Allegro. Mroczek - Książka o fotografowan iu - kultowe wyd. II

Data: 2009-05-16 14:01:24
Autor: dominik
Allegro. Mroczek - Książka o fotografowan iu - kultowe wyd. II
Czarek pisze:
Jeśli ktoś ma ochotę na kultową "Książkę o fotografowaniu" Andrzeja
Mroczka, porządne wydanie II, nie jakiś tam Helion po 38,50 za
kilogram :-) to informuję, że wystawiłem od 1 zł, bez ceny minimalnej:

Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś o przecinku podając cenę.

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-16 06:17:38
Autor: Czarek
On 16 Maj, 14:01, dominik <ni...@dominik.kei.pl> wrote:

Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam
wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś o
przecinku podając cenę.

Sam sobie znajdź, albo spytaj starszych :)
Mogę Cię tylko wkurzyć mówiąc, że ostatni  egzemplarz II wydania, z
odręcznym poręczeniem Autora, sprzedał się za 999,00 zł. I mam na to
dowód ;)

Czarek

Data: 2009-05-16 21:26:13
Autor: dominik
Czarek pisze:
Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam
wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś o
przecinku podając cenę.
Sam sobie znajdĹş, albo spytaj starszych :)

Kuba podał linka, ale to że znajdują się tacy z gestem nie znaczy, że u Ciebie licytował będę w podobnej kwocie, tym bardziej że książkę mam, kupioną za znacznie rozsądniejsze pieniądze.

Mogę Cię tylko wkurzyć mĂłwiąc, Ĺźe ostatni  egzemplarz II wydania, z
odręcznym poręczeniem Autora, sprzedał się za 999,00 zł. I mam na to
dowĂłd ;)

Nie wkurzysz mnie - wybitnie mi to drynda, chociażby poszła za 999 tysięcy.

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-16 12:37:22
Autor: Czarek
Allegro. Mroczek - Książka o fotografowaniu - kultowe wyd. II
On 16 Maj, 21:26, dominik <ni...@dominik.kei.pl> wrote:

Kuba podał linka,

Nieświadomość istoty rzeczy nie mąci jasności poglądów ;-) Jeśli
chcesz, żeby Cię poważnie traktowano, to musisz trochę poćwiczyć
rozumienie literek.

ale to że znajdują się tacy z gestem nie znaczy, że u
Ciebie licytował będę w podobnej kwocie,

A na diabła mi Twoje licytowanie??? :->

Nie wkurzysz mnie - wybitnie mi to drynda,

To po co zabierasz głos?
A "drynda", to po prostu dorożka. Znów używasz słów, których nie
rozumiesz :-)

Czarek

Data: 2009-05-16 22:18:03
Autor: dominik
Czarek pisze:
Kuba podał linka,
Nieświadomość istoty rzeczy nie mąci jasności poglądów ;-) Jeśli
chcesz, żeby Cię poważnie traktowano, to musisz trochę poćwiczyć
rozumienie literek.

Ty jeśli chcesz być poważnym, szanowanym i polecanym sprzedawcą to naucz się elementarnej kultury i szacunku do potencjalnych klientów.

ale to że znajdują się tacy z gestem nie znaczy, że u
Ciebie licytował będę w podobnej kwocie,
A na diabła mi Twoje licytowanie??? :->

Tak jak mi na diabła Twoja wielka łaska i profesjonalne usługi wraz z trybemm buractwa, chamstwa i braku kultury.

Nie wkurzysz mnie - wybitnie mi to drynda,
To po co zabierasz głos?
A "drynda", to po prostu dorożka. Znów używasz słów, których nie
rozumiesz :-)

Chyba jednak zrozumiałeś jakie słowo miało to naśladować (tak, zamierzenie), nie przeszkodziło Ci to jednak w tym, żeby chwilkę dalej wyszedł z Ciebie prostak i zaczął się wymądrzać.

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-17 00:20:02
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 16 May 2009 22:18:03 +0200, dominik napisał(a):

[...]

LOL. Raz, a skąd założenie, że Czarek chce być?
Dwa, a skąd założenie, że nie jest? Może Ty, co nie sprzedal nigdy niczego
wie lepiej?

[...]

A ktoś Ci każe korzystać?
Idź walić knoty :D

[...]

Tak, tak, zamierzenie. Tak samo jak walace sie budynki na syfrowych
zdjęciach, bo o shifcie zapomnij ;) --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     gg: 3524356
___________/    Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl

Data: 2009-05-17 03:04:35
Autor: dominik
Adam Płaszczyca pisze:
Ty jeśli chcesz być poważnym, szanowanym i polecanym sprzedawcą to naucz się elementarnej kultury i szacunku do potencjalnych klientów.
LOL. Raz, a skąd założenie, że Czarek chce być?

