All Time Draft na prsk?

Data: 2011-11-19 11:46:19
Autor: s
All Time Draft na prsk?
Nie powiem... spodobało mi się :-)

Maciek rzucił super pomysł, by na ZP1 zrobić draft wszechczasów NBA. Jest fajna zabawa, sporo dyskusji. I kawał tematu do ogarnięcia, sporo nieznanych mi wcześniej detali wypływa. Ale brakuje mi tam trochę "naszych" dyskusji, choć Lorak i L'e się włączają :-)

Może tak u nas?
Tylko nie piątki, a pełne trzynastki.
W jak największym gronie (można i skrzyknąć ludzi z zewnątrz).

Grupa śpi, sezon też, więc jak?

Tylko warto by bardziej doprecyzować reguły.
Bierzemy przeciętnie całe kariery, czy wybrane sezony/okresy?
Zliczamy per fantasy, czy normalnie budujemy zespół zdolny funkcjonować wspólnie na boisku?

Jak oceniamy? Głosowaniem, czy whatifsports? A może i u nas znajdzie się maniak chętny wklepać składy do NBA2k12 i rozegrać symulacje komputerem po 12 minut/kwarta?:-)

Chcemy?
Jestem pewien, że tu czadu i kontrowersji byłoby jeszcze więcej, bo temat Wilt vs Russel, czy tam inne porównania, jeszcze tak do końca tu nie wygasł :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-19 13:23:36
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-19 11:46, s pisze:
[...]

jestem za, tylko jak już kiedyś próbowałem namówić Wilq na udział w takim drafcie na forum e-nba, to pojawił się problem w jaki sposób rozstrzygać pojedynki. tu może być ten sam kłopot.

Data: 2011-11-19 14:06:21
Autor: s
All Time Draft na prsk?
[...]

Gdyby miala byc to zapora nie do przejscia, to bylbym w szoku.
Naprawde jak dla mnie rozstrzygniecie to najmniej istotna czesc zabawy.
W ostatecznosci moze byc nawet glosowanie w takim sensie, ze kazdy glosujacy robi swoj rank i przyznaje punkty np. 1 za ostatnie miejsce - 2 za przedostatnie... x za pierwsze.
  I tyle

whatif i NBA2k12 to tez nieglupie rozwiazania.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-19 15:42:44
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

W ostatecznosci moze byc nawet glosowanie w takim sensie, ze kazdy glosujacy robi swoj rank i przyznaje punkty np. 1 za ostatnie miejsce - 2 za przedostatnie... x za pierwsze.

To moze wyjasnie skoro o mnie chodzi: wg mnie caly urok tworzenia druzyn
all-time to wyszukiwanie sleeperow w historii. Pierwsze rundy to raczej
bedzie nudna formalnosc pelna HoFow natomiast najbardziej mnie
interesuje koncowka pelna graczy, ktorych albo samemu sie niedocenialo,
albo generalnie byli traktowani jako gorsi niz byli... tyle, ze w
jakiejkolwiek wersji z subiektywizmem tzn glosowanie czy symulacja
komputerowa to pewna recepta na klape ergo nie ma co nawet grac.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-19 15:29:12
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Maciek rzuci³ super pomys³, by na ZP1 zrobiæ draft wszechczasów NBA.

jestem za, tylko jak ju¿ kiedy¶ próbowa³em namówiæ Wilq na udzia³ w takim drafcie na forum e-nba

A propos, wg mnie tu przynajmniej czesc gratulacji nalezy sie e-nba bo
zorganizowali to jako pierwsi ergo pomysl na ZP1 raczej byl zapozyczony.

Tak czy inaczej moje zdanie jest caly czas takie samo: bardzo, nie,
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDZO chetnie wezme udzial w czyms takim
jesli efektem ma byc podsumowanie statsow 10 graczy z kazdej druzyny jak
w fantasy roto [do tego stopnia, ze moge sie zglosic na ochotnika by to
wszystko policzyc]. Oczywiscie przy okazji mozna sobie spokojnie
dyskutowac jakby taka druzyna sobie poradzila na boisku.

Natomiast zupelnie nie interesuje mnie wersja jaka dzieje sie na ZP1
gdzie skonczy sie to niczym i jedyne czego mozna oczekiwac to krytyka
jaki to kazdy pick jest kretynski i dlaczego bylo 10 lepszych graczy.

Sorry, ale jak ktos ma wyrobione zdanie, ze Jordan nie moze grac na SF
czy ten/tamten nie pasuje na PG/C to nie ma mozliwosci bys go przekonal
filmikiem na Youtubie. A juz w ogole szczytem jest proba uzasadnienia
jak gracze z lat 60tych by pasowali do obecnych.
IMHO jedna wielka slepa uliczka i w tym zabawy nie widze. --

Data: 2011-11-20 21:44:02
Autor: Tomasz Radko
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-19 15:29, wiLQ pisze:
[...]

Cudze chwalicie, swego nie znacie...

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/msg/26a3df0de2f4f03a?hl=pl

Data: 2011-11-20 21:51:07
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A propos, wg mnie tu przynajmniej czesc gratulacji nalezy sie e-nba bo
> zorganizowali to jako pierwsi ergo pomysl na ZP1 raczej byl zapozyczony.

Cudze chwalicie, swego nie znacie...

Przepraszam, ze nie pamietalem losowej wrzutki w posta sprzed 5 lat ;-)

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/msg/26a3df0de2f4f03a?hl=pl

Tzn zagralbys w tej wersji?

Data: 2011-11-20 22:10:17
Autor: Tomasz Radko
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 21:51, wiLQ pisze:
[...]

To by³ ca³y w±tek. Zaczê³o siê od pomys³u optymalizacyjnego, wrzutka
dotyczy³a draftu live.

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/msg/26a3df0de2f4f03a?hl=pl

Tzn zagralbys w tej wersji?

Raczej nie. Szczerze pisz±c nawet gro¼ba utraty sezonu NBA niespecjalnie
mnie obesz³a.

