[OT] Alkohol

Data: 2015-01-22 11:48:12
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
Dla Kogutka:

http://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/promowane/butelka-wina-lub-4-piwa-dziennie-wcale-nie-szkodz%c4%85/ar-AA8lyIv

" Dowody badania pokazują, że umiarkowane picie jest zdrowsze niż rezygnacja z alkoholu w ogóle"

4 piwa dziennie to dla zdrowia :-)

J.

P.S. Minister Zdrowia i Opieki Spolecznej ostrzega - dlugie zycie szkodzi ZUSowi :-)

Data: 2015-01-22 03:39:56
Autor: kogutek444
[OT] Alkohol
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 11:48:18 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
[...]

Teraz wystarczy poczekać na badania z których wyjdzie że papierosy są zdrowe. Bo to że taki na baterię co go od dwóch lat męczę to trucizna straszna. Tak z badań zleconych przez producentów papierosów wychodzi.

Data: 2015-01-22 12:54:08
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
[...]

Nie wstyd Ci ?
Innych od alkoholikow wyzywac, a samemu sie dymem truc i nikotyna narkotyzowac ?  :-P

J.

Data: 2015-01-22 11:02:46
Autor: kogutek444
[OT] Alkohol
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 12:54:13 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Nie wstyd Ci ?
Innych od alkoholikow wyzywac, a samemu sie dymem truc i nikotyna narkotyzowac ?  :-P

O przepraszam. Narkotyzować nikotyną i owszem. Analogowych papierosów od dwóch lat nie palę to i dymem nie truję ani siebie ani innych. Czy mi wstyd? Nie. Żałuję że jak tylko elektroniki się pojawiły to nie spróbowałem.

Data: 2015-01-22 22:39:24
Autor: Gotfryd Smolik news
[OT] Alkohol
On Thu, 22 Jan 2015, kogutek444@gmail.com wrote:

Analogowych papierosów

  To się chyba kwalifikuje do listy "szczytu szczytów" - stawiać
"elektroniczne" jako przeciwieństwo "analogowych".
  Normalnie dzieło sztuki.
  Szacun (wygrywasz z Animką) ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2015-01-22 12:07:03
Autor: Czesław Wiśniak
[OT] Alkohol
[...]

Ta, to tak jak z tym winem do obiadku, ze to niby same korzysci:
http://tinyurl.com/ltm3fjl
http://tinyurl.com/n93tzlv
A to jak wiadomo chodzi, zeby sprzedaz byla :)

Data: 2015-01-22 12:07:25
Autor: RoMan Mandziejewicz
[OT] Alkohol
Hello J.F.,

Thursday, January 22, 2015, 11:48:12 AM, you wrote:

Dla Kogutka:
http://www.msn.com/pl-pl/zdrowie/promowane/butelka-wina-lub-4-piwa-dziennie-wcale-nie-szkodz%c4%85/ar-AA8lyIv
" Dowody badania pokazują, że umiarkowane picie jest zdrowsze niż
rezygnacja z alkoholu w ogĂłle"

Jasssne. Dobrze, że inni naukowcy zdecydowanie odcięli się od tych
„wyników”...

4 piwa dziennie to dla zdrowia :-)

Alkoholika chyba.

P.S. Minister Zdrowia i Opieki Spolecznej ostrzega - dlugie zycie szkodzi ZUSowi :-)

Otóş to.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-01-22 12:45:08
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
UĹźytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F.,
[...]

Hm, no wiesz, skoro napisal, to jakies podstawy mial.
Chocby umiejetnie naciagniete :-)

Kto tam wie, co w tych statystykach sie kryje, szczegolnie ze ... po nazwisku sadzac to jakis Fin, moze nacja inna, moze w USA mieszka, a piwo tam podobno slabe ...

4 piwa dziennie to dla zdrowia :-)
Alkoholika chyba.

No wiesz, srednie spozycie alkoholu we Francji wyzsze niz u nas, a dlugosc zycia podejrzewam ze tez wyzsza.

