Aliorek wciska opieke zdrowotna

Data: 2013-01-03 18:47:36
Autor: neoniusz
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Dzwonili z Alioru. A wlasciwie to nie z Alioru (bo oni maja krakowskie numery, a ten byl z Lodzi), a "w imieniu Alioru". Komu oni jeszcze sprzedaja nasze dane?

- Dzien dobry, mam dla pana rewelacyjna oferte pakietu medycznego w prywatnej klinice, ktory Alior Bank realizuje we wspolpracy z czymstamczymstam, dzieki czemu nie bedzie pan musial czekac w kolejce do lekarzy
- Dziekuje, mam pakiet medyczny z pracy a i tak dosc rzadko z niego korzystam
- A moze jednak przedstawie panu dlaczego nasz pakiet jest lepszy?
- Prosze bardzo, ale zeby byl lepszy musialby byc za darmo, bo za swoj nic nie place (tylko podatek, ale to pomijalne) i chodze do jakich lekarzy chce bez kolejek
- Ale nasz pakiet jest lepszy, bo mozna do niego podlaczyc czlonkow rodziny
- Dziekuje, w moim darmowym pakiecie tez moge podlaczyc czlonkow rodziny
- No to hm....hm....hmmm (duĹĽe zmieszanie, dluzsza chwila milczenia), gratuluje tak dobrej pracy, dziekuje za rozmowe.

Ostatnie zdanie mnie rozwalilo i uznalem je za lekkie chamstwo ze strony rozmowczyni. No bo jak moge rezygnowac z takiego LUKSUSU? Im pewnie nie daja takich "RARYTASOW" ;)

Data: 2013-01-03 18:50:15
Autor: maruda
W dniu 2013-01-03 18:47, neoniusz pisze:

- Dzien dobry, mam dla pana rewelacyjna oferte

- w tym momencie należy odpowiedzieć "idź pan za róg i wychędoż się pan sam", albo coś w tym znaczeniu, tylko mniej wyszukanym językiem :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-03 18:52:50
Autor: neoniusz
On 03.01.2013 18:50, maruda wrote:
- Dzien dobry, mam dla pana rewelacyjna oferte

- w tym momencie należy odpowiedzieć "idź pan za róg i wychędoż się pan
sam", albo coś w tym znaczeniu, tylko mniej wyszukanym językiem :)

Spoko, lubie z nimi pogadac (a wlasciwie posluchac, bo tak to przewaznie wyglada), minuty wychodzace wpadaja za przychodzace :)

Data: 2013-01-03 20:50:19
Autor: Zbynek Ltd.
maruda napisał(a) :
W dniu 2013-01-03 18:47, neoniusz pisze:

- Dzien dobry, mam dla pana rewelacyjna oferte

- w tym momencie należy odpowiedzieć "idĽ pan za róg i wychędoż się pan sam", albo co¶ w tym znaczeniu, tylko mniej wyszukanym językiem :)

Kiedy¶ zacznę bluzgać. Gdzie "kiedy¶" jest liczb± skończon± :-)
Toż to najczystszej postaci stalking.
Jak dzwoni± więcej niż raz, to można ich numery przypisać do kontaktu o nazwie "Spamerzy" i ustawić dzwonek bez dzwonka. Co polecam.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2013-01-03 20:58:50
Autor: maruda
W dniu 2013-01-03 20:50, Zbynek Ltd. pisze:
maruda napisał(a) :
[...]

Jak kto¶ ma czas, to jak proponował neoniusz, można takiego telemarketera wci±gn±ć w rozmowę, zabrać mu 30 minut, a po 25 minucie zacz±ć mu mówić co¶ o moralno¶ci prostytutek, które s± o parę poziomów wyżej od niego, a na koniec dopiero zaproponować moje powyższe. Przynajmniej uchroni się parę osób od niekorzystnego rozporz±dzenia mieniem :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-03 23:07:19
Autor: Grzexs
[...]

A ja bardziej polecam nie zaznaczanie pola "zgoda na marketing" przy zakładaniu rachunku czy podpisywaniu umowy.

--
Grzexs

Data: 2013-01-03 23:16:58
Autor: Zbynek Ltd.
Grzexs napisał(a) :
[...]

Zawsze tak robię. I to od niepamiętnych czasów. My¶lisz, że na tych stalkerach to robi wrażenie?

Data: 2013-01-03 22:53:47
Autor: xbartx
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Dnia Thu, 03 Jan 2013 23:16:58 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Zawsze tak robię. I to od niepamiętnych czasów. Myślisz, że na tych
stalkerach to robi wraĹĽenie?