Data: 2011-11-21 09:16:55
Autor: s
All Time Draft na prsk?
Tzn zagralbys w tej wersji?

Raczej nie. Szczerze pisz±c nawet gro¼ba utraty sezonu NBA niespecjalnie
mnie obesz³a.

Sformulowanie "raczej" pozwala zakladac, ze prawidlowa decyzja jest li tylko kwestia czasu :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 05:34:56
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 21 Lis, 09:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Raczej nie. Szczerze pisz±c nawet gro¼ba utraty sezonu NBA niespecjalnie
> mnie obesz³a.

Sformulowanie "raczej" pozwala zakladac, ze prawidlowa decyzja jest li
tylko kwestia czasu :-)

Sorry ale ja nie zamierzam grac z managos ktorzy uciekaja w polowie
sezonu. Za duzo dramatyzowania, wykrzyknikow, miotania sie,
deklaracji, a potem szukania nastêpcy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-21 15:11:32
Autor: s
All Time Draft na prsk?

Sorry ale ja nie zamierzam grac z managos ktorzy uciekaja w polowie
sezonu. Za duzo dramatyzowania, wykrzyknikow, miotania sie,
deklaracji, a potem szukania nastêpcy.

Do "po³owy sezonu" to my zd±¿ymy zakoñczyæ granie trzy razy!

.... albo i wiêcej...;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 10:00:18
Autor: s
All Time Draft na prsk?

A propos, wg mnie tu przynajmniej czesc gratulacji nalezy sie e-nba bo
zorganizowali to jako pierwsi ergo pomysl na ZP1 raczej byl zapozyczony.

Mozliwe, ja uwierzylem Mackowi, ktory stwierdzil, ze zainspirowaly go inicjatywy ESPN i im podobnych.

[...]

No jest tu problem z oszacowaniem blokow Russella czy Wilta, trojek Westa itd, itp.
Ja wiem, ze mozna robic zalozenia, ze przynajmniej jeden z takiej a  nie innej ery moze sie znalezc w zespole, ale zawsze to bedzie troche problematyczne.

[...]

A ja i owszem. Czesciowo z chamsko egoistycznego podejscia. Dowiedzialem sie sporo, nie tylko z komentarzy, ale i w efekcie konsultacji na privie (np. bardzo ciekawe materialy od Loraka) i grzebania w necie.

A czytelnicy i oceniajacy? Wiesz, jako uznani celebryci, obaj dobrze wiemy, ze kategorycznymi opiniami z netu przejmowac sie nie ma co. Nie jest tez tak, ze od razu zwojujesz swiat i przekonasz wszystkich. Tam niewiele osob, wg mnie, ma tak naprawde swoje wyrobione zdanie. Jest kilku pelniacych role guru i kilku krzykaczy, ktorzy zareaguja, jezeli tych guru nie posluchasz. I nie sztuka jest zebrac pochwaly, bo wystarczy zastosowc sie do rad. I sa to ogolnie nieglupie rady.

Decyzje nieszablonowe powoduja oburzenie, ale mam wrazenie, ze niektorzy komentujacy przynajmniej po opadnieciu pierwszych emocji wlaczaja przynajmniej tryb myslenia typu "a co by bylo, gdyby jednak...". Jezeli jest tak w przypadku kilku osob (a przeciez pewnie jeszcze niejeden czyta, a nie komentuje), to warto...

No i, jak pisalem, jestem ciekaw, jak by takie dywagacje wygladaly w naszym gronie. Ale oczywiscie podejscia cyferkowego tez nie odrzucam, choc ograniczenia co do dostepnosci statystyk nieco pachna mi potencjalnym balaganem.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 12:56:00
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
[...]

[...]
Ale oczywiscie podejscia cyferkowego tez nie odrzucam, choc ograniczenia co do dostepnosci statystyk nieco pachna mi potencjalnym balaganem.

Dlaczego w takim wariancie z ograniczeniami bedzie balagan czy
problematycznie? Jak kazdy ma tyle samo zawodnikow bez strat, blokow,
trojek itp to bedzie wszystko w porzadku.

A ja i owszem. Czesciowo z chamsko egoistycznego podejscia. Dowiedzialem sie sporo, nie tylko z komentarzy, ale i w efekcie konsultacji na privie (np. bardzo ciekawe materialy od Loraka) i grzebania w necie.

Jesli o to chodzi to przeciez mogles poczytac inne all-time drafty...

Wiesz, jako uznani celebryci, obaj dobrze wiemy

ROTFL. Wybacz celebryto, ale ja jeszcze nie doswiadczylem problemu z
nadmiarem negatywnych [czy jakichkolwiek] komentarzy ;-)

No i, jak pisalem, jestem ciekaw, jak by takie dywagacje wygladaly w naszym gronie.

Nie wiadomo czy sie przekonasz bo ba razie mamy 5 chetnych...
To chyba troche za malo?

Data: 2011-11-21 13:03:06
Autor: s
All Time Draft na prsk?
Dlaczego w takim wariancie z ograniczeniami bedzie balagan czy
problematycznie? Jak kazdy ma tyle samo zawodnikow bez strat, blokow,
trojek itp to bedzie wszystko w porzadku.

Balaganu w regulach i zliczaniu nie bedzie.
Ale bedzie mi przykro, jezeli zapragne miec tych ograniczonych statystycznie graczy wiecej, niz nakazuje limit.
Ale coz... To oczywiscie nie powod, by klasci idee na lopatki.

[...]

Dawaj sznurki. Zarobionym.

Wiesz, jako uznani celebryci, obaj dobrze wiemy

ROTFL. Wybacz celebryto, ale ja jeszcze nie doswiadczylem problemu z
nadmiarem negatywnych [czy jakichkolwiek] komentarzy ;-)

Niieeee, no jakies tam miales. Nawet agnielskiego Cie uczyli za darmo!

No i, jak pisalem, jestem ciekaw, jak by takie dywagacje wygladaly w
naszym gronie.

Nie wiadomo czy sie przekonasz bo ba razie mamy 5 chetnych...
To chyba troche za malo?

