All Time Draft na prsk?

Data: 2011-11-19 13:23:36
Autor: lorak
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-19 11:46, s pisze:
Nie powiem... spodobało mi się :-)

Maciek rzucił super pomysł, by na ZP1 zrobić draft wszechczasów NBA.
Jest fajna zabawa, sporo dyskusji. I kawał tematu do ogarnięcia, sporo
nieznanych mi wcześniej detali wypływa. Ale brakuje mi tam trochę
"naszych" dyskusji, choć Lorak i L'e się włączają :-)

Może tak u nas?

jestem za, tylko jak już kiedyś próbowałem namówić Wilq na udział w takim drafcie na forum e-nba, to pojawił się problem w jaki sposób rozstrzygać pojedynki. tu może być ten sam kłopot.

Data: 2011-11-19 14:06:21
Autor: s
All Time Draft na prsk?
[...]

Gdyby miala byc to zapora nie do przejscia, to bylbym w szoku.
Naprawde jak dla mnie rozstrzygniecie to najmniej istotna czesc zabawy.
W ostatecznosci moze byc nawet glosowanie w takim sensie, ze kazdy glosujacy robi swoj rank i przyznaje punkty np. 1 za ostatnie miejsce - 2 za przedostatnie... x za pierwsze.
  I tyle

whatif i NBA2k12 to tez nieglupie rozwiazania.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-19 15:42:44
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
s napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

W ostatecznosci moze byc nawet glosowanie w takim sensie, ze kazdy glosujacy robi swoj rank i przyznaje punkty np. 1 za ostatnie miejsce - 2 za przedostatnie... x za pierwsze.

To moze wyjasnie skoro o mnie chodzi: wg mnie caly urok tworzenia druzyn
all-time to wyszukiwanie sleeperow w historii. Pierwsze rundy to raczej
bedzie nudna formalnosc pelna HoFow natomiast najbardziej mnie
interesuje koncowka pelna graczy, ktorych albo samemu sie niedocenialo,
albo generalnie byli traktowani jako gorsi niz byli... tyle, ze w
jakiejkolwiek wersji z subiektywizmem tzn glosowanie czy symulacja
komputerowa to pewna recepta na klape ergo nie ma co nawet grac.

--
pzdr
wiLQ @ weaksideawareness.wordpress.com

Data: 2011-11-19 15:29:12
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
lorak napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Maciek rzuci³ super pomys³, by na ZP1 zrobiæ draft wszechczasów NBA.

jestem za, tylko jak ju¿ kiedy¶ próbowa³em namówiæ Wilq na udzia³ w takim drafcie na forum e-nba

A propos, wg mnie tu przynajmniej czesc gratulacji nalezy sie e-nba bo
zorganizowali to jako pierwsi ergo pomysl na ZP1 raczej byl zapozyczony.

Tak czy inaczej moje zdanie jest caly czas takie samo: bardzo, nie,
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDZO chetnie wezme udzial w czyms takim
jesli efektem ma byc podsumowanie statsow 10 graczy z kazdej druzyny jak
w fantasy roto [do tego stopnia, ze moge sie zglosic na ochotnika by to
wszystko policzyc]. Oczywiscie przy okazji mozna sobie spokojnie
dyskutowac jakby taka druzyna sobie poradzila na boisku.

Natomiast zupelnie nie interesuje mnie wersja jaka dzieje sie na ZP1
gdzie skonczy sie to niczym i jedyne czego mozna oczekiwac to krytyka
jaki to kazdy pick jest kretynski i dlaczego bylo 10 lepszych graczy.

Sorry, ale jak ktos ma wyrobione zdanie, ze Jordan nie moze grac na SF
czy ten/tamten nie pasuje na PG/C to nie ma mozliwosci bys go przekonal
filmikiem na Youtubie. A juz w ogole szczytem jest proba uzasadnienia
jak gracze z lat 60tych by pasowali do obecnych.
IMHO jedna wielka slepa uliczka i w tym zabawy nie widze. --

Data: 2011-11-20 21:44:02
Autor: Tomasz Radko
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-19 15:29, wiLQ pisze:
[...]

Cudze chwalicie, swego nie znacie...

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/msg/26a3df0de2f4f03a?hl=pl

Data: 2011-11-20 21:51:07
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> A propos, wg mnie tu przynajmniej czesc gratulacji nalezy sie e-nba bo
> zorganizowali to jako pierwsi ergo pomysl na ZP1 raczej byl zapozyczony.

Cudze chwalicie, swego nie znacie...

