Alior zwalnia z oplaty rocznej?

Data: 2011-02-24 21:47:47
Autor: neoniusz
Alior zwalnia z oplaty rocznej?
W maju mija rok, odkad mam zwykla KK silver w Aliorze. Limit jakis smieszny, ale nawet korzystam z tej karty, kiedy caly limit w mBanku mam wypruty. Nie zrobilem jakiegos wielkiego obrotu przez rok, bo chyba okolo 6000zl (place nia glownie za paliwo). Jest szansa na zwolnienie z oplaty czy nalezy uciekac? Ktos juz to przerabial u nich i sprawdzal ich elastycznosc?

Data: 2011-02-24 21:48:56
Autor: xbartx
Dnia Thu, 24 Feb 2011 21:47:47 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Może być ciężko z elastycznością, bo są podane limity do zwolnienia. No ale spróbować nigdy nie zawadzi.

Alior zwalnia z oplaty rocznej?