Allegro - jak odzyskać pieniądze ?

Data: 2010-11-08 11:27:04
Autor: zenek z
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
On 8 Lis, 15:43, RadekD <radek...@poczta.onet.pl> wrote:

Sytuacja jest taka, że gościu łamiąc regulamin Allegro udostępnił
aukcję z możliwości PzA jednocześnie nie dokonał konfiguracji ustawień.
Wystarczy, że poda swój numer konta w panelu Allegro i kasa będzie u
niego. Ja natomiast nie mogę za bardzo nic zrobić - Allegro twierdzi, że
nie jest stroną postępowania, serwis, który realizuje przekazy nie
odpowiada na e-maile. Sprzedający kategorycznie odmawia konfiguracji
konta co umożliwiłoby mu dokonania zwrotu pieniędzy na moje konto, nie
odpowiada na e-maile.

Jak mam odzyskać pieniądze ? W niczym nie zawiniłem, a przez barana,
który gdzieś ma regulaminy i dobre obyczaje utopiłem kasę w błocie.

Rozpocznij  spór transakcyjny  w Allegro. Z moich doświadczeń ( 3
spory)  wynika, że dobrze robi to sprzedawcom na morale. Bez względu
na wynik sporu wystawiłbym negatywny komentarz. Takich bubków trzeba
eliminować z grona sprzedających i tyle.

Pozdro-
zenek

Data: 2010-11-08 21:11:20
Autor: Dżejm
[...]

A z moich (na razie tylko 1 spór na szczęście) wynika, że sprzedawca może to totalnie olać, spór zostanie zamknięty i nic się nie stanie. Ta opcja to jakiś żart i chyba działa tylko na jakichś bardzo strachliwych ludków.
Negatywy też często nie przynoszą żadnego rezultatu. Jak ktoś sprzedaje tysiące przedmiotów to go i 100 negatywów nie rusza i nawet nie chce mu się wystawiać nic w odpowiedzi.

Zostaje chyba tylko policja ale dla paru złotych komu chce się w to bawić.

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-11-08 23:27:29
Autor: animka
W dniu 2010-11-08 21:11, Dżejm pisze:
Zostaje chyba tylko policja ale dla paru złotych komu chce się w to bawić.

Policja jest od tego, żeby się "bawić".

--
animka

Data: 2010-11-09 14:29:02
Autor: niusy.pl
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl>

Zostaje chyba tylko policja ale dla paru złotych komu chce się w to bawić.

Policja jest od tego, żeby się "bawić".
--
Znaczy co, przeczytają artykuł na niusach i pobawią się ?

Data: 2010-11-09 14:57:40
Autor: ąćęłńóśźż
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
Znaczy poświęcą kilka roboczogodzin z naszych podatków żeby stwierdzić, że poniżej 300 zł to nie przestępstwo.

-- -- -

Data: 2010-11-09 19:52:20
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 9 Nov 2010, ąćęłńóśźż wrote:

Znaczy poświęcą kilka roboczogodzin z naszych podatków żeby stwierdzić, że poniżej 300 zł to nie przestępstwo.

  Nie pisz głupot - być może poświęcą z podatków, być może umorzą albo
co, ale *nie* z powodu kwoty!
  Limit kwotowy dotyczy wyłącznie *kradzieży*.
  A tłumaczenie, że oszustwo czy szalbierstwo kradzieżą *nie są*, więc
limit ich *nie dotyczy* (nie mają cechy "miał dobro majątkowe
i *zostało mu zabrane bez jego zgody*") robi się dość uciążliwe...
(i jak widzę nikomu się już nie chciało po raz n-ty).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-11-09 22:35:39
Autor: ąćęłńóśźż
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
Zgłaszałeś cokolwiek "stójkowemu"??
Średnio w 3 przypadkach na 4 policja odmawia przyjecia ode mnie czegokolwiek, z bardzo różnych kodeksów.
Dla policji zgłoszenie to jak święcona woda dla diabła ;-))

-- -- -

Data: 2010-11-10 19:39:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
On Tue, 9 Nov 2010, ąćęłńóśźż wrote:

Zgłaszałeś cokolwiek "stójkowemu"??
Średnio w 3 przypadkach na 4 policja odmawia przyjecia ode mnie czegokolwiek

  I w zupełności się zgadza.
  Pisałem wyraźnie: NIE Z POWODU KWOTY, ten "zarzut" który postawiłeś
poprzednikowi jest bezpodstawny.

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-11-09 22:55:38
Autor: animka
W dniu 2010-11-09 14:57, ąćęłńóśźż pisze:
Znaczy poświęcą kilka roboczogodzin z naszych podatków żeby stwierdzić, że poniżej 300 zł to nie przestępstwo.