Dajmy ludziom troche czasu. Ja jedna osobe spoza prsk postaram sie zwerbowac.

Aha, i jeszcze jedna rzecz.
2 dni na wybor (lub inaczej, do ustalenia), jezeli przepada - delikwent na koniec rundy spada, czy od razu wybieramy mu Czarka Trybañskiego?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 13:21:53
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

Ale coz... To oczywiscie nie powod, by klasci idee na lopatki.

Zwlaszcza, ze mozesz wydraftowac i cala druzyne takich. Watpie bys
wygral w ten sposob, ale jesli chodzi o spelnienie Twych pragnien... ;-)

> Jesli o to chodzi to przeciez mogles poczytac inne all-time drafty...

Dawaj sznurki. Zarobionym.

Jakzes zarobionym to i nie poczytasz ;-)
Ale mialem na mysli drafty na e-nba [z udzialem loraka, wiec mialbys to
samo zrodlo] i te na RealGM. Na przyklad... http://www.e-nba.pl/forum/viewforum.php?f=37
http://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=64&t=786183
http://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=340&t=1084622

> ROTFL. Wybacz celebryto, ale ja jeszcze nie doswiadczylem problemu z
> nadmiarem negatywnych [czy jakichkolwiek] komentarzy ;-)

Niieeee, no jakies tam miales. Nawet agnielskiego Cie uczyli za darmo!

NADMIAREM. Jedna [sluszna!] uwaga bynajmniej sie nie kwalifikuje.

Dajmy ludziom troche czasu.

Na odkrycie PRSK? Ten pociag chyba juz odjechal ;-)

Aha, i jeszcze jedna rzecz.
2 dni na wybor (lub inaczej, do ustalenia), jezeli przepada - delikwent na koniec rundy spada, czy od razu wybieramy mu Czarka Trybañskiego?

A propos, inny problem... dlaczego macie na mysli wezyk, a nie aukcje
gdy wiemy iz to pierwsze daje duza przewage wybierajacym na poczatku?

Data: 2011-11-19 15:35:08
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Mo¿e tak u nas?
W jak najwiêkszym gronie (mo¿na i skrzykn±æ ludzi z zewn±trz).
Grupa ¶pi, sezon te¿, wiêc jak?

Bylbym za gdyby chodzilo o wersje fantasy...

Tylko warto by bardziej doprecyzowaæ regu³y.
Bierzemy przeciêtnie ca³e kariery, czy wybrane sezony/okresy?
Zliczamy per fantasy, czy normalnie budujemy zespó³ zdolny funkcjonowaæ wspólnie na boisku?
Jak oceniamy? G³osowaniem, czy whatifsports? A mo¿e i u nas znajdzie siê maniak chêtny wklepaæ sk³ady do NBA2k12 i rozegraæ symulacje komputerem po 12 minut/kwarta?:-)

Proponuje cos takiego: http://tinyurl.com/6oszy6d
Przetestowalismy z Gerardem i mnie tam sie podobalo ;-)

Data: 2011-11-19 08:30:04
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 19 Lis, 15:35, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> po 12 minut/kwarta?:-)

Proponuje cos takiego:http://tinyurl.com/6oszy6d
Przetestowalismy z Gerardem i mnie tam sie podobalo ;-)

Czy jestesmy az tak zdesperowani??? ;-)
Ale ja jak zwykle jestem za. Tylko, ze mamy dwa podejscia - albo
robimy draft w ktorym bedziemy opisywac dlaczego akurat ten zawodnik
(a'la ZP1), albo robimy normalny draft i dajemy symulatorowi
rozstrzygn±æ kto jest lepszy.

Podstawowe zasady ustali³bym tak:
1. 12 zawodnikow w rosterze (jak w prawdziwym NBA gdy jeszcze grali)
2. Kazdy zawodnik moze byc wybrany tylko jeden raz
3. Wybieramy JEDEN, KONKRETNY sezon zawodnika.
4. Opcjonalnie: przymus posiadania w sk³adzie zawodniko-sezonow z
okresu przed liczeniem stl i blk (przed sezonem 73-74), oraz jeden
sprzed ery liczenia 3PM (inny rocznik dla NBA i ABA).
5. Pozycje wed³ug b-r.com. roster: 3xG, 3xF, 3xC, 3xUtil (podzial do
dyskusji)

6. Inne rzeczy do dyskusji.

Alternatywna zabawa:
1. Bierzemy tylko zawodnikow od sezonu 85-86 (bo od wtedy mamy
wszystkie boxscores na b-r.com)
2. Pojedynki H2H w standardowych kategoriach (lub z A/T)
3. Najpierw wybieramy sk³ady, a potem losujemy uk³ad pojedynków.
4. Do wynikow bierzemy sumê zdobyczy rostera (w uk³adzie Top8, 10 -
zeby trzeba bylo sadzac kogos na tydzien na benchu) z danego tygodnia
rozgrywek. (czyli nasz 1 tydzien = 1 tydzien danego sezonu danego
zawodnika)
5. Oglaszanie rosterow w konkretnych pojedynkach bedzie zglaszane za
posrednictwem komisarza (zeby nie mozna bylo dobrac skladu pod to co
oglosil przeciwnik). Czyli ja zglaszan swoj sklad wyjsciowy Komiszowi,
S³awek rownolegle swój, a Komisz og³asza je na forum.
6. Wyniki pojedynkow ka¿dy liczy samodzielnie. Og³aszamy je na forum
oraz wyjasniamy ewentualne roznice.
7. Strasznie to skomplikowane, ale wiecie ze nie lubie, zeby bylo za
latwo.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-19 17:45:43
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Poniewaz juz byly dwa drafty opisowe to moze czas na cyferkowy? ;-)

Podstawowe zasady ustali³bym tak:
1. 12 zawodnikow w rosterze (jak w prawdziwym NBA gdy jeszcze grali)

I cala 12 aktywna? Wg mnie albo 10 albo mniej [w zaleznosci od liczby chetnych].