WHO co prawda podaje inne dane
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_alcohol_consumption_per_capita

Czy prawdziwe ... bimbru dawno nie pilem, z zagranicy czesto butelke przywoze, ale dawalem tez w prezencie ...
Finlandia ciekawa - sami pedza, czy u nich popularne wycieczki do Rosji na zakupy ?
Bo na Szwecje i Norwegie to bym raczej nie liczyl :-)

J.

Data: 2015-01-22 03:54:41
Autor: kogutek444
[OT] Alkohol
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 12:45:14 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości
Hello J.F.,

> [...]

Finlandia ciekawa - sami pedza, czy u nich popularne wycieczki do Rosji na zakupy ?
Bo na Szwecje i Norwegie to bym raczej nie liczyl :-)

Wychodzi że najzdrowsi ludzie są na Białorusi z najbardziej chorzy w Pakistanie żyją.

Data: 2015-01-22 13:02:17
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
UĹźytkownik "J.F."  napisał w wiadomości
[...]

A propos - w naszej wiki chyba od dawna stoi
http://pl.wikipedia.org/wiki/Standardowa_dawka_alkoholu

"Picie alkoholu w małych lub umiarkowanych ilościach (ok. 0,25–1,5 SJA) wiąże się z mniejszym ryzykiem zdarzeń sercowo-naczyniowych. Krzywa ryzyka ma kształt litery J, co oznacza, że zwiększanie spożycia alkoholu powoduje szybki wzrost. Dawką graniczną jest 1,25 SJA dla kobiet i 2,5 SJA dla mężczyzn. Spożywanie >6 SJA powoduje znaczący wzrost ryzyka zdarzeń sercowo-naczyniowych[2][3].
Za picie ryzykowne (ang. hazardous drinking) uznaje się spożywanie powyżej 6 standardowych porcji alkoholu dziennie[4]. Progowe wartości czystego alkoholu powodujące uszkodzenie wątroby szacowano we Francji na 60 g dziennie dla mężczyzn i 20 g dla kobiet[4]."

Wiec cos w tym jest, tylko tym razem jakos sie dawka podniosla ... czyzby browary odnotowaly niebezpieczne spadki ? :-)

Ale meritum - jedno piwo dziennie to obowiazkowo, dla zdrowia :-)

J.

Data: 2015-01-22 11:23:56
Autor: kogutek444
[OT] Alkohol
W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 13:02:21 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik "J.F."  napisał w wiadomości
> [...]

Ale meritum - jedno piwo dziennie to obowiazkowo, dla zdrowia :-)

Alkohol pity z umiarem nie szkodzi nawet w największych ilościach.

Data: 2015-01-22 14:15:19
Autor: m4rkiz
[OT] Alkohol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:54c0e2c6$0$2645$65785112news.neostrada.pl...
No wiesz, srednie spozycie alkoholu we Francji wyzsze niz u nas, a dlugosc zycia podejrzewam ze tez wyzsza.

ale lekarzy na glowe tez maja o 60% wiecej

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-01-22 17:01:00
Autor: JK
[OT] Alkohol
W dniu 2015-01-22 o 14:15, m4rkiz pisze:
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
No wiesz, srednie spozycie alkoholu we Francji wyzsze niz u nas, a
dlugosc zycia podejrzewam ze tez wyzsza.

ale lekarzy na glowe tez maja o 60% wiecej

To gorzej garują niż u nas...

Data: 2015-01-22 17:17:17
Autor: Czesław Wiśniak
[OT] Alkohol
No wiesz, srednie spozycie alkoholu we Francji wyzsze niz u nas, a
dlugosc zycia podejrzewam ze tez wyzsza.

ale lekarzy na glowe tez maja o 60% wiecej

To gorzej garują niż u nas...

Taki mały wypijesz i 2 dni nieprzytomny jesteś

Data: 2015-01-22 19:43:28
Autor: m4rkiz
[OT] Alkohol
"Czesław Wiśniak" <czesiu@bye.pl> wrote in message news:m9r7th$otb$1node2.news.atman.pl...
[...]

tylko dlatego ze to na myszach

--
http://db.org.pl/

Data: 2015-01-22 23:58:58
Autor: Tomasz Pyra
[OT] Alkohol
Dnia Thu, 22 Jan 2015 11:48:12 +0100, J.F. napisał(a):

[...]

