AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym

Data: 2012-06-27 11:25:59
Autor: az.anonim
AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym
Czy próbował ktoś w ostatnim czasie założyć konto walutowe z kartą? Oferta
jest bardzo ciekawa, chyba jedyne konto walutowe z darmową kartą debetową i
przelewami w EUR. Tak ciekawa, że alior sync nie pozwala z niej skorzystać.

Wyklikanie przez system transakcyjny: fail! I to dopiero po przejsciu całej
ściezki formularzowej i podaniu kodu SMS

Kontakt z infolinią: fail! Po kilku minutach weryfikacji i przyjęcią wniosku o
konto pan z rozbrajającą szczerością przyznał, że nie może mi takiego konta
zalozyć z przyczyn technicznych. I że mój wniosek przestaje być ważny, tzn
będę musiał próbować po raz kolejny.

Jeśli chodzi o niedopracowanie systemu - przebijają getinonline!

Data: 2012-06-27 11:50:32
Autor: Wemif
az.anonim <az.anonim.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Wyklikanie przez system transakcyjny: fail! I to dopiero po przejsciu całej
ściezki formularzowej i podaniu kodu SMS

Mialem to samo chyba we czwartek/piatek, ale dzien pozniej dzwonili,
ze juz naprawili, ale jeszcze nie sprawdzalem.

a.

Data: 2012-06-27 13:09:27
Autor: Wemif
Wemif <wemif@amsnet.pl> wrote:

Mialem to samo chyba we czwartek/piatek, ale dzien pozniej dzwonili,
ze juz naprawili, ale jeszcze nie sprawdzalem.

Teraz juz u mnie przechodzi wniosek.

a.

Data: 2012-06-27 13:34:58
Autor: az.anonim
wemif@amsnet.pl (Wemif) napisał(a):
Teraz juz u mnie przechodzi wniosek.

A u mnie wciąż po wpisaniu kodu SMSowego:

Wystąpił błąd
Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

więc wygląda na to, że to jest kwestia indywidualna. Próbowałem składać
wniosek i z kartą i bez karty, zawsze taki sam efekt. Może domyślnie nikt nie
może zalożyć konta walutowego, do czasu aż mu w systemie przestawia flagę na
"można";) Co za syf...

Data: 2012-06-27 07:38:00
Autor: Miernik
On Jun 27, 3:34 pm, "az.anonim" <az.ano...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

U mnie to samo, a próbuję od paru dni codziennie, z tym samym efektem.
Bez karty żeby się klikało szybciej. Może któregoś dnia się uda.

Data: 2012-06-27 13:38:25
Autor: Miernik
On Jun 27, 4:38 pm, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:
> [...]

U mnie to samo, a próbuję od paru dni codziennie, z tym samym efektem..
Bez karty żeby się klikało szybciej. Może któregoś dnia się uda.

Aż nie wierzę, zadziałało mi!

Na razie zamówiłem bez karty, bo niedługo lipiec, to sobie z miesiąc
dłużej ważną zamówię za 5 dni.

Jak ktoś chce to niech szybko otwiera bo akurat działa, może zaraz się
znów zepsuje ;)

Wreszcie darmowe przelewy SEPA z Polski, aż nie wierzę...

Data: 2012-06-27 21:32:36
Autor: Miernik
On Jun 27, 10:38 pm, Miernik <pub...@public.miernik.name> wrote:
Wreszcie darmowe przelewy SEPA z Polski, aż nie wierzę...

Hmm, miały być darmowe SEPA, ale na razie to nie ma nigdzie opcji by w
ogóle jakiś przelew zagraniczny wykonać. Czy jest, a nie znalazłem?

Data: 2012-06-28 09:54:46
Autor: pI
AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym
Wed, 27 Jun 2012 21:32:36 -0700 (PDT), na pl.biznes.banki, Miernik
napisał(a):

[...]

Przy przelewach nie ma. Ale można zdefiniować szablon, a tam może być to
przelew zagramaniczny. --
pI

Data: 2012-06-28 10:09:20
Autor: Adam
pI <usenet@10g.pl> napisał(a):
> [...]
> ogóle jakiś przelew zagraniczny wykonać. Czy jest, a nie znalazłem?

Przy przelewach nie ma. Ale można zdefiniować szablon, a tam może być to

A udało się komuś wykonać przelew własny wewn. PLN->EUR? Testowałem dzisiaj i
ciągle "niewłaściwe parametry".

Data: 2012-06-28 07:01:55
Autor: Miernik
On Jun 28, 12:09 pm, "Adam" <grabkin...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
A udało się komuś wykonać przelew własny wewn. PLN->EUR? Testowałem dzisiaj i
ciągle "niewłaściwe parametry".

A co to za pomysł robić takie przelewy? Lubisz oddawać bankowi jakieś
3% swoich pieniędzy ot tak? Nie lepiej na jakieś bardziej szczytne
dobroczynne cele te 3% przeznaczyć?

Wchodzisz na https://fritzexchange.pl/ wpłacasz jedną walutę,
wymieniasz po kursie około 0.28% od kursu średniego, wypłacasz i już.

Data: 2012-06-28 15:07:05
Autor: Adam
AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym
Miernik <public@public.miernik.name> napisał(a):
A co to za pomys=B3 robi=E6 takie przelewy?

Taki pomysł, żeby działało.

Data: 2012-06-27 11:52:33
Autor: az.anonim
AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym
Albo zapytam jeszcze inaczej: czy ktoś próbował używać syncowego konta walutowego?

Walutomat podobno działa:
https://www.walutomat.pl/forum/view_topic.php?id=1069&strona=1

ciekaw jestem jak z przelewami i ewentualnymi płatnościami kartą online.

Data: 2012-07-01 13:09:13
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Wed, 27 Jun 2012 11:25:59 +0000 (UTC), az.anonim napisał(a):

[...]

Jest to jakaś alternatywa, aby mieć konto AliorBank bez karty, a karty mieć
w Sync i przelewać on-line z Sync do Alior jak zachodzi potrzeba wypłaty
gotówkowej

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszawa7.php

Data: 2012-07-01 13:33:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym

"Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" jspb4p$7v$1@inews.gazeta.pl

Jest to jakaś alternatywa, aby mieć konto AliorBank bez karty,
a karty mieć w Sync i przelewać on-line z Sync do Alior jak
zachodzi potrzeba wypłaty gotówkowej

A jest jakaś potrzeba trzymania szmalu w AliorOjcu?
Opromilowanie raczej tam jest małe... Z KB, Mille,
BGŻ, Meritum -- można pobierać za free z każdego
bankomatu. BGŻ rzuca orzechami, KB daje 7%, Meritum
zwraca za paliwo, Mille jest po prostu Dobre, żeby
nie napisać, że aż Doskonałe.,.

Ja niestety przekroczyłem limit czerwcowy -- przemłóciłem
szarytką aż 1700 złotych... Bank mi na to, że mogę mieć
więcej szarytek i rozkładać obciążenie...

-=-

Czas na Neplit... Co za ulga -- wreszcie mogę nastawiać
budzik wygodnie, na różne godziny, w różne dni itd...
Smartfon to jednak dobra rzecz. :) Na pohybel Gatesowi
z jego PeCetem? Aż tak to nie -- nie zna ów człowiek
przecież języka ukraińskiego.

Jeszcze żeby tak smartfon potrafił leczyć zwyrodnienia kręgosłupa... :)

AliorSync - kolejne kwiatki, tym razem z kontem walutowym