4. Opcjonalnie: przymus posiadania w sk³adzie zawodniko-sezonow z
okresu przed liczeniem stl i blk (przed sezonem 73-74), oraz jeden
sprzed ery liczenia 3PM (inny rocznik dla NBA i ABA).

W sumie niezly pomysl, przy duzych rosterach nawet dalbym po 2, zeby nie
bylo zbyt nastawione na ostatnie dekady. A wiadomo, ze tak bedzie.

5. Pozycje wed³ug b-r.com. roster: 3xG, 3xF, 3xC, 3xUtil (podzial do
dyskusji)

3xG, 3xF, 2xC, 4xUtil?

Alternatywna zabawa:
1. Bierzemy tylko zawodnikow od sezonu 85-86 (bo od wtedy mamy
wszystkie boxscores na b-r.com)
2. Pojedynki H2H w standardowych kategoriach (lub z A/T)

Wszystko fajnie, ale trzeba zaczac od postawowego pytania:
podejmujesz sie to wszystko zliczyc? ;-)

Bo jak nie to ta wersja jest zbyt hardcorowa.

Data: 2011-11-19 09:28:56
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 19 Lis, 17:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> rozstrzygn±æ kto jest lepszy.

Poniewaz juz byly dwa drafty opisowe to moze czas na cyferkowy? ;-)

Yesss!

> Podstawowe zasady ustali³bym tak:
> 1. 12 zawodnikow w rosterze (jak w prawdziwym NBA gdy jeszcze grali)

I cala 12 aktywna?
Wg mnie albo 10 albo mniej [w zaleznosci od liczby chetnych].

12 wybierasz do druzyny, ale aktywnie gramy 8 lub 10 - zeby nie dalo
sie tuz po drafcie podliczyc wynikow dla calego sezonu.

> [...]

W sumie niezly pomysl, przy duzych rosterach nawet dalbym po 2, zeby nie
bylo zbyt nastawione na ostatnie dekady. A wiadomo, ze tak bedzie.

Jasne. Nawet myslalem o tym, zeby na dokladke dac obowiazek posiadania
po 1-2 zawodnikach z kazdej dekady.

> 5. Pozycje wed³ug b-r.com. roster: 3xG, 3xF, 3xC, 3xUtil (podzial do
> dyskusji)

3xG, 3xF, 2xC, 4xUtil?

OK.

> [...]

Wszystko fajnie, ale trzeba zaczac od postawowego pytania:
podejmujesz sie to wszystko zliczyc? ;-)

Zliczanie nie jest problemem i wyniki beda ustalane przez kazda pare.
Mamy boxy dla kazdego zawodnika (po drafcie podlinkowanie arkusza nie
stanowi zadnego problemu). IMHO najwiekszym problemem bedzie ustalenie
terminarza rozgrywek i ktore tygodnie prawdziwych wynikow z meczow NBA
bed± zaliczane do którego pojedynku H2H.

Bo jak nie to ta wersja jest zbyt hardcorowa.

A tam. Masz powiedzmy 8-10 zawodnikow i dla kazdego po jednym tygodniu
wynikow. Czyli max bedziesz mial 32-40 meczów na GM'a do zsumowania w
ci±gu tygodnia. To zaden hardcore. Komisz bedzie tylko zbiera³ wyniki
i trzyma³ ranking.
Powiem wiecej - mam ochote na przyklad na zrobienie maksymalnej ilosci
spotkan jakie kazdy zawodnik moze rozegrac. Powiedzmy, ze w sezonie 12-
tygodniowym, bedziesz mogl wystawic kazdego zawodnika nie wiecej niz
9-10 razy. Plus bedzie taki, ze bedziesz mial "symulacje" kontuzji.
dzieki temu trzeba bedzie brac pod uwage slabsze tygodnie kazdego z
zawodnikow, lub kontuzje, albo po prostu bardziej luzny terminarz.
Hmmm - coraz bardziej mi sie ten pomysl podoba ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-19 18:45:04
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

12 wybierasz do druzyny, ale aktywnie gramy 8 lub 10 - zeby nie dalo
sie tuz po drafcie podliczyc wynikow dla calego sezonu.

A to OK.

> [...]
> bylo zbyt nastawione na ostatnie dekady. A wiadomo, ze tak bedzie.

Jasne. Nawet myslalem o tym, zeby na dokladke dac obowiazek posiadania

Zalezy co chcemy od draftu, im mocniejsze takie ograniczenia tym wiecej bedzie grzebania w rejonach,
ktore zwykle bysmy zignorowali przez braki w statsach.

IMHO najwiekszym problemem bedzie ustalenie
terminarza rozgrywek i ktore tygodnie prawdziwych wynikow z meczow NBA
bed± zaliczane do którego pojedynku H2H.

A wg mnie jak robic all-time to all-time, a nie ostatnie 20 lat.

> [...]

A tam. Masz powiedzmy 8-10 zawodnikow i dla kazdego po jednym tygodniu
wynikow. Czyli max bedziesz mial 32-40 meczów na GM'a do zsumowania w

Ale te mecze trzeba bedzie wyszukac co bedzie najbardziej czasochlonne.
Zreszta nie lubisz head-to-head, a skladasz taka propozycje? A Fe! ;-)

Hmmm - coraz bardziej mi sie ten pomysl podoba ;-)

Bo jest coraz bardziej kobylasty? ;-)

Data: 2011-11-19 10:05:45
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 19 Lis, 18:45, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

im mocniejsze takie ograniczenia tym wiecej bedzie grzebania w rejonach,
ktore zwykle bysmy zignorowali przez braki w statsach.

Dlatego bardziej mi sie podoba rywalizacja wedlug drugiego pomyslu.
Przynajmniej trzeba zwracac uwage nie tylko jakie sklady maja inni,
ale tez co z nimi robi±.

> [...]
> bed± zaliczane do którego pojedynku H2H.

A wg mnie jak robic all-time to all-time, a nie ostatnie 20 lat.

Jasne, ze tak by bylo lepiej, ale problem stanowi dostepnosc boxów.
Je¶li masz je gdzies dostepne od latch 50-ych, to jestem za.

> [...]

