Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!

Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!

Data: 2014-02-01 17:20:02
Autor: Marcin
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Witam,

Od pol roku walcze z Aliorbankiem i domagam sie zaprzestania wysylania
do mnie spamu w postaci ofert i promocji z programu MasterCard Rewards,
emaile ktore otrzymuje, oraz wszystkie linki tych emailach sa cale w
logotypach Aliorbanku. Szukalem linka do usuniecia subskrypcji, pojawia
sie strona aliorbanku, ale zeby sie wypisac musze podac nr KARTY
PLATNICZEJ!! Nigdy nie wyrazalem zgody na otrzymywanie ofert handlowych
ani promocji, Pomyslalem, ze sie pomylili, albo cos w systemie jest zle
ustawione, wiec po pierwszym otrzymanym emailu ze spamem poprosilem o
zaprzestanie takich praktyk. Co odpisali? Nie dosc ze w celach
reklamowych przekazali innej firmie moje dane bez mojej zgody, to
jeszcze bezczelnie odpisali, ze teraz sam mam sie tym zajac, bo to nie
oni wysylaja emaile w ktorych sa ich reklamy, robi to inna firma, oni
tylko przekazali dane osobowe! Oto odpowiedz banku:


W odpowiedzi na przesłaną korespondencję uprzejmie informuję, że strona,
o której Pan pisze zawiera informacje na temat Programu Rewards, do
którego prawdopodobnie przystąpił Pan zawierając umowę z Alior Bankiem.
Jednakże jak wcześniej wspomniano Bank nie jest w tym wypadku
administratorem bazy danych, nie zleca wysyłki korespondencji o
charakterze marketingowym, ani też jej nie realizuje.
Jeżeli chce Pan usunięcia Pańskiego adresu z przedmiotowej bazy danych,
wówczas powinien Pan postąpić wedle wskazań administratora (tj. firmy
MasterCard). Jeśli nie zgadza się Pan ze sposobem usuwania danych z
bazy, proszę o bezpośredni kontakt z firmą MasterCard.


Ale to nie wszystko, Aliorbank proponuje, zebym teraz sam sobie pisal
do Mastercard, najlepiej zebym poslal list do Belgi:


usunięcia adresu e-mail z list mailingowych, a także aby zadać pytanie,
zgłosić komentarz lub poinformować o jakichkolwiek wątpliwościach
dotyczących realizacji Zasad Prywatności, należy skontaktować się z
MasterCard:
- dzwoniąc do centrum obsługi telefonicznej Programu: (+48) 801 055 990
(z telefonów stacjonarnych) lub (+48) 616646010 (z telefonów
komórkowych) lub
- pisząc na adres:
Global Privacy & Data Usage Officer
MasterCard Europe Sprl
Chaussée de Tervuren 198A
B-1410, Waterloo
Belgia


Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
kogo rozsylaja.

Dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo! Nigdy zadna firma, z
ktora mialem do tej pory kontakt, nie robila zadych problemow gdy
prosilem o zaprzestanie rozsylania reklam. A bank nie potrafi!!

Co prawda w kontekscie ponizszego linka mozna powiedziec, ze i tak mam
szczescie:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15346206,Alior_Bankowi_wystarczyl_
PESEL__by_zablokowac_pieniadze_.html

Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!

Data: 2014-02-02 13:14:06
Autor: Joossef
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 01.02.2014 o 17:20 Marcin <Marcin@aaa.aaa> pisze:

Witam,

Od pol roku walcze z Aliorbankiem i domagam sie zaprzestania wysylania
do mnie spamu (ciach)

U mnie wystarczył jeden mail do Aliora z adnotacją, Ĺźe kolejna reklama  będzie się wiązała z zawiadomieniem GIODO. I od paru miesięcy niczego od  Aliora nie dostałem via mail.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-02-02 15:13:22
Autor: Marcin
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Pislame, ze lamia przepisy, pisalem o GIODO, ale mieli i nadal
maja to gdzies.

Taki bank, takie standardy...


--

Użytkownik "Joossef" <xxxgrimeksxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:op.xanllskums06zsms...
W dniu 01.02.2014 o 17:20 Marcin <Marcin@aaa.aaa> pisze:

Witam,

Od pol roku walcze z Aliorbankiem i domagam sie zaprzestania wysylania
do mnie spamu (ciach)

U mnie wystarczył jeden mail do Aliora z adnotacją, że kolejna reklama
będzie się wiązała z zawiadomieniem GIODO. I od paru miesięcy niczego od
Aliora nie dostałem via mail.

