Alkomat +-150zł

Data: 2014-12-04 23:45:53
Autor: PlaMa
Alkomat +-150zł
Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

Data: 2014-12-04 15:07:28
Autor: Przemek
Alkomat +-150z
Wizyt u specjalisty :). Sorry, nie mogem si powstrzyma.
Za te pienidze to waciwie jedynym kryterium moe by wygld :). Albo kup mu wikszy zapas tych szklanych rurek, jednorazowego uytku.
pozdr

Data: 2014-12-05 00:19:54
Autor: MichaelData®
Alkomat +-150zł
"PlaMa" wydumał(a) w wiadomości ID news:5480e422$0$5018$65785112news.neostrada.pl
Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

NMSP
Samochód jest na alkohol?
To lepiej alkoholomierz :)

No dobra. Szukaj w cenie powyżej 250zł. Reszta to "badziewia".

--
Michael________
______/) /\ | /\

Data: 2014-12-04 23:29:26
Autor: WS
Alkomat +-150z
W dniu pitek, 5 grudnia 2014 00:21:12 UTC+1 uytkownik MichaelData(R) napisa:

No dobra. Szukaj w cenie powyej 250z. Reszta to "badziewia".

Zalezy czego sie po tym oczekuje... najlepiej taki policyjny + coroczna kalibracja ;)
Aczkowiek jak mam za mniej niz 200PLN - Alcosafe S4
Dziala OK, znaczy musze wymienic czujnik (po ponad 2 latach)

Do sprawdzenie czy ma sie 0.0 wystarcza, dokladnosc porownujac alkoholowym liczydelkiem i "na oko" ;) tak +- 0.1promila, powtarzalnosc pomiarow idealna - na poczatku testowalem np. godzine po jednym piwie...

WS

Data: 2014-12-05 12:37:16
Autor: J.F.
Alkomat +-150z
Uytkownik "WS"  napisa w wiadomoci grup
[...]

Problem w tych tanich jest taki, ze maja rozdzielczosc 0.1 promila (czy jak producenci wola 0.01 ale procenta).

Widzisz 0.0 - moze jestes trzezwy, a moze czujnik zepsuty.
Widzisz np 0.4 - ok, wiesz ze nie mozesz.

Widzisz takie 0.1 - to nic nie wiesz. Dodajac dokladnosc urzadzenia - moze jest 0.21 i masz problem.

Takie z wieksza dokladnoscia to juz rzadziej spotykane ... a i rozrzut pomiarowy duzy.

J.

Data: 2014-12-05 04:41:36
Autor: WS
Alkomat +-150z
W dniu pitek, 5 grudnia 2014 12:37:21 UTC+1 uytkownik J.F. napisa:
> [...]

Problem w tych tanich jest taki, ze maja rozdzielczosc 0.1 promila (czy jak producenci wola 0.01 ale procenta).

tem moj ma 3 cyfry po kropce w promilach ;)
aczkolwiek w praktyce zaokraglam odczyt do dziesietnych promila...

WS

Data: 2014-12-05 06:16:59
Autor: Shrek
Alkomat +-150zł
On 2014-12-04 23:45, PlaMa wrote:
Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

Już lepiej kup mu dobrą whiski:)

Shrek.

Data: 2014-12-05 12:01:53
Autor: tᴏ
Alkomat +-150z
PlaMa wrote:

Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

Nie dziaduj, tylko kup mu skrzynkę dżony łelkera.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-12-05 13:44:17
Autor: Liwiusz
Alkomat +-150zł
W dniu 2014-12-04 23:45, PlaMa pisze:
Cześć, chciałbym sprezentować ojcu alkomat na święta. Używany będzie do
samochodu. Możecie coś polecić w kwocie +-150zł?

Rozpiętość spora, ale raczej trudno będzie znaleźć alkomat, gdzie przy
zakupie dopłacają 150zł ;)

--
Liwiusz

Alkomat +-150zł