Ale te mecze trzeba bedzie wyszukac co bedzie najbardziej czasochlonne.
Zreszta nie lubisz head-to-head, a skladasz taka propozycje? A Fe! ;-)

Bo takie H2H zalezy duzo bardzijej od strategii, a nie wy³±cznie od
szczê¶cia :-)
Poza tym licze, ¿e uda siê zwabiæ tym Gerarda :)

> Hmmm - coraz bardziej mi sie ten pomysl podoba ;-)

Bo jest coraz bardziej kobylasty? ;-)

Nie wiem czy jest kobylasty, czy skomplikowany. Naprawde wydaje mi
sie, ze nie bedzie tu strasznie duzo liczenia.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-19 21:44:02
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

> Zreszta nie lubisz head-to-head, a skladasz taka propozycje? A Fe! ;-)

Bo takie H2H zalezy duzo bardzijej od strategii, a nie wy³±cznie od

ROTFL. Kazdy gracz w H2H tak to sobie tlumaczy ;-)

Poza tym licze, ¿e uda siê zwabiæ tym Gerarda :)

> Bo jest coraz bardziej kobylasty? ;-)

Nie wiem czy jest kobylasty, czy skomplikowany. Naprawde wydaje mi
sie, ze nie bedzie tu strasznie duzo liczenia.

Bedzie duzo liczenia, po prostu [wg mnie blednie] zakladasz, ze bedzie
ono rozproszone na wielu GMow... gdy to pewnie bedzie odstraszajace.
Zreszta to tu gdybac, na razie mamy 4[?] chetnych i czekamy na innych.

Data: 2011-11-20 08:24:22
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 19 Lis, 21:44, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Bo takie H2H zalezy duzo bardzijej od strategii, a nie wy³±cznie od
> szczê¶cia :-)

ROTFL. Kazdy gracz w H2H tak to sobie tlumaczy ;-)

Jak dla mnie to mozemy zagrac nawet w roto, ale to bedzie oznaczalo
wiecej liczenia.

> [...]

Bedzie duzo liczenia, po prostu [wg mnie blednie] zakladasz, ze bedzie
ono rozproszone na wielu GMow... gdy to pewnie bedzie odstraszajace.

Ja wiem, ze najlatwiej byloby wziac udzial w drafcie i poczekac na to,
az ktos poda wyniki na tacy.
Ale skoro wychodzimy z takim pomyslem teraz to znaczy, ze szukamy
prawdziwych hardcore'ow, a nie ludzi przypadkowych.

Zreszta to tu gdybac, na razie mamy 4[?] chetnych i czekamy na innych.

Ano. Chociaz moze to oznaczac, ze 100% prsk juz sie zdeklarowalo ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-20 19:19:38
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

> ono rozproszone na wielu GMow... gdy to pewnie bedzie odstraszajace.

Ja wiem, ze najlatwiej byloby wziac udzial w drafcie i poczekac na to,

Jak juz wspomnialem zglaszam sie na ochotnika gdybysmy grali w roto.

> Zreszta to tu gdybac, na razie mamy 4[?] chetnych i czekamy na innych.

Ano. Chociaz moze to oznaczac, ze 100% prsk juz sie zdeklarowalo ;-)

Eee, teraz to juz pieciu... Wez tam Bartka obudz przez Skype'a ;-)
Zreszta ogolnie moze z tematem do keeperka uderzyc?

Data: 2011-11-19 23:53:41
Autor: Gerard
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-19 19:05, Leszczur pisze:

[...]

Ano w³asnie. Jak chcecie zliczaæ statsy je¶li box scory s± od 86 roku?

[...]

Hej, ja chêtnie zagram. Nawet tym nudnym Roto :-p

pozdr

Data: 2011-11-20 08:26:08
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 19 Lis, 23:53, Gerard <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:

> Jasne, ze tak by bylo lepiej, ale problem stanowi dostepnosc boxów.
> Je¶li masz je gdzies dostepne od latch 50-ych, to jestem za.

Ano w³asnie. Jak chcecie zliczaæ statsy je¶li box scory s± od 86 roku?

Dlatego pytalem o zrodlo danych, bo b-r na pewno tak daleko nie
siega.

> Bo takie H2H zalezy duzo bardzijej od strategii, a nie wy³±cznie od
> szczê¶cia :-)
> Poza tym licze, ¿e uda siê zwabiæ tym Gerarda :)

Hej, ja chêtnie zagram. Nawet tym nudnym Roto :-p

Hehe. Nie wiem czy wiesz, ale poniekad prowadzilismy spor na temat H2H
za posrednictwem "listonosza" i cenzora w jednym ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-20 18:13:34
Autor: Gerard
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 17:26, Leszczur pisze:

[...]

Co¶ mi siê obi³o o uszy. Przynajmniej wycina³ wszystkie obelgi ;-)

pozdr

Data: 2011-11-20 19:22:17
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
Gerard napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Hehe. Nie wiem czy wiesz, ale poniekad prowadzilismy spor na temat H2H
> za posrednictwem "listonosza" i cenzora w jednym ;-)

Co¶ mi siê obi³o o uszy. Przynajmniej wycina³ wszystkie obelgi ;-)

Oj, docencie tego listonosza bo wycinal Wam najlepsze kawalki i nie
wspominal o tych najgorszych bredniach ;-)

Data: 2011-11-20 14:30:32
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-19 17:30, Leszczur pisze:

Podstawowe zasady ustali³bym tak:
1. 12 zawodnikow w rosterze (jak w prawdziwym NBA gdy jeszcze grali)

zale¿y ilu bêdzie GMów, ale IMO nawet je¶li bêdzie nas tylko 8, to 12 slotów jest zbyt du¿± ilo¶ci±. 10 w zupe³no¶ci wystarczy.

