Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów

Data: 2019-05-17 13:33:29
Autor: Queequeg
Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

Proszę o informację jak sądownie ukarać serwis allegro za inwigilację, oraz uzyskać wysokie odszkodowanie?

Oczekujesz że ktoś za darmo podpowie ci, jak wygrać odszkodowanie, zamiast samemu pójść i je sobie wygrać?

Data: 2019-05-17 07:38:20
Autor: Kris
W dniu piątek, 17 maja 2019 15:33:30 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:
> [...]

> Proszę o informację jak sądownie ukarać serwis allegro za inwigilację, oraz > uzyskać wysokie odszkodowanie? Oczekujesz że ktoś za darmo podpowie ci, jak wygrać odszkodowanie, zamiast samemu pójść i je sobie wygrać?

Ja tam nic nie oczekuje. Jeden debil co jakiś czas podszywa się pode mnie i pisze różne "rewelacje"
Nie widzę pierwszego posta ale w cytacie u Liwiusza jest.
I fakt faktem ze allegro wprowadza pewne zmiany
Piszą o tym tu:
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/zmiany-w-korespondencji-e-mail-prowadzonej-w-ramach-allegro-mGv6gbmOvSX Ale mi to absolutnie w niczym nie przeszkadza a i serwisu nie zamierzam karać bo i za co.
Niech SpiskowyMocny Bob Budowniczy to zrobi jak czuje taką potrzebę

Data: 2019-05-17 18:32:56
Autor: Kris
Kris napisał:
[...]

Nieprawda, to on się pode mnie podszywa, to ja jestem ten prawdziwy a on ten fałszywy.

Data: 2019-05-20 11:05:10
Autor: Queequeg
Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów
Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

Ja tam nic nie oczekuje. Jeden debil co jakiś czas podszywa się pode mnie i pisze różne "rewelacje"

Czym mu podpadłeś?

Data: 2019-05-17 18:31:15
Autor: Kris
Queequeg napisał:
[...]

Ja nie jestem sędzią, adwokatem, ani prawnikiem, dlatego pytam się prawników a oni nigdy za darmo nie pracują, średnią krajową też gardzą, więc nie wiem jakie darmo masz na myśli, sto, tysiąc, czy milion złotych?
Najlepiej jak by się znalazł prawnik co by potrafił ugrać milion odszkodowania i dzielimy się po połowie, czy dla ciebie to za mało?

Data: 2019-05-20 11:05:43
Autor: Queequeg
[...]

Ok, ale czemu miałby się z tobą dzielić? Jaki byłby twój udział w tej sprawie?

Data: 2019-05-20 13:10:52
Autor: Liwiusz
Allegro inwigiluje prywatną korespondencj ę klientĂłw

<ironia> pomysł </ironia>

--
Liwiusz

Allegro inwigiluje prywatną korespondencję klientów