Aliorowi pomocni fachowcy dzialaja

Data: 2010-12-14 12:15:03
Autor: xbartx
Aliorowi pomocni fachowcy dzialaja
Dnia Mon, 13 Dec 2010 16:15:19 +0100, neoniusz napisaƂ(a):

Mily pan przyjechal laweta, wyciagnal auto z rowu, zapytal w czym
jeszcze moze pomoc, odjechal i ja tez pojechalem dalej. Milo, szybko i
przyjemnie. Od zgloszenia czekalem 40minut - laweta jechala z miejsca
oddalonego o 30km. No i za darmo ;)

U mnie teĆŒ zadziaƂali. Lekarz zjawiƂ się i wypisaƂ papiery. Urlop na koszt ZUSu odbyƂem i wrĂłciƂem jak nowo narodzony he he.

--
xbartx

Aliorowi pomocni fachowcy dzialaja