Ja mialam zakupy na 50 zł (niedostarczone!) i policja się tym zajęła.

--
animka

Data: 2010-11-10 08:32:27
Autor: niusy.pl
[...]

-

Ile czasu Ciebie to kosztowało ? Ile razy byłaś na policji w tej sprawi ? Ile czasu przygotowywałaś dowody ? ...

Data: 2010-11-10 13:00:40
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 08:32, niusy.pl pisze:

[...]

Powiedział mi jeden na moim rejonowym komisariacie (rozmowa telefoniczna), żebym najpierw sama sprawdziła czy ten sklep (w Łomiankach!) funkcjonuje. Nie chcialo mi się tam jechać to na 997 zapytałam o numer telefonu rejonowego komisariatu Łomianek. Zadzwonilam na ten komisariat i poprosiłam o sprawdzenie tego sklepu. Tam dyżurny oficer powiedział, że bez pisma sam działać/sprawdzać nie może i że policjant na moim rejonowym komisariacie wprowadził mnie w błąd. Mam złożyć zawiadomienie o oszustwie (dołączyć dowody), wziąć potwierdzenie złożenia pisma i nie cackać się.
Nie zdążyłam jeszcze tego pisma napisać, a już na drugi dzień kobieta do mnie zadzwoniła (nawet numer jej telefonu się pokazał) i jeszcze w tym samym dniu zwróciła mi pieniądze na konto. Jednak coś ten pan policjant dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

--
animka

Data: 2010-11-11 09:33:39
Autor: Bydlę
On 2010-11-10 23:47:21 +0100, "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> said:

Jednak coś ten pan policjant
dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

Zadzwoń i podziękuj.
Na wszelki wypadek.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-11-11 13:29:16
Autor: animka
On 2010-11-10 23:47:21 +0100, "niusy.pl"<dsfds@niusy.pl.invalid>  said:

Jednak coś ten pan policjant
dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

Zadzwoń i podziękuj.
Na wszelki wypadek.
:-)

Nie ma sensu dziękować. Ktoś to załatwił dyplomatycznie, więc niech to zostanie już tak jak jest.
Nie chodzi mi już tak o te 50 zł tylko kurestwo tego sklepu zoologicznego.
Już nigdy z pośrednictwa Alior Banku nie skorzystam, bo to już też jest wielkie G.

--
animka

Data: 2010-11-11 16:12:58
Autor: Kotlet
On 2010-11-10 23:47:21 +0100, "niusy.pl"<dsfds@niusy.pl.invalid> said:

[...]

a co ma alior bank do nie wywiazania sie z umowy czy oszustwo dokonane przez sklep zoologiczny? Animko?

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-11 20:09:15
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 16:12, Kotlet pisze:
a co ma alior bank do nie wywiazania sie z umowy czy oszustwo dokonane
przez sklep zoologiczny? Animko?

To był sklep polecony przez Alior Bank spośród innych sklepów, w których są zniżki jak się zrobi przelew przez "Płacę z Alior Bankiem.
Nie mam zamiaru wiecej na ten temat pisać. Jak Cię to zainteresuje, to szukaj sobie tej reklamy na stronie Alior Banku.
Z umowy nie wywiązał się sklep, ale z ofert Alior Banku już nigdy nie skorzystam (mam nadzieję).

--
animka

Data: 2010-11-11 14:53:57
Autor: niusy.pl
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl>

On 2010-11-10 23:47:21 +0100, "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> said:

Jednak coś ten pan policjant
dla mnie zrobił, może tam się przeszedł dzielnicowy.

Zadzwoń i podziękuj.
Na wszelki wypadek.
:-)

To nie moja wypowiedź !

Data: 2010-11-11 18:20:33
Autor: Bydlę

==========================
From: "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
Date: Wed, 10 Nov 2010 23:47:21 +0100

[...]

To wskaż swoją, bo mi wyświetliło tak, że sądziłem, iż twoja.
(rada pozostaje aktualna bez względu na to kto to napisał :-))

--
Bydlę

From: "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Date: Wed, 10 Nov 2010 23:47:21 +0100

[...]

Dwa ostatnie wyrazy.

No wiem, ale nie dla mnie przecież

Data: 2010-11-12 01:12:49
Autor: Bydlę
On 2010-11-11 23:09:57 +0100, "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> said:

Dwa ostatnie wyrazy.

OK.
A mógłbyś przestać pisać odpowiedzi w miejscu na sygnatury?
(tak tylko pytam, bo mało nerwowy jestem i nalegać nie będę)

(rada pozostaje aktualna bez względu na to kto to napisał :-))

No wiem, ale nie dla mnie przecież

Tak, ale jak się okazuje odpisać autorce nie mogę.