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2014-02-02 11:50:02
Autor: Konfabulator
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Mam ten sam problem z mBankiem i MC Rewards. Nie mam karty, nie ma już nawet umowy na podstawie której została wydana, a reklamy przychodzą i to coraz częściej. Bank poinformował jedynie, że uczestnictwo w programie kończy się po 90 dniach. Do tego panelu MC nijak  nie mogę się zalogować. Ale pójdę Twoją drogą i złożę reklamację i porównamy co na ten temat powie mBank.

Data: 2014-02-06 17:33:38
Autor: xbartx
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 02.02.2014 20:50, Konfabulator pisze:
Mam ten sam problem z mBankiem i MC Rewards. Nie mam karty, nie ma już nawet umowy na podstawie której została wydana, a reklamy przychodzą i to coraz częściej. Bank poinformował jedynie, że uczestnictwo w programie kończy się po 90 dniach. Do tego panelu MC nijak  nie mogę się zalogować. Ale pójdę Twoją drogą i złożę reklamację i porównamy co na ten temat powie mBank.


Mi to MC już od roku jakoś wali tymi mailami i też mnie mbąk zapisał ;) Jednak ja to od razu do spamcopa wrzucam i tyle.

--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide

Data: 2014-02-02 19:29:51
Autor: jo44
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2014-02-02 15:13, Marcin pisze:
Pislame, ze lamia przepisy, pisalem o GIODO, ale mieli i nadal
maja to gdzies.

Taki bank, takie standardy...


Standardem jest odpowiadanie pod postem...

Ale, widzę, wyższa kultura...

Data: 2015-04-21 06:48:54
Autor: genepol
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Ja nigdy nie byłem ich klientem.
Ze spamem od nich mam problem od bardzo dawna.

Data: 2015-04-21 06:50:56
Autor: genepol
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Czy ktoś posiada prawdziwy adres email tego niby banku?

Data: 2015-04-21 16:55:00
Autor: Wojciech Bancer
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
On 2014-02-01, Marcin <Marcin@aaa.aaa> wrote:

[...]

Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
kogo rozsylaja.

A nie umiesz sobie filtrów założyć? Serio, lepiej się pieniaczyć
i _nie_ rozwiązać problemu niż poklikać 2 minuty i mieć spokój?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-21 17:17:54
Autor: Kamil Jońca
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

On 2014-02-01, Marcin <Marcin@aaa.aaa> wrote:

[...]

Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
kogo rozsylaja.

A nie umiesz sobie filtrów założyć? Serio, lepiej się pieniaczyć
i _nie_ rozwiązać problemu niż poklikać 2 minuty i mieć spokój?

"Po co walczyć ze spamerami, skoro można se filtry pozakładać ..."
"i jeszcze raz ...."
"i jeszcze raz ..."
i tak do usranej śmierci.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Be nice to people on the way up, because you'll meet them on your way down.
-- Wilson Mizner

Data: 2015-04-21 17:27:52
Autor: Wojciech Bancer
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
On 2015-04-21, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
kogo rozsylaja.

A nie umiesz sobie filtrów założyć? Serio, lepiej się pieniaczyć
i _nie_ rozwiązać problemu niż poklikać 2 minuty i mieć spokój?

"Po co walczyć ze spamerami, skoro można se filtry pozakładać ..."
"i jeszcze raz ...."
"i jeszcze raz ..."
i tak do usranej śmierci.

Yep. To zajmuje "i jeszcze raz... 1 minutę".
A Tobie się wydaje, że odwołasz raz zgodę i magicznie cały spam internetu zniknie? Mwahaha, tyle powiem :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-21 17:36:16
Autor: Kamil Jońca
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

On 2015-04-21, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
kogo rozsylaja.

A nie umiesz sobie filtrów założyć? Serio, lepiej się pieniaczyć
i _nie_ rozwiązać problemu niż poklikać 2 minuty i mieć spokój?

"Po co walczyć ze spamerami, skoro można se filtry pozakładać ..."
"i jeszcze raz ...."
"i jeszcze raz ..."
i tak do usranej śmierci.

Yep. To zajmuje "i jeszcze raz... 1 minutę".
A Tobie się wydaje, że odwołasz raz zgodę i magicznie cały spam internetu zniknie? Mwahaha, tyle powiem :)
Gdzie ja pisałem o odwoływaniu zgody?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2015-04-21 19:45:02
Autor: Wojciech Bancer
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
On 2015-04-21, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Yep. To zajmuje "i jeszcze raz... 1 minutę".
A Tobie się wydaje, że odwołasz raz zgodę i magicznie cały spam internetu zniknie? Mwahaha, tyle powiem :)
Gdzie ja pisałem o odwoływaniu zgody?

