Allegro - ciekawostka do analizy.

Data: 2009-04-06 13:26:18
Autor: Tomek
Allegro - ciekawostka do analizy.
Dnia 06-04-2009 o 10:32:20 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisa艂(a):

  Witam.
  Jest sobie taka aukcja:

http://allegro.pl/item602860844_canon_a1000_is_za_10zl_sprawdz_czy_to_mozliwe.html

  Cytat:
+++
dzisiaj oferuje 70 kod贸w na ten aparat. Spo艣r贸d nich zostanie wylosowany
jeden i jego w艂a艣ciciel otrzyma nowy aparat fotograficzny ...
...[dopisek]...
W losowaniu bierze udzia艂 wszystkie 70 kod贸w.
-- -

  Czy mi si臋 dobrze wydaje, 偶e c贸艣 takiego podlega pod przepisy o grach
i zak艂adach wzajemnych (i tam okre艣lone podatki)?
  I czy uczestnicy imprezy "nielegalne zak艂ady" nie podpadaj膮 pod
jakie艣 przepisy karne?
  :>

Pewnie podpada, co ciekawe ostatnia nowelizacja tej偶e ustawy (nie wiem czy wewsz艂a,
czyta艂em projekt na mf.gov.pl) delegalizowa艂a granie w Dooma przez internet - bo
to przecie偶 jest "gra internetowa" :)
A przepisy karne to chyba s膮 w KKS.

BTW:
  Co mnie najbardziej w tym uk艂adzie dziwi, to 16 uczestnik贸w.
  Ale to oczywi艣cie te偶 ju偶 OT :)

Aukcja ju偶 zdj臋ta, wi臋c chyba nie tylko Ty mia艂e艣 w膮tpliwo艣ci :)

--
Pozdrawiam,
Tomek

Allegro - ciekawostka do analizy.