Allegro i brak towaru

Data: 2015-07-10 20:46:58
Autor: JaceK
Allegro i brak towaru
Kupiłem w aukcji "kup teraz" przedmiot w atrakcyjnej dla mnie cenie, zapłaciłem za niego ale po kilku godzinach dostałem e-maila z informacją o zwrocie wpłaty z powodu niedostępności towaru.

Czy mogę domagać się wydania przedmiotu i mam w tym jakieś szanse czy też taki zwrot anuluje transakcję definitywnie i jestem na przegranej pozycji?

JaceK

Data: 2015-07-10 12:03:21
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Allegro i brak towaru
O ile masz ze dwa lata czasu na chodzenie po sądach to możesz domagać się wydania rzeczy. Anulowanie wpłaty nic nie zmienia. Często delikwentowi wystarczy wysłać ładnie sformułowane pismo z wezwaniem i przedmioty się tajemniczo odnajdują.

Data: 2015-07-10 20:00:44
Autor: Budzik
Allegro i brak towaru
Użytkownik JaceK JaceK@wu_pe.pe_el ...

[...]