Alivio już 9 rzędowe

Data: 2010-05-31 10:18:01
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Alivio już 9 rzędowe
http://preview.tinyurl.com/37uy7ua
"Nowe komponenty SHIMANO ALIVIO zostaną zaktulizowane o 9-rzędowy
napęd, udostępniając jeszcze szerszy zakres użycia w zasięgu ręki."
"Dźwignie RAPIDFIRE PLUS charakteryzują się dwukierunkowym zrzucaniem
I są bardziej ergonomiczne. Linki dźwigni są prowadzone równolegle do
linek hamulca dla przejrzystego kokpitu. "

Ciekawe jak im to wyjdzie, bo poprzednie nie przypadło mi do gustu (w
porównaniu do starego).

Data: 2010-05-31 19:20:30
Autor: MadMan
Alivio już 9 rzędowe
Dnia Mon, 31 May 2010 10:18:01 -0700 (PDT), Michał 'miok' Rzeźnik
napisał(a):

Ciekawe jak im to wyjdzie, bo poprzednie nie przypadło mi do gustu (w
porównaniu do starego).

Ja mam nadzieję nigdy nie wejść w 9 rzędów. Zobaczymy co z tego wyjdzie
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-31 19:55:28
Autor: kml
Alivio już 9 rzędowe

napisał(a):

Ciekawe jak im to wyjdzie, bo poprzednie nie przypadło mi do gustu (w
porównaniu do starego).

Ja mam nadzieję nigdy nie wejść w 9 rzędów. Zobaczymy co z tego wyjdzie
:)

Alfine :) A tak poważnie to parcie na 9sp jest coraz większe :|

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-05-31 20:13:18
Autor: MadMan
Alivio już 9 rzędowe
Dnia Mon, 31 May 2010 19:55:28 +0200, kml napisał(a):

Ja mam nadzieję nigdy nie wejść w 9 rzędów. Zobaczymy co z tego wyjdzie
:)

Alfine :)

Albo Dynasys. Albo SRAM 2x10/3x10. :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-31 19:54:52
Autor: Wojtek Paszkowski
Alivio już 9 rzędowe

"Michał 'miok' Rzeźnik" <michal.r90@gmail.com> wrote in message news:37700033-e1bb-41c8-978a-65d270fbd2d3c7g2000vbc.googlegroups.com...

http://preview.tinyurl.com/37uy7ua

do tego, o zgrozo, zębatka 44 w korbie. I komu to q. przeszkadzało...

Powoli trzeba gromadzić zapas, już 5 łańcuchów zamówiłem, a teraz jeszcze trochę kaset HG-50 i blatów 42z. Oby tylko do Acery ta epidemia nie doszła, kaseta HG-40 11-34 bardzo fajna jest.

pozdr

Data: 2010-05-31 21:37:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Alivio już 9 rzędowe
Dnia 31.05.2010 19:54 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał :

[...]

A po co gromadzić? Jakiś problem jest z dostaniem blatów 42z?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-05-31 22:00:23
Autor: Wojtek Paszkowski
Alivio już 9 rzędowe

""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> wrote in message news:7ofdd7-uvi.ln1menek.one.pl...
Dnia 31.05.2010 19:54 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał :

A po co gromadzić? Jakiś problem jest z dostaniem blatów 42z?

nno wiesz, komfort psychiczny, nie czułbym się dobrze jeżdżąc na blacie o oznaczeniu M-310, albo takim kosztującym 200zł...

pozdr/Wojtek

Data: 2010-05-31 21:42:18
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Alivio już 9 rzędowe
W dniu 2010-05-31 19:54, Wojtek Paszkowski pisze:

"Michał 'miok' Rzeźnik" <michal.r90@gmail.com> wrote in message

http://preview.tinyurl.com/37uy7ua

do tego, o zgrozo, zębatka 44 w korbie. I komu to q. przeszkadzało...

Tak właściwie - co Ci przeszkadza w tych 2 zębach więcej?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-05-31 22:03:44
Autor: Wojtek Paszkowski
Alivio już 9 rzędowe

"Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> wrote in message news:hu13ep$61h$1news.dialog.net.pl...

Tak właściwie - co Ci przeszkadza w tych 2 zębach więcej?

to, że będę musiał bardziej kosić łańcuch (a przy korbach HTII jest już i tak wystarczająco koszony) albo częściej używać środkowej zębatki (która i tak jest zbyt często używana).
A poza tym 42z mi po prostu dobrze leżą. Wyjątkowo rzadko brakuje mi twardszego przełożenia, więc nie mam najmniejszej motywacji to wożenia większej ilości metalu w rowerze.

pozdr

Data: 2010-05-31 22:41:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Alivio już 9 rzędowe
Wojtek Paszkowski bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
więc nie mam najmniejszej motywacji to wożenia większej ilości metalu w rowerze.

ROTFL :D

Data: 2010-06-01 20:25:48
Autor: karbar
Alivio już 9 rzędowe
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
do tego, o zgrozo, zębatka 44 w korbie. I komu to q. przeszkadzało...

Tak właściwie - co Ci przeszkadza w tych 2 zębach więcej?

Wiesz, ja po 6 latach zajeżdżania dwóch kaset sram 5.0 11-32 przesiadłem się na jakieś przedpotopowe, ale nieużywane shimano 11-28. Po kilkuset kilometrach dalej nie mogę się przyzwyczaić do nowego zestopniowania kasety :|

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2010-06-04 05:21:22
Autor: 666
Alivio już 9 rzędowe
To znaczy jest lepiej czy gorzej?

W 28'' mam fabrycznie 28/38/48 plus 11/32 (8 b.) i obydwa zespoły są jak dla mnie źle zestopniowane

Z przodu jeżdżę 90% czasu na środkowym talerzu (jak o tym nie myślałem to było 98%).
Na dobrą sprawę mogłyby wystarzczyć dwie DOBRZE dobrane tarcze.

Z tyłu przydałoby się coś raczej 12-36.

-- -- -

Data: 2010-06-04 07:03:16
Autor: MadMan
Alivio już 9 rzędowe
Dnia Fri, 4 Jun 2010 05:21:22 +0200, 666 napisał(a):

Na dobrą sprawę mogłyby wystarzczyć dwie DOBRZE dobrane tarcze.

Mogłyby. Dlatego kombinuję czy nie dobre byłoby 28-44 :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-02 13:20:39
Autor: cynamoon
Alivio już 9 rzędowe

Oby tylko do Acery ta epidemia nie doszła,  kaseta HG-40 11-34 bardzo fajna > jest.

no to mnie pocieszyłeś a już, już miałem zakląć szpetnie ;-)
A korba Acera też  fajna jest jak Alivio?
Marek

--

Alivio już 9 rzędowe