Allegro

Data: 2009-10-12 11:18:19
Autor: Adramelech
Allegro
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Odpowiedz na news:hav18c$9vf$1news.onet.pl:

Taki sobie rzut oka na liste aukcji allegro.

Hm, zakladajac ze jest to miarodajne odzwierciedlenie popularnosci roznych telefonow w Polsce .. to troche mnie dziwi wysoka pozycja Motoroli.

Wszyscy co mają wyzbywają się motoroli by kupić iphona, albo cokolwiek innego dotykowego;))))

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-10-12 18:29:21
Autor: Arek
Allegro
Adramelech napisał(a) w wiadomości: ...
[...]

Może to właśnie ranking niechcianych telefonów? :)
Arek

Allegro