Aliorkowe 6,2 na 6

Data: 2012-03-26 13:07:59
Autor: neoniusz
Aliorkowe 6,2 na 6
Czy to dziala tak jak w przypadku niegdysiejszych 100-dniowek? Tzn. chodzi mi o to czy dotychczasowi klienci moga zakladac lokaty przez internet?

Na stronie pisza:

"Bank udostępnił swoim dotychczasowym klientom możliwość realizacji zlecenia otwarcia lokaty za pośrednictwem konsultantów Contact Center. Pozostałe osoby mogą założyć lokatę wypełniając internetowy wniosek iLokata, dostępny na stronie www.lokata.aliorbank.pl. Zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci mogą także założyć lokatę podczas wizyty w oddziale lub placówce partnerskiej Alior Banku."

Przy 100-dniowych tez pisali, ze dotychczasowi bodajze tylko w oddziale, ale jak sie zalozylo przez internet to dzialalo i byl podglad na nie w bankowosci elektronicznej. Nawet dalo sie zrywac bez problemu i pieniadze od razu wracaly. Jak jest tutaj?

Data: 2012-03-26 13:57:48
Autor: Waldek
Aliorkowe 6,2 na 6

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:jkpimf$mo4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przypuszczam ze podobnie,
- inaczej byloby to dosc upierdliwe dla banku
No ale tylko przypuszczam. Moje 100-dniowki przeszly do BGZO
- ten obiecywal utrzymac 6,48 do konca kwietnia ?
wiec dalej ichniejsza oferta nawet gdy dostanie belka jest atrakcyjniejsza,
[aczkolwiek niedostepna juz dla nowych]
- Jakby co,  to jest jeszcze Enter & kocie miauuu do zagospodarowania (7%)

Data: 2012-03-26 14:50:12
Autor: PKL
Aliorkowe 6,2 na 6
- inaczej byloby to dosc upierdliwe dla banku
No ale tylko przypuszczam. Moje 100-dniowki przeszly do BGZO
tu po 30 kwietnia 6.48% nie będzie już atrakcyjne

- Jakby co,  to jest jeszcze Enter & kocie miauuu do zagospodarowania (7%)

a z toyotą ten problem, że jak nie będzie dobrej oferty po skończeniu
tych 19dniowych, to trzeba będzie:
a) utrzymywac powyżej 10tyś u nich na siłę
b) zamykać konto co pewnie jest upierdliwe
aby nie płacić za konto

to już neobank z 6.75 czy 6.9 chyba wygodniejszy, bo można się od nich wycofać
jak nic nie będzie atrakcyjnego, a za leżące konto nie płacisz

no i skoki :)
7.8% na 3m i 8% na 6m robi swoje ;)

Data: 2012-03-26 17:05:11
Autor: Waldek
Aliorkowe 6,2 na 6

Użytkownik "PKL" <spamPKL@in.lublin.pl> napisał w wiadomości news:slrnjn10h4.c0j.spamPKLbeerland.in.lublin.pl...

to już neobank z 6.75 czy 6.9 chyba wygodniejszy, bo można się od nich wycofać
jak nic nie będzie atrakcyjnego, a za leżące konto nie płacisz

no i skoki :)
7.8% na 3m i 8% na 6m robi swoje ;)

Skoki juz byly tu walkowane - wpisowe :]

Data: 2012-03-26 17:06:07
Autor: osa
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 2012-03-26 13:07, neoniusz pisze:
Czy to dziala tak jak w przypadku niegdysiejszych 100-dniowek? Tzn.
chodzi mi o to czy dotychczasowi klienci moga zakladac lokaty przez
internet?

Mogą, przetestowane ;) W pierwszych dniach przelew wewn. o ~17 skutkował otwarciem lokat jeszcze w tym samym dniu

Ja się za to zastanawiam czy założenie X lokat przez telefon to wiszenie na słuchawce X razy czas założenia jednej lokaty przez telefon czy przyjmują zlecenie w kilka chwil i po rozłączeniu zakładają lokaty. Mam większą kwotę którą chce podzielić na mniejsze lokaty aby móc w razie konieczności 'wypłacić' część środków z Aliora. Przerabiał ktoś z was hurtowe zakładanie lokat przez ich dezinfolinię?

Data: 2012-03-26 17:37:56
Autor: neoniusz
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 26.03.2012 17:06, osa pisze:
[...]

Zaryzykowalem i przelalem kilka o 15:30. Jeszcze sie nie zalozyly.

[...]

Wlasnie tez po to (zeby wyplacic np. tylko czesc kiedys) zalozylem kilka lokat i niestety klikania jest sporo :/ Nie wiem po co tak utrudniaja... Znajac ich kompetencje i dezinfolinie to proces zakladania telefonicznego wcale nie musi byc latwy i mily.

