Allegro, Alior Sync i alior Raty (cross)

Data: 2013-03-18 18:36:32
Autor: jo44
Allegro, Alior Sync i alior Raty (cross)
Zapragnąłem dziś dokonać zakupu na raty. na Allegro.
Złożyłem wniosek, podałem dane, otrzymałem SMS ze
wstępną zgodą i przeszedłem do weryfikacji dochodu.
Jedyną dostępną metodą był "wyciąg on-line".
I tu pojawił się zonk! Mam konto w Alior Sync'u
a Synca nie ma na liście banków! Próba podszycia
się pod Alior Bank spaliła na panewce: dwie próby i adieu.
Telefon do doradcy Synca i rada: tu ma Pan numer do Alior
Raty sp. z o.o., tam poradzą. Tam poradzili: wyczyść Pan
dane przeglądarki i zmień Pan przeglądarkę. Oczywiście
podziałało: jak maść na odciski przy rozwolnieniu.
Próba wytłumaczenia doradcy, że problem jest gdzie indziej
nie odniosła żadnego skutku. Podobnie jak następna rozmowa
ponownie z doradcą Synca - na koniec jeszcze zapytał czy
może jeszcze coś dla mnie zrobić. :)
Jedyną metodą jaką widzę to przeniesienie dochodów do innego
banku i wystÄ…pienie z wnioskiem do Alior Raty o skredytowanie
zakupu na Allegro. Bo w Grupie Allegro siÄ™ nie da:
Alior Raty sp. z o.o. nie kredytuje klientów Alior Sync!
To jakiÅ› bezsens! Ale prawdziwy.
PS To tak ku przestrodze tym, którzy jeszcze nie wiedzą. :)

Data: 2013-03-19 08:48:45
Autor: ricardokowalski76
Allegro, Alior Sync i alior Raty (cross)
Przecie¿ masz w formularzu, ¿e s± : http://allegro.pl/help_item.php?item=3644

Data: 2013-03-19 23:08:29
Autor: jo44
Allegro, Alior Sync i alior Raty (cross)
W dniu 2013-03-19 16:48, ricardokowalski76@gmail.com pisze:
Przecież masz w formularzu, że są : http://allegro.pl/help_item.php?item=3644

W punkcie 2. jest lista banków, z których można przelać pieniądze.
W punkcie 5. powyższego poradnika napisane jest, że:
"W trakcie wypełniania wniosku partner pożyczkowy zweryfikuje podane przez Ciebie dane o dochodzie,"
Tylko że w wykazie banków pojawiających się na tym etapie
procesowania wniosku nie ma Aliora Sync.
I tu jest problem.

Data: 2013-03-20 00:29:57
Autor: animka
W dniu 2013-03-19 23:08, jo44 pisze:
[...]

Aliora ma przejąć inny Bank. Odlądałam dyskusję z prezesem Aliora w tv, ale nie pamiętam w tej chwili jaki Bank Aliora przejmie.

--
animka

Data: 2013-03-20 06:01:11
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-03-20 00:29, animka napisał(a):
Aliora ma przejąć inny Bank. Odlądałam dyskusję z prezesem Aliora w tv,
> ale nie pamiętam w tej chwili jaki Bank Aliora przejmie.

Zamieszałem fusy: w połowie roku PKO BP przejmie Aliora i kilka sztuk
innej drobnicy ;)

--
TrzyLinie

Allegro, Alior Sync i alior Raty (cross)