2. Kazdy zawodnik moze byc wybrany tylko jeden raz
3. Wybieramy JEDEN, KONKRETNY sezon zawodnika.

bezdyskusyjnie tak musi byæ! ;]

4. Opcjonalnie: przymus posiadania w sk³adzie zawodniko-sezonow z
okresu przed liczeniem stl i blk (przed sezonem 73-74), oraz jeden
sprzed ery liczenia 3PM (inny rocznik dla NBA i ABA).

bardzo dobry pomys³. tylko bym go trochê zmodyfikowa³: konieczno¶æ posiadania co najmniej jednego zawodnika w S5 oraz co najmniej jednego w¶ród rezerwowych sprzed po³±czenia ABA z NBA.

6. Inne rzeczy do dyskusji.

jak decydowaæ o wynikach pojedynków?
jak dla mnie pomys³ z 2k jest zupe³nie chybiony, whatif ju¿ trochê lepiej, ale te¿ ¶rednio mi siê to widzi. na realGM takie zabawy s± urz±dzane od lat i praktyka nauczy³a tam, ¿e najlepszym z mo¿liwych sposobów jest po prostu g³osowanie samych graj±cych.

Data: 2011-11-20 08:29:51
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 20 Lis, 14:30, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

zale¿y ilu bêdzie GMów, ale IMO nawet je¶li bêdzie nas tylko 8, to 12
slotów jest zbyt du¿± ilo¶ci±. 10 w zupe³no¶ci wystarczy.

Im mniej GM'ow tym wieksze powinny byc zaostrzenia odnosnie
draftowanych zawodnikow.

> [...]

posiadania co najmniej jednego zawodnika w S5 oraz co najmniej jednego
w¶ród rezerwowych sprzed po³±czenia ABA z NBA.

A co za roznica czy zawodnik bedzie w S5 czy poza?

> 6. Inne rzeczy do dyskusji.

jak decydowaæ o wynikach pojedynków?
jak dla mnie pomys³ z 2k jest zupe³nie chybiony.

Trudny do realizacji oraz weryfikacji wynikow.

whatif ju¿ trochê lepiej, ale te¿ ¶rednio mi siê to widzi.

W wersji p³atnej spokojnie do zrobienia oraz nie ma problemu z
weryfikacj± wyników, wielokrotnymi pojedynkami etc.

na realGM takie zabawy s±
urz±dzane od lat i praktyka nauczy³a tam, ¿e najlepszym z mo¿liwych
sposobów jest po prostu g³osowanie samych graj±cych.

Veto! ¯adnych g³osowañ, bo znowu jakie¶ Palikoty namieszaj± ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-20 17:53:38
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 17:29, Leszczur pisze:

[...]

zale¿y jaki sposób wy³aniania zwyciêzcy wybierzemy. je¶li np. system z realGM czyli writeup, a potem rebutal na writeup przeciwnika, to ogromne znacznie ma rozk³ad minut, a wiêc tym samym kto gra w S5.

[...]

ale u nas prawo g³osu mieliby tylko znaj±cy siê na rzeczy!

jeszcze dodam, ¿e raczej wezmê udzia³ bez wzglêdu na to, jaki system rozstrzygania zostanie wybrany, ale writeupy i rebutale to mnóstwo zabawy i jednocze¶nie zdobywania wiedzy o NBA. sp³ycenie takiego all time draftu do cyferkowego rozstrzygniêcia pozbawia nas tych dwóch niezwykle istotnych rzeczy.

Data: 2011-11-20 09:04:39
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 20 Lis, 17:53, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

realGM czyli writeup, a potem rebutal na writeup przeciwnika, to ogromne
znacznie ma rozk³ad minut, a wiêc tym samym kto gra w S5.

Emmmm. A po polsku to jak to bedzie?
Bo ja na razie widzê, ¿e "bojsy na sajd³oku knifesami fajtowali" ;-)

> Veto! ¯adnych g³osowañ, bo znowu jakie¶ Palikoty namieszaj± ;-)

ale u nas prawo g³osu mieliby tylko znaj±cy siê na rzeczy!

Ale przeciez nikt sie nie zgodzi, zebym to ja mianowa³ zwyciêzcê ;-)
Poza tym takie g³osy mog± byæ w pewnym momencie elementem strategii.

jeszcze dodam, ¿e raczej wezmê udzia³ bez wzglêdu na to, jaki system
rozstrzygania zostanie wybrany, ale writeupy i rebutale to mnóstwo
zabawy i jednocze¶nie zdobywania wiedzy o NBA.

To mi jeszcze powiedz co to do cholery jest! Bo ja nigdy jeszcze nie
gra³em z jakimi¶ wrajtowanymi brutalami ;-)

sp³ycenie takiego all
time draftu do cyferkowego rozstrzygniêcia pozbawia nas tych dwóch
niezwykle istotnych rzeczy.

Aha. Wydaje mi siê, ¿e ¿ylem bez nich do tej pory nie tylko w spokoju,
ale i byc moze w b³ogiej nieswiadomosci! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-20 18:16:23
Autor: Gerard
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 18:04, Leszczur pisze:

[...]

Przy³±czam siê do pytania.
Trzeba wiedzieæ czy draftowaæ mikrusów, czy ew. siêgn±æ po antifê z Niemiec.

pozdr

Data: 2011-11-20 18:21:32
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
[...]

po drafcie i wylosowaniu par kazdy GM robi opis swojej druzyny (rotacje, taktyka) pod kokretnego przeciwnika. potem rebutal, czyli odpowiedz na writeup oponenta. jak chcesz moge podac link do takich draftow z realGM (bodajze to jest forum "trades and transaction games".

Ale przeciez nikt sie nie zgodzi, zebym to ja mianowa³ zwyciêzcê ;-)
Poza tym takie g³osy mog± byæ w pewnym momencie elementem strategii.

moga. ale ja tam wierze w uczciwosc ludzka, gdy w gre nie wchodza zadne pieniadze ;]

Data: 2011-11-20 20:01:30
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

To mi jeszcze powiedz co to do cholery jest! Bo ja nigdy jeszcze nie
gra³em z jakimi¶ wrajtowanymi brutalami ;-)

Zajrzyj na forum e-nba, dzial bodaj all-time. Tam mieli taki draft i
AFAIR chodzilo o uzasadnienie dlaczego wg Ciebie Twoja druzyna by
zmiotla przeciwnika i ktorego zawodnika to bylaby zasluga.