No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-22 01:36:35
Autor: Chris94
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:45:02 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.
Kilkakrotnie przerabiałem ten temat, zawsze pomagało.
A żeby było ciekawiej, to kiedyś dowiedziałem się, że takiej zgody
udzieliłem podczas jakiejś zbiorowej imprezy w obcym mieście, na której
na pewno nie byłem!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-04-22 09:12:25
Autor: Miroo
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2015-04-22 o 01:36, Chris94 pisze:
Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:45:02 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.
Kilkakrotnie przerabiałem ten temat, zawsze pomagało.
A żeby było ciekawiej, to kiedyś dowiedziałem się, że takiej zgody
udzieliłem podczas jakiejś zbiorowej imprezy w obcym mieście, na której
na pewno nie byłem!

No właśnie. Też się ostatnio ze zdziwieniem dowiedziałem, że wyraziłem taką zgodę, chociaż na 100% zawsze odmawiam, wykreślam itp
Na stronie WWW zgody nie ma, a w systemie bankowym u pani z okienka zgoda jest.


Pozdrawiam

Data: 2015-04-22 17:03:19
Autor: Wojciech Bancer
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
On 2015-04-21, Chris94 <chris94.wytnij.to@poczta.fm> wrote:

[...]

No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-22 17:10:50
Autor: Kamil Jońca
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

On 2015-04-21, Chris94 <chris94.wytnij.to@poczta.fm> wrote:

[...]

No to jakie widzisz inne rozwiązanie?

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?
A jak rozwiąże systemowo tworzenie kolejnych filtrów?
Karanie za morderstwa też nie wszystkich odstrasza.

KJ

--
http://stopstopnop.pl/stop_stopnop.pl_o_nas.html
Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2015-04-22 17:27:27
Autor: Wojciech Bancer
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
On 2015-04-22, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

A jak rozwiąże systemowo tworzenie kolejnych filtrów?

Nijak. Ale:
a) kosztuje majmniej czasu
b) jest najbardziej efektywne
c) jest najprostsze

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-22 17:35:06
Autor: Kamil Jońca
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

On 2015-04-22, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

A jak rozwiąże systemowo tworzenie kolejnych filtrów?

Nijak. Ale:
a) kosztuje majmniej czasu
Jak kogo.

b) jest najbardziej efektywne
Pozwolę się nie zgodzić. (Ze statysttyk wynika, ze o wiele lepsze efekty
dają rble)

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
If he should ever change his faith, it'll be because he no longer thinks
he's God.

Data: 2015-04-23 00:31:45
Autor: Wojciech Bancer
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
On 2015-04-22, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

b) jest najbardziej efektywne
Pozwolę się nie zgodzić. (Ze statysttyk wynika, ze o wiele lepsze efekty
dają rble)

Ale piszemy o rzeczach które może zrobic zwykły użytkownik, nie administrator, czy PU. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-04-22 23:15:34
Autor: Chris94
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:03:19 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

Chyba rozwiązuje, bo od czasu gdy zacząłem stosować tę metodę, to dość
krótkim czasie z polskich firm przestałem dostawać spam.
A na spam angielskojęzyczny, to mam MailWashera.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-04-24 12:29:10
Autor: Miroo
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2015-04-22 o 23:15, Chris94 pisze:
Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:03:19 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

Chyba rozwiązuje, bo od czasu gdy zacząłem stosować tę metodę, to dość
krótkim czasie z polskich firm przestałem dostawać spam.
A na spam angielskojęzyczny, to mam MailWashera.

A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
W zasadzie można im skoczyć :(

Pozdrawiam

Data: 2015-04-24 14:54:28
Autor: Pete
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2015-04-24 o 12:29, Miroo pisze:
W dniu 2015-04-22 o 23:15, Chris94 pisze:
Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:03:19 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

Chyba rozwiązuje, bo od czasu gdy zacząłem stosować tę metodę, to dość
krótkim czasie z polskich firm przestałem dostawać spam.
A na spam angielskojęzyczny, to mam MailWashera.

A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
W zasadzie można im skoczyć :(

Włączyć blokadę połączeń przych z numerów zastrz.

--
Pete

Data: 2015-04-24 15:23:28
Autor: Miroo
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2015-04-24 o 14:54, Pete pisze:
W dniu 2015-04-24 o 12:29, Miroo pisze:
W dniu 2015-04-22 o 23:15, Chris94 pisze:
Dnia Wed, 22 Apr 2015 17:03:19 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

Zażądać żeby bank podał, kiedy i w jakich okolicznościach bank uzyskał
zgodę na wysyłanie do klienta informacji marketingowych.

No i co to zmieni/jak to rozwiąże problem, a w szczególności:
jak to rozwiąże problem systemowo?

Chyba rozwiązuje, bo od czasu gdy zacząłem stosować tę metodę, to dość
krótkim czasie z polskich firm przestałem dostawać spam.
A na spam angielskojęzyczny, to mam MailWashera.