Niech sobie będzie jak tak mu wygodniej i fajniej. Jego sprawa i interes.

Dwa, a skąd założenie, że nie jest? Może Ty, co nie sprzedal nigdy niczego
wie lepiej?

Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

Tak jak mi na diabła Twoja wielka łaska i profesjonalne usługi wraz z trybemm buractwa, chamstwa i braku kultury.
A ktoś Ci każe korzystać?

Nikt, a jak idę do sklepu i trafiam na beznadziejną obsługę to też nie kupuję czegokolwiek.

Idź walić knoty :D

Ty znów chcesz się skompromitować? Mało Ci?

[...]

O shifcie co to go mam i cyfrowość mu nie przeszkadza.
Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-17 00:23:34
Autor: Czarek
On 17 Maj, 03:04, dominik <ni...@dominik.kei.pl> wrote:

Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w
tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

Ło matko, jeszcze poetą został, ino rymy siakieś takie
częstochowskie... :D

Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

Akurat to Ty wylewasz, Adaś się tylko z Ciebie nabija, ale skąd Ty to
możesz wiedzieć :)

Czarek

Data: 2009-05-17 10:43:50
Autor: dominik
Czarek pisze:
Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w
tym nie pomoże, a zaszkodzić może.
Ło matko, jeszcze poetą został, ino rymy siakieś takie
częstochowskie... :D

Ale głupoty wypisujesz.

Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?
Akurat to Ty wylewasz, Adaś się tylko z Ciebie nabija, ale skąd Ty to
możesz wiedzieć :)

No pięknie się do pary dobraliście - bez wątpienia.

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-20 02:33:59
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 17 May 2009 03:04:35 +0200, dominik napisał(a):

[...]

No dobrze, a skąd założenie, jakie poczyniłeś?

Dwa, a skąd założenie, że nie jest? Może Ty, co nie sprzedal nigdy niczego
wie lepiej?
Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w tym nie pomoże, a zaszkodzić może.

Skąd owa pewność, skoro on sprzedaje, a Ty nie?

[...]
Rany, ni ekupiłes nigdy cyfraka?

Idź walić knoty :D
Ty znów chcesz się skompromitować? Mało Ci?
A czym miałbym? Tym, że Ty robisz knoty?

Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?

Może zastosujesz swa radę do siebie?

Data: 2009-05-23 22:33:25
Autor: dominik
Adam Płaszczyca wrote:
Niech sobie będzie jak tak mu wygodniej i fajniej. Jego sprawa i interes.
No dobrze, a skąd założenie, jakie poczyniłeś?

Stąd, Ĺźe chce coś sprzedawać? Niestety musi wtedy zachęcać do kupna, a nie   odstraszać od tego. Ale to jego sprawa ilu sobie klientĂłw odstraszy i w imię czego.

Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w tym nie pomoże, a zaszkodzić może.
Skąd owa pewność, skoro on sprzedaje, a Ty nie?

A co Ty o mnie wiesz, że wydajesz takie sądy?
No i oczywiście się nie znam, bo sklepu to na oczy w życiu nie widziałem.

Nikt, a jak idę do sklepu i trafiam na beznadziejną obsługę to też nie kupuję czegokolwiek.
Rany, ni ekupiłes nigdy cyfraka?

Przeczytaj sobie raz jeszcze na co odpowiadasz, bo masz klapki na oczach i w swoim zaślepieniu pleciesz jak zwykle głupoty reagując na pojedyncze słowa.

Idź walić knoty :D
Ty znów chcesz się skompromitować? Mało Ci?
A czym miałbym? Tym, że Ty robisz knoty?

Tym że pleciesz głupoty, aż żal bierze, właśnie znów zaczyna Ci się klepanie byle tylko się wygłupić.

Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?
Może zastosujesz swa radę do siebie?

Nie muszę, bo mam takich problemów jak Ty :P

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-24 00:33:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 23 May 2009 22:33:25 +0200, dominik napisał(a):

Niech sobie będzie jak tak mu wygodniej i fajniej. Jego sprawa i interes.
No dobrze, a skąd założenie, jakie poczyniłeś?
Stąd, że chce coś sprzedawać? Niestety musi wtedy zachęcać do kupna, a nie   odstraszać od tego. Ale to jego sprawa ilu sobie klientów odstraszy i w imię czego.

A skąd wiesz, ilu odstraszy? Skąd wiesz, że osoby odstraszone w ogóle sa
potencjalnymi klientami?

Wysoce mało mnie obchodzi jak mu się powodzi. Z pewnością buractwo mu w tym nie pomoże, a zaszkodzić może.
Skąd owa pewność, skoro on sprzedaje, a Ty nie?

A co Ty o mnie wiesz, że wydajesz takie sądy?