Data: 2011-11-22 00:34:34
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 20 Lis, 20:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

AFAIR chodzilo o uzasadnienie dlaczego wg Ciebie Twoja druzyna by
zmiotla przeciwnika i ktorego zawodnika to bylaby zasluga.

To ja mogê napisaæ ¶ci±gê któr± da siê pod³o¿yæ pod ka¿d± dru¿ynê.
"X ma zajebistego skilla, liderszip i crunch time hot hand" ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-22 10:02:33
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-22 09:34, Leszczur pisze:
[...]

no ju¿ nie przesadzajmy ;P
jak s± w miarê równi wybieraj±cy, to potem sk³ady maj± swoje mocne oraz s³abe strony i chodzi o to, by je wypunktowaæ.

w ka¿dym razie pomys³ Wilq z boxami od '86 coraz bardziej mi siê podoba, tylko ¿e bez wzglêdu na opcjê co¶ ma³e zainteresowanie jest...

Data: 2011-11-22 12:35:45
Autor: s
All Time Draft na prsk?

w ka¿dym razie pomys³ Wilq z boxami od '86 coraz bardziej mi siê podoba,
tylko ¿e bez wzglêdu na opcjê co¶ ma³e zainteresowanie jest...

Zainteresowanie jest duze, tylko plynie od zbyt malej liczby osob :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-22 13:29:49
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

> tylko ¿e bez wzglêdu na opcjê co¶ ma³e zainteresowanie jest...

Zainteresowanie jest duze, tylko plynie od zbyt malej liczby osob :-)

Jak PRSK czyta 7 osob, a gra 5 to zainteresowanie jest duze ;-)
Takze problem nie lezy w checiach, a w wielkosci populacji z jakiej
czerpie kandydatow... --

Data: 2011-11-22 13:34:18
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?

> [...]

To ja mogê napisaæ ¶ci±gê któr± da siê pod³o¿yæ pod ka¿d± dru¿ynê.
"X ma zajebistego skilla, liderszip i crunch time hot hand" ;-)

Rebutal: obronca ma to samo i wiecej ;-P

Data: 2011-11-20 19:58:37
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

jeszcze dodam, ¿e raczej wezmê udzia³ bez wzglêdu na to, jaki system rozstrzygania zostanie wybrany, ale writeupy i rebutale to mnóstwo zabawy i jednocze¶nie zdobywania wiedzy o NBA. sp³ycenie takiego all time draftu do cyferkowego rozstrzygniêcia pozbawia nas tych dwóch niezwykle istotnych rzeczy.

Dlaczego nas pozbawia? Nie rozumiem dlaczego koniecznie chcesz miec
jedna plaszczyzne bez drugiej. IMHO niech rozstrzygaja cyferki bo sa
obiektywne i nie sa narazone na wlasne widzimisie na temat danego
gracza... ale absolutnie nic nie bedzie przeszkadzalo w opisywaniu na
ile sposobow sklad Leszczura bylby do bani na boisku ;->

Data: 2011-11-20 20:18:00
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 19:58, wiLQ pisze:
[...]

cyferki nie s± obiektywne, bo przede wszystkim nie opisuj± ca³o¶ci gracza. do tego dochodzi jeszcze kwestia braku boxów przed '86, wiêc ju¿ ca³kiem le¿y jedna z koncepcji ;]

Data: 2011-11-20 20:23:05
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
[...]

Sa obiektywne w porownaniach graczy miedzy soba gdy celem jest
uzbieranie ich najwiecej, a nie w sensie, ze oddaja 100% jego wartosci.

I nie wiem czemu sie uczepiliscie tych boxow sprzed 86. Gdybysmy grali
pojedynczymi meczami to mialoby znaczenie, a jak calymi sezonami to nie.

Data: 2011-11-20 21:03:20
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 20:23, wiLQ pisze:
[...]

ok

I nie wiem czemu sie uczepiliscie tych boxow sprzed 86. Gdybysmy grali
pojedynczymi meczami to mialoby znaczenie, a jak calymi sezonami to nie.

a jaki jest sens grania calymi sezonami? toz w ten sposob wynik mozna poznac przed rozpoczeciem rozgrywki ;]

Data: 2011-11-20 21:16:37
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

a jaki jest sens grania calymi sezonami? toz w ten sposob wynik mozna poznac przed rozpoczeciem rozgrywki ;]

Jak? Przeciez to zalezy od tego kogo wydraftuja i wystawia pozostali.
Tzn jak wezmiesz 5 monsterow w danej kategorii mozesz zakladac, ze ja
wygrasz... ale wiadomo, ze bedzie to kosztem pozostalych.

Data: 2011-11-21 18:49:08
Autor: Gerard
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 21:16, wiLQ pisze:

[...]

Powiem szczerze, ¿e mi te¿ trochê opad³ entuzjazm, jesli zabawa ma siê koñczyæ na drafcie. Mo¿e oprócz koncepcji WiLQ'a pogramy jeszcze w co¶ takiego:

1. Wybieramy po 8 sezonów ró¿nych graczy z roczników z boxscore'ami [czyli od 86r., górna granica do ustalenia]
2. Co dwa dni losujemy nr meczu i z tego meczu, z ka¿dego z wydraftowanych sezonów, statsy liczymy do totalu.
3. Gramy systemem roto czyli liczymy totale 9 g³ównych kategorii przez parê miesiêcy [2-3, do ustalenia] chyba ¿e NBA ruszy wcze¶niej.

Ogólnie jest to co¶ co testowali¶my kiedy¶ z WiLQ'iem, tyle, ¿e nie losujemy nr sezonu, z którego ma byæ mecz, a sam nr meczu [sezon ka¿dego zawodnika typujemy na drafcie]
Proste jak dziadowski bicz, a przynajmniej bêd± jakie¶ emocje przez czas lockoutu :-)

pozdr

Data: 2011-11-21 05:49:21
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 20 Lis, 20:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

I nie wiem czemu sie uczepiliscie tych boxow sprzed 86. Gdybysmy grali
pojedynczymi meczami to mialoby znaczenie, a jak calymi sezonami to nie.