Ostatnio jak wplacalem gotowke w oddziale to juz mnie prawie trafilo. 2 okienka do "rachunkow" a jedno do zwyklych wplat. Oczywiscie emeryci z rachunkami maja pierwszenstwo. To przeciez skandal. Jeszcze przy tym od zwyklych wplat byla baba, ktora wplacala chyba utarg z calego roku i zanosilo sie, ze potrwa to lekko 30 minut. A w sraliorku te kobity od rachunkow maja jakies smieszne limity i mozna u nich wplacic max 2k zl. Poszedlem do BZWBK, ktory jest drzwi obok (przynajmniej mozna czekac siedzac na sofie), a tam 7 osob do jednej kasy. Ale tam juz poczekalem i sie oplacilo, bo przyszla kobieta w wieku okolopogrzebowym i twierdzila, ze ukradli jej pieniadze i dyrektor albo ktos z oddzialu trzyma jej 200 zl w kieszeni. Oczekiwanie na wplate trwalo tyle, ze zdazyla przyjechac policja.
Dzis, o dziwo, nie bylo zadnej kolejki.

Data: 2012-03-26 18:25:04
Autor: osa
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 2012-03-26 17:37, neoniusz pisze:
Znajac ich kompetencje i dezinfolinie to proces zakladania
telefonicznego wcale nie musi byc latwy i mily.

Dlatego liczę na dobre wiadomości od praktyków ;) Jak nie będzie to jutro spróbuję się czegoś dowiedzieć w słuchawce ;)

Ostatnio jak wplacalem gotowke w oddziale to juz mnie prawie trafilo. 2
okienka do "rachunkow" a jedno do zwyklych wplat.

Dziś byłem w oddziale i była czynna jedna kasa i jeden punkt pozyskiwania emerytów, na szczęście kolejki do kasy nie było.

Oczywiscie emeryci z rachunkami maja pierwszenstwo.

Bo to klient idealny, przeważnie łatwo takiego zbałamucić i sprzedać jakąś pożyczkę lub kredyt, a i emerytura jest więc będzie z czego ściągać raty ;)

Mnie dziś bardziej zaszokowało podejście do tajemnicy bankowej młodego dziewczęcia siedzącego w kasie, w której (ze względu na kolejkę do 'opiekunków') chciałem założyć lokatę. Ale do rzeczy: zakomunikowałem, że chcę założyć lokatę na X złotych. Na co panienka spytała z jakiego rachunku i gdy odpowiedziałem, że tylko na jednym są wystarczające środki to zamiast przystąpić do działania ogłosiła na pół oddziału: no tak, czyli z tego rachunku na którym jest Y złotych? No nic... wyrwało się z młodej piersi więc darowałem sobie prośbę o nieogłaszanie salda wszystkim obecnym. Po założeniu lokaty równie donośnie jak poprzednio dziewczę obwieściło: lokata została założona więc teraz ma pan dwie lokaty na X i Z złotych. Po tym po prostu mnie zmroziło. Czyżby w programach kursów "zostań bankierem w 1 dzień" informacje o zachowaniu tajemnicy bankowej zostały wycięte?

Data: 2012-03-26 18:36:11
Autor: Waldek
Aliorkowe 6,2 na 6

Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jkq590$oja$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ba, a na dodatek solidnie splacajacy - chocby przymieral glodem ;)

Po założeniu lokaty równie donośnie jak poprzednio dziewczę obwieściło: lokata została założona więc teraz ma pan dwie lokaty na X i Z złotych.

LOL - przypomnial mi sie dowcip jak to gosc
dyskretnie kupowal w aptece prezerwatywy :)

Data: 2012-03-26 20:21:57
Autor: welder
Aliorkowe 6,2 na 6
On 12-03-26 17:06, osa wrote:

[...]

Tak, lokaty zakłada są hurtowo podczas jednego połączenia. Największą uperdliwością jest to, że konsultant/ka po przyjęciu dyspozycji odczytuje formułkę o założeniu lokaty przez imię.nazwisko na kwotę 'x' na czas 'y' na oprocentowanie 'z' jako odnawialną/nieodnawialną z pytaniem na końcu czy potwierdzam. I tak dla każdej lokaty. Lokaty są od razu widoczne w systemie.

pzdr, welder

Data: 2012-03-26 21:32:39
Autor: osa
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 2012-03-26 20:21, welder pisze:
On 12-03-26 17:06, osa wrote:

[...]

Tutaj się ucieszyłem...

[...]

A tu zbladłem...

Czyli zakładając 100 lokat (ach ta ułańska fantazja ;) ) panienka 100 razy odczyta mi formułkę, a ja 100 razy będę musiał to potwierdzić? Czy jednak będzie to formułka potwierdzająca założenie X lokaty przez .... na kwotę ... na czas ... na oprocentowanie ... jako (nie)odnawialną?

Bo jak mam wisieć na telefonie potwierdzając X razy założenie lokaty to może jednak puszczę znów automat, który złoży wnioski, a potem zleci przelewy na konta z wniosków...

Data: 2012-03-26 21:42:10
Autor: welder
Aliorkowe 6,2 na 6
On 12-03-26 17:06, osa wrote:

[...]

Miałek 5 lokat na tę samą kwotę i jedną na inną kwotę. Dla każdej zakładanej lokaty odczytywana była formułka.

