Alkohol a odpowiedzialność za wypadek

Data: 2011-08-03 21:55:45
Autor: ToMasz
Alkohol a odpowiedzialność za wypadek
W dniu 03.08.2011 13:35, Krzysiek Kielczewski pisze:
Hej!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10052497,Jechal_pijany_i_bez_prawa_jazdy__ale_jest_niewinny.html

W skrócie: pijany koleś miał wypadek z cudzej winy. Wyrok: nie winny
wypadku, dostał półtora roku w zawieszeniu za prowadzenie po pijaku.

Gdyby nie doszło do wypadku, ale został by złapany przez policje prowadząc po pijaku, kara byłaby taka sama?

ToMasz

Data: 2011-08-04 10:13:20
Autor: jack
> [...]

Gdyby nie doszło do wypadku, ale został by złapany przez policje

prowadząc po pijaku, kara byłaby taka sama?

Połowa kierowców zestawów-tzw.TIR-ów jezdzi po alkocholu i jakoś nie ma tak duzo
wypadków z ich udziałem[wiem bo jezdziłem].
Policja jest bezsilna bo mają CB,w razie czego zjezdza na parking i czeka.
pozdro.jack
Ps.np.w niemczech do 2 piwek policja sie nie czepia.

Data: 2011-08-04 13:13:51
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-08-03, ToMasz <twitek4@> wrote:

Hej!

[...]

Sądu pytaj :) Mi się wydaje, że za pierwszym razem mniej-więcej takie
wyroki zwykle dają.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Alkohol a odpowiedzialność za wypadek