Widze ze chyba nie wyrazilem sie wystarczajaco jasno do czego
potrzebuje dokladnych boxow.
Mamy pierwszy tydzien naszego sezonu i pojedynek naszych druzyn.
Wystawiamy swoje dziesiatki meczowe (z 12 ziutkow w rosterze) i
podsylamy do Loraka.
On oglasza sklady na forum i przystepujemy do podliczania wynikow. Dla
kazdego zawodnika bierzemy boxy z pierwszego tygodnia sezonu, ktory
dla niego wybralismy.
Wyniki sumujemy i oglaszamy kto wygral. Dlatego musze miec dokladne
boxy, a nie tylko srednie z sezonu. Pracujemy na zmiennosci
¶ródsezonowej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-21 15:57:26
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

Wyniki sumujemy i oglaszamy kto wygral. Dlatego musze miec dokladne
boxy, a nie tylko srednie z sezonu. Pracujemy na zmiennosci

W takim razie ja tez sie nie wyrazilem jasno. Rozumiem po co one mialyby
byc gdybysmy sie zdecydowali grac w ten sposob natomiast wg mnie h2h
oparte na boxscorach to najgorszy wariant cyferkowy do rozwazenia.

Data: 2011-11-22 00:34:56
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 21 Lis, 15:57, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

byc gdybysmy sie zdecydowali grac w ten sposob natomiast wg mnie h2h
oparte na boxscorach to najgorszy wariant cyferkowy do rozwazenia.

Dlaczego?????

Data: 2011-11-22 13:26:58
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

> byc gdybysmy sie zdecydowali grac w ten sposob natomiast wg mnie h2h
> oparte na boxscorach to najgorszy wariant cyferkowy do rozwazenia.

Ze wzgledu na h2h, ktorego jak wiesz nie jestem fanem.
BTW, z tymi boxscorami mozna zrobic rowniez roto... ot zsumowac
wylosowane mecze i porownac miedzy druzynami.

Data: 2011-11-22 06:37:15
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 22 Lis, 13:26, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Dlaczego?????

Ze wzgledu na h2h, ktorego jak wiesz nie jestem fanem.
BTW, z tymi boxscorami mozna zrobic rowniez roto... ot zsumowac
wylosowane mecze i porownac miedzy druzynami.

A dla mnie H2H ma te zaletê, ¿e masz kazdego managera zaangazowanego w
liczenie ma³ej porcji wynikow.
W roto musia³by¶ mieæ jednego który policzy wszystko. To by³by
koszmar.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-22 20:34:10
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

liczenie ma³ej porcji wynikow.
W roto musia³by¶ mieæ jednego który policzy wszystko. To by³by

Eghm, a dlaczego w h2h GM moze policzyc SWOJE statsy, a w roto juz nie?

Data: 2011-11-22 23:40:07
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 22 Lis, 20:34, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]
> koszmar.

Eghm, a dlaczego w h2h GM moze policzyc SWOJE statsy, a w roto juz nie?

W H2H jedne statsy sa liczone przez dwóch managos z danego pojedynku.
W roto albo musisz liczyæ za wszystkich, albo musisz skonstruowaæ
jaki¶ algorytm wzajemnego sprawdzania wyników. Tylko, ze w H2H masz
istotny interes w tym, ¿eby przy³o¿yæ siê i policzyæ dok³adnie, w roto
nie jest to ju¿ tak jasne.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-24 09:10:01
Autor: HighFlyer
All Time Draft na prsk?
Jestem zainteresowany gr±, je¿eli mia³aby powstaæ ta liga. Szukam
jakiego¶ zajêcia pomiêdzy prac±, a pisaniem magisterki ;)

Pozdro

Data: 2011-11-24 09:54:34
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 24 Lis, 18:10, HighFlyer <highflye...@gmail.com> wrote:
Jestem zainteresowany gr±, je¿eli mia³aby powstaæ ta liga. Szukam
jakiego¶ zajêcia pomiêdzy prac±, a pisaniem magisterki ;)

Pracujesz, piszesz prace i jeszcze masz czas na jakies ligi???
Czego to m³odzie¿ nie wymy¶li w tych czasach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-24 12:41:03
Autor: HighFlyer
All Time Draft na prsk?
On 24 Lis, 18:54, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Pracujesz, piszesz prace i jeszcze masz czas na jakies ligi???
Czego to m³odzie¿ nie wymy¶li w tych czasach ;-)

Ogólnie to jeszcze nie zacz±³em pisaæ, no ale nie chcê marnowaæ czasu
na jakie¶ rpgi czy rtsy wiêc pogram sobie w fantasy trochê ;)

Data: 2011-11-25 00:44:50
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 24 Lis, 21:41, HighFlyer <highflye...@gmail.com> wrote:

> [...]

Ogólnie to jeszcze nie zacz±³em pisaæ, no ale nie chcê marnowaæ czasu
na jakie¶ rpgi czy rtsy wiêc pogram sobie w fantasy trochê ;)

Aaaa. To nie jest zatem zajêcie "pomiêdzy prac± a pisaniem
magisterki", a kolejny "powód dla którego w³a¶nie dzi¶ niestety nie
mogê zacz±æ pisaæ pracy magisterskiej". W swoim czasie przerabia³em to
na wszystkie mo¿liwe strony ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-26 12:06:34
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Skoro sezon zaczyna sie za miesiac to co robimy z draftem all-time?
Odkladamy na 6-10 miesiecy czy jedziemy teraz w szesciu?

Data: 2011-11-26 12:16:01
Autor: s
All Time Draft na prsk?
Skoro sezon zaczyna sie za miesiac to co robimy z draftem all-time?
Odkladamy na 6-10 miesiecy czy jedziemy teraz w szesciu?

Odk³adamy!
Nagle zaczyna siê robiæ gêsto i nuda nie grozi :-)

Pozdr
Slawek

All Time Draft na prsk?