Przepraszam, ze nie pamietalem losowej wrzutki w posta sprzed 5 lat ;-)

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/msg/26a3df0de2f4f03a?hl=pl

Tzn zagralbys w tej wersji?

Data: 2011-11-20 22:10:17
Autor: Tomasz Radko
All Time Draft na prsk?
W dniu 2011-11-20 21:51, wiLQ pisze:
[...]

To by³ ca³y w±tek. Zaczê³o siê od pomys³u optymalizacyjnego, wrzutka
dotyczy³a draftu live.

http://groups.google.com/group/pl.rec.sport.koszykowka/msg/26a3df0de2f4f03a?hl=pl

Tzn zagralbys w tej wersji?

Raczej nie. Szczerze pisz±c nawet gro¼ba utraty sezonu NBA niespecjalnie
mnie obesz³a.

Data: 2011-11-21 09:16:55
Autor: s
All Time Draft na prsk?
Tzn zagralbys w tej wersji?

Raczej nie. Szczerze pisz±c nawet gro¼ba utraty sezonu NBA niespecjalnie
mnie obesz³a.

Sformulowanie "raczej" pozwala zakladac, ze prawidlowa decyzja jest li tylko kwestia czasu :-)

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 05:34:56
Autor: Leszczur
All Time Draft na prsk?
On 21 Lis, 09:16, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Raczej nie. Szczerze pisz±c nawet gro¼ba utraty sezonu NBA niespecjalnie
> mnie obesz³a.

Sformulowanie "raczej" pozwala zakladac, ze prawidlowa decyzja jest li
tylko kwestia czasu :-)

Sorry ale ja nie zamierzam grac z managos ktorzy uciekaja w polowie
sezonu. Za duzo dramatyzowania, wykrzyknikow, miotania sie,
deklaracji, a potem szukania nastêpcy.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-11-21 15:11:32
Autor: s
All Time Draft na prsk?

Sorry ale ja nie zamierzam grac z managos ktorzy uciekaja w polowie
sezonu. Za duzo dramatyzowania, wykrzyknikow, miotania sie,
deklaracji, a potem szukania nastêpcy.

Do "po³owy sezonu" to my zd±¿ymy zakoñczyæ granie trzy razy!

.... albo i wiêcej...;-(

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 10:00:18
Autor: s
All Time Draft na prsk?

A propos, wg mnie tu przynajmniej czesc gratulacji nalezy sie e-nba bo
zorganizowali to jako pierwsi ergo pomysl na ZP1 raczej byl zapozyczony.

Mozliwe, ja uwierzylem Mackowi, ktory stwierdzil, ze zainspirowaly go inicjatywy ESPN i im podobnych.

[...]

No jest tu problem z oszacowaniem blokow Russella czy Wilta, trojek Westa itd, itp.
Ja wiem, ze mozna robic zalozenia, ze przynajmniej jeden z takiej a  nie innej ery moze sie znalezc w zespole, ale zawsze to bedzie troche problematyczne.

[...]

A ja i owszem. Czesciowo z chamsko egoistycznego podejscia. Dowiedzialem sie sporo, nie tylko z komentarzy, ale i w efekcie konsultacji na privie (np. bardzo ciekawe materialy od Loraka) i grzebania w necie.

A czytelnicy i oceniajacy? Wiesz, jako uznani celebryci, obaj dobrze wiemy, ze kategorycznymi opiniami z netu przejmowac sie nie ma co. Nie jest tez tak, ze od razu zwojujesz swiat i przekonasz wszystkich. Tam niewiele osob, wg mnie, ma tak naprawde swoje wyrobione zdanie. Jest kilku pelniacych role guru i kilku krzykaczy, ktorzy zareaguja, jezeli tych guru nie posluchasz. I nie sztuka jest zebrac pochwaly, bo wystarczy zastosowc sie do rad. I sa to ogolnie nieglupie rady.

Decyzje nieszablonowe powoduja oburzenie, ale mam wrazenie, ze niektorzy komentujacy przynajmniej po opadnieciu pierwszych emocji wlaczaja przynajmniej tryb myslenia typu "a co by bylo, gdyby jednak...". Jezeli jest tak w przypadku kilku osob (a przeciez pewnie jeszcze niejeden czyta, a nie komentuje), to warto...

No i, jak pisalem, jestem ciekaw, jak by takie dywagacje wygladaly w naszym gronie. Ale oczywiscie podejscia cyferkowego tez nie odrzucam, choc ograniczenia co do dostepnosci statystyk nieco pachna mi potencjalnym balaganem.

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 12:56:00
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
[...]

