!! :)
Podobnie nie jest pracą łupienie przechodniów!! :)
Czy trucie w imię leczenia. :)

... kiedyś, dawno temu, zacząłem sobie układać mój prywatny, osobisty ranking kurestwa. Jako punkt "zero" ustawiłem panie prostytutki. W końcu to najprawdziwsze i autentyczne kurwy.

Póki nie kradną, nie zabijają, nie tumanią jakimiś środkami chemicznymi
typu narkotyki i nie zarażają chorobami -- chyba nic złego nie czynią. :)

(tyle tylko, że chyba nie są użyteczne)

Potem rozejrzałem się wokół i punkt "minus nieskończoność" przydzieliłem panu Jerzemu J., byłemu ministrowi sprawiedliwości z ramienia pewnej

Nie interesuję się polityką -- - nie wiem, o kogo chodzi. :)

lewicowej formacji. Tuż ponad nim znaleźli się prawnicy (gremialnie), potem marketingowcy, dalej dziennikarze, gdzieś tam PSL, a do pań prostytutek ciągle jeszcze oj-daleko...

Widzę, że niepotrzebnie pisałem... Najwyraźniej bierzesz ludzi pod włos!!!

Kurwa (o ile tylko kurestwo bierzemy pod uwagę) to uczciwa kobieta. :)
Co ona sprzedaje? Iluzję? Wróżby? Przepowiednie? Czaruje? Nie -- ona
sprzedaje jak najbardziej rzeczywisty towar, jakim jest jej... Mgła,
coby użyć słownictwa lotniczego spod Smoleńska. :)

Jest uczciwsza niż sprzedawczyni w seksszopie czy kioskarka sprzedająca pornogazety. :)
Aby było jasne -- IMO czym innym jest pornografia a czym innym jest akt, i nie chodzi
mi wcale o to, czy wdać na fotce/ilustracji narządy ;) w trakcie, ale o coś innego. :)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-15 18:20:30
Autor: radekp@konto.pl
kurestwo (b: Re: Alior...)
Wed, 15 Sep 2010 17:55:52 +0200, w <i6qqem$90q$1@inews.gazeta.pl>, "Eneuel
Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(-a):

> [...]

Kurwa udostępnia swoje ciało bez mącenia w głowie swego odbiorcy!!!

No coś ty, takcih uczciwych kurw to chyba nie ma, albo splajtowały :).

Data: 2010-09-15 19:31:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kurestwo (b: Re: Alior...)

<radekp@konto.pl> 0hs196tqt9jjdbr3sh2mqo29vhu8jt37j2@4ax.com

> [...]

Kurwa udostępnia swoje ciało bez mącenia w głowie swego odbiorcy!!!

: No coś ty, takcih uczciwych kurw to chyba nie ma, albo splajtowały :).

Pisałem, że samo kurestwo nie jest złe, ale nie twierdziłem, że kurwa
musi być uczciwą kobietą. :) Podobnie piekarz nie jest złym człowiekiem,
ale obok tego, że jest piekarzem, może być też mordercą czy złodziejem. :)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-17 12:18:41
Autor: szczurwa
kurestwo (b: Re: Alior...)
On 14 Wrz, 18:53, SQLwiel <n...@com.pl> wrote:

... kiedyś, dawno temu, zacząłem sobie układać mój prywatny, osobisty
ranking kurestwa. Jako punkt "zero" ustawiłem panie prostytutki. W końcu
to najprawdziwsze i autentyczne kurwy.

Prostytutka to zawód, kurwa to charakter. Dziwka daje za szmal, kurwa
się kurwi bo tak ma.

Data: 2010-09-18 15:18:10
Autor: witrak()
kurestwo (b: Re: Alior...)
szczurwa wrote:
[...]

NTG
Sugestia: pl.sci.filozofia

witrak()

Data: 2010-09-20 22:04:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kurestwo (b: Re: Alior...)

"szczurwa" c367d375-b4f3-4eee-858b-22d02b22afb4@t3g2000vbb.googlegroups.com

: Prostytutka to zawód, kurwa to charakter.
: Dziwka daje za szmal, kurwa się kurwi bo tak ma.

Zostają kurtyzany i damy do towarzystwa oraz quasi-hostessy? ;)

-=-

Różnica pomiędzy ludźmi porządnymi i nieporządnymi (pożądnymi?) nie jest ostra.

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-21 06:24:40
Autor: SQLwiel
kurestwo (b: Re: Alior...)

[...]

Cały czas (, zauważ: wszyscy i zgodnie) uważamy, że panie prostytutki solidnie wykonują mało wdzięczną, acz potrzebną robotę. Zaliczamy je do tych "porządnych". Owszem - niektóre to lubią. Ich sprawa.
Natomiast o tytułowe kurestwo oskarżamy inne profesje i pracowników organizacji stosujących niecne metody. To po prostu oszuści, kłamcy i złodzieje.

Dla mnie obrzydliwą kurwą jest pracownik banku nachalnie wciskający mi "struktury" [aby nie było NTG]

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-26 23:58:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
kurestwo (b: Re: Alior...)

"SQLwiel" i79c25$j6k$1@news.onet.pl

[...]

Moim zdaniem prostytutka wykonuje pracę wdzięczną, lecz niepotrzebną. :)

Aby nie było NTG?... Hm...
Alior to żadne kurestwo -- kurwa pracuje za pieniądze, nie za rozkosz.

Alior, gdyby pobierał opłaty za utrzymywanie kont, byłby podobny do
cwanej kobiety nakazującej płacenie sobie za to, za co ona powinna
płacić swoim klientom. :) Może kurwa młoda, śliczna, atrakcyjna itp.
mogłaby brać pieniądze w zamian za swe usługi, ale nie można chyba
porównać banku Alior do tak atrakcyjnej dziwki -- raczej do jakiejś
kurwy ropuchowatej... :)

No dobra... Miała być obrona Alora -- wyszło coś odwrotnego...
Człowiek nie potrafi zapanować nad wszystkimi swoimi myślami
i czasami tak bywa, że mimo (; dobrych chęci ;) wychodzi źle. :)

Data: 2010-09-15 00:12:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior "zszedł na psy".

"PiotrF" i6nq0p$d5i$1@mx1.internetia.pl

szkoda że zaden konsultant czy opekun nie zadzwoni bo bym sobie pojeździł....

Nie zapominaj o tym, że komórki grzeją mózg rozmówcy... :)
Ponadto -- szkoda akumulatorka w komórce. :)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Data: 2010-09-14 15:35:19
Autor:
Alior
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
Od dzisiaj zmiana oprocentowania, widocznie nazbierali dostatecznie dużo kasy.

Gdy korzystałem z ich promocji ("promocji") kilka dni temu, to natknąłem się
gdzieś na informację, że oferta obowiązuje do 13 IX, więc od początku było
jasne, że 13-go będzie zmiana. W końcu Alior to nie OF, żeby przedłużać
promocje. ;-) Za to w FM sześciomiesięczna wciąż jest na 5%.

Data: 2010-09-15 00:15:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Alior

<assembea@WYTNIJ.gazeta.pl> i6o4nn$aih$1@inews.gazeta.pl

[...]

Bezkonstrukcyjna? Znaczy... Bezbeleczna? ;)
Może warto polać? :)

   .'O`-'     ., ; o.' eneuel@eneuel.comyr.com '.O_'

Alior "zszedł na psy".