Od kiedy to pytanie jest sądem?

No i oczywiście się nie znam, bo sklepu to na oczy w życiu nie widziałem.
Podejrzewam, że nie miałeś nigdy do czynienia ze sprzedażą inna, niz
mainstreamowa.
[...]

Nie widziałem jeszcze sklepu z cyfrakami bez beznadziejnej obsługi.
Może w końcu przestaniesz wylewać swoje beznadziejne żale?
Może zastosujesz swa radę do siebie?
Nie muszę, bo mam takich problemów jak Ty :P

LOL. Nie ma to jak dobra projekcja. --

Data: 2009-05-24 16:12:01
Autor: dominik
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

Już Ci wspominałem - niech sobie wyrabia co mu odpowiada. To jest tylko jego sprawa i interes.

Skąd owa pewność, skoro on sprzedaje, a Ty nie?
A co Ty o mnie wiesz, że wydajesz takie sądy?
Od kiedy to pytanie jest sądem?

W tym pytaniu akurat postawiłeś wniosek, jak zwykle nie mając pojęcia o czymkolwiek.

No i oczywiście się nie znam, bo sklepu to na oczy w życiu nie widziałem.
Podejrzewam, że nie miałeś nigdy do czynienia ze sprzedażą inna, niz
mainstreamowa.

Teraz to podejrzewasz a przed chwilą to Ci się wymsknęło jako stwierdzenie.. Jeśli nie rozumiesz co piszesz, to może nie odpowiadaj?

[...]

To niestety niewiele widziałeś, a Twoje skojarzenie jest wyjątkowo mało trafne. Chyba, że zacząłeś z góry prezentować swoje poglądy na ten temat i nie dziwne, że sprzedawca chciał się Ciebie pozbyć.

Może zastosujesz swa radę do siebie?
Nie muszę, bo mam takich problemów jak Ty :P
LOL. Nie ma to jak dobra projekcja.

Tak, tak :P

--
               ,~
               |\              dominik, gg:919564

Data: 2009-05-16 14:26:01
Autor: _rK_
[...]

Mam chyba wydanie pierwsze. Wydawnictwo Watra Warszawa. Sam tekst, ze zdjeciami na koncu ksiazki. To chyba jest najbardziej kultowe? Moge sprzedac za 600,- Sa chetni?

--
[rK]      http://robertkresa.com

Data: 2009-05-16 17:36:17
Autor: tomekk
Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości news:20090516161956324+0200@news.neostrada.pl...

[...]

Jakby było więcej chętnych, to ja też mogę sprzedać. Super kultowe wydanie pierwsze! Limitowane, potem były już tylko mniej kultowe wydania dla lamerów! Kto się zna to od nas kupi.
Myślę, że 2 jeleni to spokojnie znajdziemy na grupie :-)
Jak coś to jeszcze mogę na stoisku antykwarycznym poszukać. Pewnie by się znalazła...
tomekk

Data: 2009-05-16 19:52:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 16 May 2009 17:36:17 +0200, tomekk napisał(a):

[...]

A ja myślę, że na sprzedawaniu znacie się tak samo, jak na fotografowaniu.
Dlatego też w obydwóch dziedzinach macie podobne efekty.

Data: 2009-05-16 22:16:50
Autor: tomekk
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:1o3j0ffxvgbkh.dlgoldfield.org.pl...

A ja myślę, że na sprzedawaniu znacie się tak samo, jak na fotografowaniu.
Dlatego też w obydwóch dziedzinach macie podobne efekty.

Internetowy ekspert wydał opinię.
Chyba się potne! :)
tomekk

Data: 2009-05-16 14:52:04
Autor: JA
On 2009-05-16 14:01:24 +0200, dominik <ninik@dominik.kei.pl> said:

Pokaż aukcję, gdzie cena dochodziła do 300zł za tę książkę, bo mam wrażenie, że Ci się jedno zero więcej wlepiło, albo zapomniałeś gdzieś o przecinku podając cenę.

<http://paa.pl/ksizka_o_fotografowaniu_andrzej_a_mroczek-492865785.html>
No może nie pod trzysta, ale pod dwieście.
Nie chce mi się szukać tych droższych.
--
Nie odpowiadam na treści nad cytatem
Pozdrawiam

Data: 2009-05-16 15:01:47
Autor: JA
On 2009-05-16 14:52:04 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> said:

<http://paa.pl/ksizka_o_fotografowaniu_andrzej_a_mroczek-492865785.html>
No może nie pod trzysta, ale pod dwieście.
Nie chce mi się szukać tych droższych.

<http://paa.pl/ksiazka_o_fotografowaniu_andrzej_a_mroczek-386664690.html>
A niech tam. Specjalnie dla Ciebie.