A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
W zasadzie można im skoczyć :(

Włączyć blokadę połączeń przych z numerów zastrz.

Numer nie był zastrzeżony. Na oko zwykły warszawski.

Pozdrawiam

Data: 2015-04-25 11:07:12
Autor: Zbynek Ltd.
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Miroo napisał(a) :
W dniu 2015-04-24 o 14:54, Pete pisze:
Włączyć blokadę połączeń przych z numerów zastrz.

Ja to już włączyłem, ale to ledwo z poniżej ćwierci sk...


Numer nie był zastrzeżony. Na oko zwykły warszawski.

Czasem wrocławski, czasem śląski. Próbowałem zadzwonić na prezentowane numery. Zgłasza się automat centrali, że numer nie istnieje.

I jak tu odfiltrować typków? Także na stacjonarnym. Nie tylko banksterów.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2015-08-31 08:59:00
Autor: 666
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Przebijają się przez blokadę, przynajmniej od czasu do czasu.


-- -- -
"Pete" <nobody@nowhere.com> wrote in message news:mhdee6$qc9$1node1.news.atman.pl...
Włączyć blokadę połączeń przych z numerów zastrz.

Data: 2015-05-01 12:00:12
Autor: JaMyszka
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu piątek, 24 kwietnia 2015 12:29:36 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:
W dniu 2015-04-22 o 23:15, Chris94 pisze:

A jak się bronić przed telefonami "komputer wylosował Pana numer"?
W zasadzie można im skoczyć :(

Poinformować, że rozmowa jest nagrywana.- Sami się rozłączą.
-
Pozdrawiam
JM

Data: 2015-04-22 09:10:24
Autor: Miroo
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2015-04-21 o 16:55, Wojciech Bancer pisze:
On 2014-02-01, Marcin <Marcin@aaa.aaa> wrote:

[...]

Ponowne maile oczywiscie nic nie daly, bank spamuje nadal. Unikajcie
tego banku, nie panuja nad baza osobowa klientow, nie wiedza co i do
kogo rozsylaja.

A nie umiesz sobie filtrów założyć? Serio, lepiej się pieniaczyć
i _nie_ rozwiązać problemu niż poklikać 2 minuty i mieć spokój?


Ostatnio jakieś bydlę dodało mój adres do jakiegoś spambota i dziennie dostaję 50-100 maili mniej więcej na ten sam temat (inwestycje, pieniądze, po polsku), po kilka razy te same maile.
Problem jest taki, że nie znalazłem sposobu na odfiltrowanie tych maili. Nie mają żadnego wspólnego znacznika, fragmentu nagłówka itp.
Ktoś się postarał, żeby były maksymalnie "czyste".
Póki co dodaję do antyspamu po tematach, ale ich liczba zbliża się już do setki i wciąż dochodzą nowe. Jak z tym walczyć?
Z konta e-mail nie chcę rezygnować.

Pozdrawiam

Data: 2015-04-22 13:34:38
Autor: Chris94
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
Dnia Wed, 22 Apr 2015 09:10:24 +0200, Miroo napisał(a):

Ostatnio jakieś bydlę dodało mój adres do jakiegoś spambota i dziennie dostaję 50-100 maili mniej więcej na ten sam temat (inwestycje, pieniądze, po polsku), po kilka razy te same maile.
Problem jest taki, że nie znalazłem sposobu na odfiltrowanie tych maili. Nie mają żadnego wspólnego znacznika, fragmentu nagłówka itp.
Ktoś się postarał, żeby były maksymalnie "czyste".
Póki co dodaję do antyspamu po tematach, ale ich liczba zbliża się już do setki i wciąż dochodzą nowe. Jak z tym walczyć?
Z konta e-mail nie chcę rezygnować.

Ja korzystam z programu MailWasher, jest bardzo skuteczny i bez niego
bym zginął.
Obecnie to jest program komercyjny (ja pozostałem przy starej wersji
shareware), ale wypróbuj jego darmową wersję, może Ci podejdzie.
http://www.mailwasher.net/

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2015-04-23 13:21:15
Autor: Miroo
Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!
W dniu 2015-04-22 o 13:34, Chris94 pisze:
Ja korzystam z programu MailWasher, jest bardzo skuteczny i bez niego
bym zginął.
Obecnie to jest program komercyjny (ja pozostałem przy starej wersji
shareware), ale wypróbuj jego darmową wersję, może Ci podejdzie.
http://www.mailwasher.net/


Dziękuję, korzystałem przez kilka lat, ale już kawał czasu temu zmieniłem go na MMM (MagicMailMonitor). Na tyle dawno, że już nie pamiętam co mi w MailWasherze przeszkadzało.

Pozdrawiam

Aliorbank - wyzsza kultura BEZCZELNOSCI!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona