|Alledrogo| O co chodzi?

Data: 2009-11-08 18:20:17
Autor: stefandora
|Alledrogo| O co chodzi?
Dostałam od koleżanki jako ciekawostkę/żart.
O co chodzi?
http://www.allegro.pl/item809906968_trek_fuel_ex_5_5_gwarancja_dozywotna_rarytas_krk.html

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-08 18:25:37
Autor: ..

Użytkownik "stefandora" <stefandora@onet.eu> napisał w wiadomości news:hd6ukf$rbb$1news.onet.pl...
[...]

nie pomyślał o prowizji :)

Data: 2009-11-08 18:26:43
Autor: Wooyek
|Alledrogo| O co chodzi?
Dostałam od koleżanki jako ciekawostkę/żart.
O co chodzi?

Właśnie o to, żebyś się zainteresował i rozsyłał liki innym...

Data: 2009-11-08 18:33:36
Autor: szufla
|Alledrogo| O co chodzi?

Właśnie o to, żebyś się zainteresował i rozsyłał liki innym...

Tak jest, potem dogadac sie poza alledrogo.

sz.

Data: 2009-11-08 18:38:52
Autor: stefandora
Wooyek wrote:
Dostałam od koleżanki jako ciekawostkę/żart.
O co chodzi?

Właśnie o to, żebyś się zainteresował i rozsyłał liki innym...

Ale jako Dorota mam szansę?

Aha, i czy ewentualnie powstrzymasz się, czy jest już za późno/
Bo nie wiem, czy sobie poradzę z tą odpowiedzialnością...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-08 19:32:40
Autor: Wooyek
|Alledrogo| O co chodzi?
>
> Właśnie o to, żebyś się zainteresował i rozsyłał liki innym...

Ale jako Dorota mam szansę?

Przepraszam, nie zwróciłem uwagi na nicka...

Aha, i czy ewentualnie powstrzymasz się, czy jest już za późno/
Bo nie wiem, czy sobie poradzę z tą odpowiedzialnością...

Nie rozumiem skąt Twoje poruszenie (poza powyższym) - ja tylko całkiem poważnie odpowiedziałem na Twoje pytanie.

Data: 2009-11-08 20:03:12
Autor: stefandora

Data: 2009-11-08 20:04:52
Autor: stefandora
Wooyek wrote:
ja tylko całkiem poważnie odpowiedziałem na Twoje pytanie.

No właśnie...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-09 01:01:18
Autor: Stefandora
|Alledrogo| O co chodzi?
On 9 Lis, 08:59, bans <g...@o2.pl> wrote:

Czemu przepraszasz? Akurat z jej nicka nic nie wynika.

Ale jest podpis, jak byk :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-08 20:15:51
Autor: Adrian S.
stefandora wrote:

Dostałam od koleżanki jako ciekawostkę/żart.
O co chodzi?

http://www.allegro.pl/item809906968_trek_fuel_ex_5_5_gwarancja_dozywotna_rarytas_krk.html

On nie chce sprzedać przez allegro tylko traktuje to jako ogłoszenie, żeby
się ludzie do niego zgłaszali i rzucali propozycje. Wczoraj klikałem
w "zgłoś naruszenie zasad", widocznie w Allegro nie pracują w weekendy...

--
Adrian S. the Lajt Rider