Nie robi, wiadomo ;)
Mnie osobiście rozwaliło kiedy Citi. Dzwoni Pani i mówi tak: ja wiem, że nie wyraził Pan zgody na przesyłanie ofert marketingowych ale czy chciałbym Pan wyrazić tymczasową jednorazową zgodę i wysłuchać oferty?

Powiedziałem Pani, że nic do niej nie ma i wiem jak jest ale jeżeli może, to niech przekaże geniuszowi, pewnie przełożonemu, który to wymyślił, że jest klasycznym 'natural born debil' ;)

--
xbartx

Data: 2013-01-04 12:55:32
Autor: W
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Zbynek Ltd. wystukał, co następuje:

[...]

To ja żyję w jakim¶ alternatywnym multiwersum chyba, bo do mnie nikt nie wydzwania z głupawymi ofertami... Raz zadzwonili z mb±ka ale po opierdzieleniu z góry na dół przestali (a rok póĽniej zrezygnowałem z tego wannabe konta)... No i rado¶ni naganiaczne na garnki na numer stacjonarny "bomamystar±ksi±żkęadresow±" a trzeba trzymać linię na internety...

Data: 2013-01-04 16:28:12
Autor: Grzexs
[...]

W takim razie jest nas dwóch.

Do mnie kiedy¶ tylko z OpenFajansu dzwonili, niby to przypomnieć o spłacie karty, a przy okazji naci±gn±ć na ich sztandarow± lokatę-nie-lokatę, a kilka lat wcze¶niej z PKOBP, ale ponieważ nie potrafili ani się zweryfikować, ani podać Ľródła, sk±d maj± mój nr, to wysłałem ich na drzewo.

--
Grzexs

Data: 2013-01-04 19:41:52
Autor: Grzexs
[...]

Aj, zapomniałem! Jeszcze trzeba sobie blokadę na poł±czenia anonimowe w telefonie wł±czyć!
--
Grzexs

Data: 2013-01-04 18:55:15
Autor: W
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Grzexs wystukał, co następuje:

[...]

Jeden numer od ponad dekady, nie mam blokady poł±czeń anonimowych - mimo wszystko nie mam problemu :]

Data: 2013-01-04 20:18:43
Autor: Grzexs
[...]

A mnie mBank kiedy¶ atakował z anonimowego i jeszcze jaki¶ inny niew±tpliwie bank, ale nie udało im się przebrn±ć przez identyfikację, więc nie wiem jaki.

--
Grzexs

Data: 2013-01-05 17:46:58
Autor: xbartx
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Dnia Fri, 04 Jan 2013 20:18:43 +0100, Grzexs napisał(a):

A mnie mBank kiedyś atakował z anonimowego i jeszcze jakiś inny
niewątpliwie bank, ale nie udało im się przebrnąć przez identyfikację,
więc nie wiem jaki.

A przerobiliście prawie wszystkie banki w PL i ich większość kont do tego większość kk? Bo wtedy prawdopodobieństwo zdecydowanie rośnie ;)

--
xbartx

Data: 2013-01-05 19:24:35
Autor: Grzexs
[...]

Aż takim hardkorem to nie jestem. Tak gdzieś z 16 przerobiłem tylko.
--
Grzexs

Data: 2013-01-03 21:58:37
Autor: xbartx
Dnia Thu, 03 Jan 2013 18:47:36 +0100, neoniusz napisał(a):

Dzwonili z Alioru. A wlasciwie to nie z Alioru (bo oni maja krakowskie
numery, a ten byl z Lodzi), a "w imieniu Alioru". Komu oni jeszcze
sprzedaja nasze dane?

Już mówiłem brać "na absurd" ;) Moja rozmowa z namolnym getin dzisiaj:

- mama pojechała w podróż na daleki wschód i nie wzięła telefonu.
- A kiedy wrĂłci?
- Jak jej się pieniądze skończą.
- (raczej niepewnym głosem) to ja zadzwonię może za jakiś czas

:)

--
xbartx

Data: 2013-01-04 07:37:08
Autor: Q
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Już mówiłem brać "na absurd" ;) Moja rozmowa z namolnym getin dzisiaj:

- mama pojechała w podróż na daleki wschód i nie wzięła telefonu.
- A kiedy wróci?
- Jak jej się pieni±dze skończ±.
- (raczej niepewnym głosem) to ja zadzwonię może za jaki¶ czas

genialne/boskie :)))

Aliorek wciska opieke zdrowotna