Data: 2012-03-26 21:45:42
Autor: welder
Aliorkowe 6,2 na 6
On 12-03-26 17:06, osa wrote:

[...]

Dodam jeszcze, że po każdej założonej i potwierdzonej lokacie trzeba chwilę poczekać - bo panienka jak się domyślam wklepuje kolejne lokaty do systemu, a po każdej wklepanej fomrułka do potwierdzenia.

Data: 2012-03-26 22:07:40
Autor: osa
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 2012-03-26 21:45, welder pisze:
[...]

Czyli tracimy tylko trochę mniej czasu w stosunku do oddziału, bo tam trzeba każdą lokatę podpisać, a tu potwierdzić formułkę...

Dzięki za wyczerpujące odpowiedzi :) Sprawa w zasadzie przesądzona, trzeba będzie znów stworzyć automat do składania wniosków, a później półautomat do wysyłania przelewów... bo oczywiście każdy rachunek inny i trzeba potwierdzić smsem :/

Data: 2012-03-28 10:36:12
Autor: Piotrek
Aliorkowe 6,2 na 6
On 2012-03-26 17:06, osa wrote:
[...]

Założenie pięciu lokat łącznie z wyjaśnianiem dlaczego się nie założyły automatycznie i czy na pewno się nie założą na pełnomocnika tylko na właściciela rachunku (pisałem o tym wcześniej) zajęło około 30 minut ...

Piotrek

Data: 2012-03-26 22:27:18
Autor: neoniusz
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 26.03.2012 13:07, neoniusz pisze:
Czy to dziala tak jak w przypadku niegdysiejszych 100-dniowek? Tzn.
chodzi mi o to czy dotychczasowi klienci moga zakladac lokaty przez
internet?

Kilka minut po 20 przyszly potwierdzenia zalozenia lokat i pojawily sie systemie :)

Aha, ktos tu pisal, ze nigdzie nie ma potwierdzenia zachowania odsetek przy wczesniejszym zerwaniu. Jak to nie ma?! W umowie jest zapis:

"W przypadku niedotrzymania przez Posiadacza okresu umownego, Posiadacz zachowuje prawo do otrzymania odsetek."

Data: 2012-03-27 00:38:33
Autor: Chris94
Aliorkowe 6,2 na 6
Dnia Mon, 26 Mar 2012 22:27:18 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Ale przy założeniu lokaty przez infolinię (przypuszczam, że przez system
transakcyjny również) w ogóle nie dostajesz tego potwierdzenia założenia
lokaty!

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-03-26 23:16:12
Autor: fct159
Aliorkowe 6,2 na 6
A czy klienci majacy bankowosc elektroniczna moga to zalozyc przez net?

Jesli nie, to wyjatkowo uciazliwe...

Data: 2012-03-26 23:28:36
Autor: welder
Aliorkowe 6,2 na 6
On 12-03-26 23:16, fct159 wrote:
A czy klienci majacy bankowosc elektroniczna moga to zalozyc przez net?

Jesli nie, to wyjatkowo uciazliwe...

nie mogą

Data: 2012-03-26 14:57:46
Autor: eisenberg
Aliorkowe 6,2 na 6
On 26 Mar, 23:28, welder <wel...@weld.net> wrote:
On 12-03-26 23:16, fct159 wrote:

> A czy klienci majacy bankowosc elektroniczna moga to zalozyc przez net?

> Jesli nie, to wyjatkowo uciazliwe...

nie mogą

Jak to nie? W innym wątku już napisałem, że zakładałem bez problemu
przez net i lokaty były w "przepisowym terminie" widoczne w systemie
transakcyjnym

Data: 2012-03-27 17:27:56
Autor: welder
Aliorkowe 6,2 na 6
On 12-03-26 23:16, fct159 wrote:

[...]

U mnie system transakcyjny pokazuje możliwość założenia lokaty 180 dni tylko na 4,70

Data: 2012-03-27 17:38:19
Autor: neoniusz
Aliorkowe 6,2 na 6
W dniu 27.03.2012 17:27, welder pisze:
[...]

Jeden z was mowi ogolnie o zakladaniu przez internet - przez link lokata.aliorbank.pl a drugi o zakladaniu przez system transakcyjny.
Przez link sie da, przez system transakcyjny nie. Dziwny aliorek, ale coz, trzeba zyc.

Data: 2012-03-28 11:46:29
Autor: Chris94
Aliorkowe 6,2 na 6
Dnia Tue, 27 Mar 2012 17:38:19 +0200, neoniusz napisał(a):

Dziwny aliorek, ale coz, trzeba zyc.

Gorzej, że gdy żona założyła konto, to jej się przydarzyło to samo co
mnie kilka dni temu, czyli przy kolejnym już logowaniu się do systemu,
na ekranie wyświetlił się inny obrazek niż ten, który miała ustalony.
Pani na infolinii, po konsultacji z przełożonymi zakomunikowała, że
jeśli konto było zakładane przez internet, "to rzecz normalna w systemie
Aliora".
:-/

Data: 2012-03-28 13:24:31
Autor: fct159

[...]