Taa... litr wina każdego dnia?
Czyli dieta żula :)

Przy takiej ilości i regularności, to się już chyba nie trzeźwieje.

Data: 2015-01-23 13:41:33
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
Użytkownik "Tomasz Pyra"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7wxb5nsx11eo.byo8nok5tm20$.dlg@40tude.net...
[...]

a) a czy musi trzezwiec ? Wazne ze na zdrowie pomaga :-)
    Mniej stresow, od razu czlowiek lepiej zyje :-)

b) ile tam podali - 13 standardowych dawek ? To sie ~13h metabolizuje, wiec pol dnia trzezwy :-)

J.

Data: 2015-01-23 13:48:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
[OT] Alkohol
Hello J.F.,

Friday, January 23, 2015, 1:41:33 PM, you wrote:

[...]

Chyba liczył suwakiem logarytmicznym i miejsce dziesiętne pomylił...

Niedawno ktoś Anglikowi naopowiadał, że w Polsce do każdej potrawy się
pije i padł trupem mając ledwie 4 promile.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-01-23 16:54:16
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
[...]

Liczyl po spozyciu 13 dawek :-)

Niedawno ktoś Anglikowi naopowiadał, że w Polsce do każdej potrawy się
pije i padł trupem mając ledwie 4 promile.

Spoko, Anglicy tez lubia wypic :-)

P.S. http://en.wikipedia.org/wiki/Prohibition_in_the_United_States
In 1830, on average, Americans consumed 1.7 bottles of hard liquor per week, three times the amount consumed in 2010

http://en.wikipedia.org/wiki/Rum_ration
The rum ration was originally beer with a daily ration of one gallon. This official allowance continued till after the Napoleonic Wars. When beer was not available, it could be substituted by a pint of wine or half a pint of spirits, which depended on what was locally available. In later years, the political influence of the West Indian planters led to rum being given the preference over arrack and other spirits. The half pint of spirits was originally issued neat; it is said that sailors would "prove" its strength by checking that gunpowder doused with rum would still burn (thus verifying that rum was at least 57% ABV.)

http://www.history.navy.mil/browse-by-topic/organization-and-administration/regulations-and-policy/alcohol-in-the-navy.html
1794 On 27 March, the daily ration established by Congress for the Navy included "one half-pint of distilled spirits," "or in lieu thereof, one quart of beer."

Prawie 0.3 litra 57% wodki ... codziennie. I to w dodatku dla zdrowia :-)

No chyba ze ktos cos pomylil ... a, widze - amerykanska pinta mniejsza, 473ml, ale to i tak wychodzi sporo. Chyba ze i % mniej.

J.

Data: 2015-01-23 08:05:30
Autor: Miroo
[OT] Alkohol
W dniu 2015-01-22 o 11:48, J.F. pisze:
[...]

To mi coś przypomina...

http://kwajk.pl/static/post/76/37/org_7637fc5e5cb2e5608fb6ba54239763f2i.jpeg

http://www.tinyurl.pl/?AtW9Wg2Z

Pozdrawiam

Data: 2015-01-23 12:29:19
Autor: MarcinJM
[OT] Alkohol
W dniu 2015-01-22 11:48, J.F. pisze:
[...]

Wiesz, samo skakanie bez spadochronu samo w sobie szkodliwe nie jest, a uczucie nieważkości może korzystnie wpływać na schorzenia kręgosłupa.
:D

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Data: 2015-01-23 16:59:31
Autor: J.F.
[OT] Alkohol
Użytkownik "MarcinJM"  napisał w wiadomości
[...]

No ale zakladam, ze ma na poparcie jakies wyniki badan, ze osoby wyskakujace raz dziennie bez spadochronu zyja dluzej.

Chociaz ... jakby tak zbadac odsetek zapadalnosci na raka wsrod osob ktore choc raz wyskoczyly bez spadochronu i wsrod tych ktore nie wyskoczyly  :-)

J.

[OT] Alkohol