Allegro Pogróżki konkurencji sądem

Data: 2010-07-10 17:35:11
Autor: macso
Allegro Pogróżki konkurencji sądem

Użytkownik "allegrowicz" <

Mam taką sytuację iż zacząłem sprzedawać w serwsie Allegro towar bardzo podobny do towaru jaki ma moja konkurencja na allegro, jednak moj koszt zakupu pozwala mi sprzedawać ten towar o wiele taniej niż oni sprzedają.

Dostałem telefon z pogróżkami od tej właśniej konkurencyjnej firmy, grożą mi sądem jako pretekst do wszczęcia sprawy przyjęli zawyżanie parametrów towaru (które to podaje wedle mojej najlepszej wiedzy).

Proszę kompetentne osoby najlepiej ze znajomością prawa o odpowiedź czy w tym przypadku mają oni rację i czy należy się pogróżkami przejmować?

Jak na moją logikę to zwykłe straszenie i liczenie na fart że zaprzestanę sprzedaży.
W sumie po tym telefonie i steku bzdur i epitetów jaki wysłuchałem to ja ich bym mógł spokojnie podać do sądu.

pogróżkami się nie przejmuj, njwyżej nagraj sobie i trzymaj na wszelki wypadek.
gdyby mieli jakieś argumenty wystąpiliby d allegro o zablokowanie twojej sprzedaży
( ja tak miałem i trwało prawie 2 miesiące zanim udowodniłem że nie jestem wielbądem).
ważne żebyś nie łamał regulaminu allegro, bo za najmniejsze odstępstwo po prostu zablokują
a potem trzeba dłuuuuuuuugo walczyć.

macso

Allegro Pogróżki konkurencji sądem