Aliorek wciska opieke zdrowotna

Data: 2013-01-03 21:58:37
Autor: xbartx
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Dnia Thu, 03 Jan 2013 18:47:36 +0100, neoniusz napisał(a):

Dzwonili z Alioru. A wlasciwie to nie z Alioru (bo oni maja krakowskie
numery, a ten byl z Lodzi), a "w imieniu Alioru". Komu oni jeszcze
sprzedaja nasze dane?

Już mówiłem brać "na absurd" ;) Moja rozmowa z namolnym getin dzisiaj:

- mama pojechała w podróż na daleki wschód i nie wzięła telefonu.
- A kiedy wrĂłci?
- Jak jej się pieniądze skończą.
- (raczej niepewnym głosem) to ja zadzwonię może za jakiś czas

:)

--
xbartx

Data: 2013-01-04 07:37:08
Autor: Q
Aliorek wciska opieke zdrowotna
Już mówiłem brać "na absurd" ;) Moja rozmowa z namolnym getin dzisiaj:

- mama pojechała w podróż na daleki wschód i nie wzięła telefonu.
- A kiedy wróci?
- Jak jej się pieni±dze skończ±.
- (raczej niepewnym głosem) to ja zadzwonię może za jaki¶ czas

genialne/boskie :)))

Aliorek wciska opieke zdrowotna