[...]
Ale oczywiscie podejscia cyferkowego tez nie odrzucam, choc ograniczenia co do dostepnosci statystyk nieco pachna mi potencjalnym balaganem.

Dlaczego w takim wariancie z ograniczeniami bedzie balagan czy
problematycznie? Jak kazdy ma tyle samo zawodnikow bez strat, blokow,
trojek itp to bedzie wszystko w porzadku.

A ja i owszem. Czesciowo z chamsko egoistycznego podejscia. Dowiedzialem sie sporo, nie tylko z komentarzy, ale i w efekcie konsultacji na privie (np. bardzo ciekawe materialy od Loraka) i grzebania w necie.

Jesli o to chodzi to przeciez mogles poczytac inne all-time drafty...

Wiesz, jako uznani celebryci, obaj dobrze wiemy

ROTFL. Wybacz celebryto, ale ja jeszcze nie doswiadczylem problemu z
nadmiarem negatywnych [czy jakichkolwiek] komentarzy ;-)

No i, jak pisalem, jestem ciekaw, jak by takie dywagacje wygladaly w naszym gronie.

Nie wiadomo czy sie przekonasz bo ba razie mamy 5 chetnych...
To chyba troche za malo?

Data: 2011-11-21 13:03:06
Autor: s
All Time Draft na prsk?
Dlaczego w takim wariancie z ograniczeniami bedzie balagan czy
problematycznie? Jak kazdy ma tyle samo zawodnikow bez strat, blokow,
trojek itp to bedzie wszystko w porzadku.

Balaganu w regulach i zliczaniu nie bedzie.
Ale bedzie mi przykro, jezeli zapragne miec tych ograniczonych statystycznie graczy wiecej, niz nakazuje limit.
Ale coz... To oczywiscie nie powod, by klasci idee na lopatki.

[...]

Dawaj sznurki. Zarobionym.

Wiesz, jako uznani celebryci, obaj dobrze wiemy

ROTFL. Wybacz celebryto, ale ja jeszcze nie doswiadczylem problemu z
nadmiarem negatywnych [czy jakichkolwiek] komentarzy ;-)

Niieeee, no jakies tam miales. Nawet agnielskiego Cie uczyli za darmo!

No i, jak pisalem, jestem ciekaw, jak by takie dywagacje wygladaly w
naszym gronie.

Nie wiadomo czy sie przekonasz bo ba razie mamy 5 chetnych...
To chyba troche za malo?

Dajmy ludziom troche czasu. Ja jedna osobe spoza prsk postaram sie zwerbowac.

Aha, i jeszcze jedna rzecz.
2 dni na wybor (lub inaczej, do ustalenia), jezeli przepada - delikwent na koniec rundy spada, czy od razu wybieramy mu Czarka Trybañskiego?

Pozdr
Slawek

Data: 2011-11-21 13:21:53
Autor: wiLQ
All Time Draft na prsk?
> [...]

Ale coz... To oczywiscie nie powod, by klasci idee na lopatki.

Zwlaszcza, ze mozesz wydraftowac i cala druzyne takich. Watpie bys
wygral w ten sposob, ale jesli chodzi o spelnienie Twych pragnien... ;-)

> Jesli o to chodzi to przeciez mogles poczytac inne all-time drafty...

Dawaj sznurki. Zarobionym.

Jakzes zarobionym to i nie poczytasz ;-)
Ale mialem na mysli drafty na e-nba [z udzialem loraka, wiec mialbys to
samo zrodlo] i te na RealGM. Na przyklad... http://www.e-nba.pl/forum/viewforum.php?f=37
http://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=64&t=786183
http://forums.realgm.com/boards/viewtopic.php?f=340&t=1084622

> ROTFL. Wybacz celebryto, ale ja jeszcze nie doswiadczylem problemu z
> nadmiarem negatywnych [czy jakichkolwiek] komentarzy ;-)

Niieeee, no jakies tam miales. Nawet agnielskiego Cie uczyli za darmo!

NADMIAREM. Jedna [sluszna!] uwaga bynajmniej sie nie kwalifikuje.

Dajmy ludziom troche czasu.

Na odkrycie PRSK? Ten pociag chyba juz odjechal ;-)

Aha, i jeszcze jedna rzecz.
2 dni na wybor (lub inaczej, do ustalenia), jezeli przepada - delikwent na koniec rundy spada, czy od razu wybieramy mu Czarka Trybañskiego?

A propos, inny problem... dlaczego macie na mysli wezyk, a nie aukcje
gdy wiemy iz to pierwsze daje duza przewage wybierajacym na poczatku?