Allegro; Orżewski - Fotograf, fotografia, prawo - 1 zł BCM - ostatnia

Data: 2009-05-21 03:51:26
Autor: Czarek
Allegro; Orżewski - Fotograf, fotografia, prawo - 1 zł BCM - ostatnia
Z okazji 54 Międzynarodowych Targów Książki wystawiłem na Allegro
_ostatni_ egzemplarz książki Wojciecha Orżewskiego "Fotograf,
fotografia, prawo":

Cena wywoławcza 1 zł, bez ceny minimalnej; aukcja skończy się w środę,
27 maja o godzinie 13:25.

Książka sprzedawała się świetnie, nakład się skończył, egzemplarz jest
- jak wspomniałem - ostatni, więc ostatnia szansa dla
niezdecydowanych, żeby się na tę książkę zdecydować :-)

Czarek

Allegro; Orżewski - Fotograf, fotografia, prawo - 1 zł BCM - ostatnia