--
Bydlę

Data: 2010-11-11 13:24:49
Autor: animka
W dniu 2010-11-10 23:47, niusy.pl pisze:

[...]

Sraju.

Baba raptem do mnie zadzwoniła. 2 tygodnie czy nawet więcej - z Warszawy do Warszawy (bo Łomiaki to chyba teraz też Warszawa) przesyłka nie doszła, nie dostałam nawet żadnej informacji (maila, telefonu) z tego sklepu - ani słowa. Telefonów nie odbierali.
Nie mam zamiaru tutaj udowadniać dokumentami (które mam na dysku).

--
animka

Data: 2010-11-08 23:26:06
Autor: animka
W dniu 2010-11-08 20:27, zenek z pisze:
[...]

Na komentarz to ma jeszcze czas, niech się nie spieszy. Teraz najważniejsze jest odzyskanie od oszustów pieniędzy.

--
animka

Data: 2010-11-09 15:19:59
Autor: Kotlet
[...]

zwlaszcza kiedy allegro wymyslilo sobie ze chce kopie umowy rachunku bankowego i kopie dowodu, buahaha, co za frajerem trzeba byc by cos takiego wysylac

Data: 2010-11-09 22:58:48
Autor: animka
W dniu 2010-11-09 15:19, Kotlet pisze:

[...]

Bez dostarczenia swojej kopii dowodu osobistego nie założyłbyś konta na Allegro.
Jeśli chodzi o zapłatę to wystarczy wydrukować przelew bankowy.

--
animka

Data: 2010-11-11 16:10:28
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-09 22:58, animka pisze:
[...]

głupia jestes i tyle, wystarczyło przeczytac dwa Twoje posty z jednego dnia (na grupie o bankach w watku o karcie internetowej) by dowiedziec sie czemu jestes tak sławna na usenecie,
do zalozenia konta nie trzeba zadnego dowodu osobistego, a co do przelewu moglbabys mi łopatologicznie wyjasnic jak wyplacic z mojego konta PZA jak sprzedajacego pieniadze od kupujacego drukujac przelew bankowy ?

Data: 2010-11-11 19:53:35
Autor: animka
W dniu 2010-11-11 16:10, Kotlet pisze:
głupia jestes i tyle, wystarczyło przeczytac dwa Twoje posty z jednego
dnia (na grupie o bankach w watku o karcie internetowej) by dowiedziec
sie czemu jestes tak sławna na usenecie,

Głupi to Ty jesteś.
Ja musiałam kiedyś skserować dowód osobisty, żeby założyć konto na Allegro i dostać hasło. Potem dostałam list polecony z Allegro.

do zalozenia konta nie trzeba zadnego dowodu osobistego,

Nie wiem jak jest na dzień dzisiejszy. Fakt, że ludzie mają pozakładane po parę kont, ale to już mnie nie obchodzi. To jest "broszka" Allegro.

  a co do
przelewu moglbabys mi łopatologicznie wyjasnic jak wyplacic z mojego
konta PZA jak sprzedajacego pieniadze od kupujacego drukujac przelew
bankowy ?

Nie wiem o czym bredzisz. Pisałam o dowodzie tzn, potwierdzeniu dokonania przelewu/kopii przelewu z konta w Banku.

--
animka

Data: 2010-11-11 20:21:37
Autor: Kotlet
W dniu 2010-11-11 19:53, animka pisze:
[...]

nie wykluczam co nie zmienia faktu ze jestes zwyczajna grupowa idiotka

Ja musiałam kiedyś skserować dowód osobisty, żeby założyć konto na
Allegro i dostać hasło. Potem dostałam list polecony z Allegro.

w jakich okolicznosciach, czy nie bylo to przypadkiem kiedy stwierdzili ze korzystasz z cudzego konta ?
zauwaz ze dane o ktorych ja pisałem czesto starczaja do zaciagniecia kredytu na czyjs rachunek a sytuacja w ktorej ich zadaja jest dosc czesta, wystarczy ze chcesz zmienic rachunek na ktory nie bylo wyplaty PZA  z racji tego nie mas ostatniego kody wyplaty, a duzo osob tak wlasnie ma bo kiedy wprowadzali pza kazali wpisac numer rachunku i bardzo prawdopodobne ze wielu sprzedawcow jak juz zaczelo korzystac z tego mechanizmu to z innym numerem rachunku

[...]

a co to ma do wyplaty przez sprzedawce z jego konta pza bo o tym mowilismy w tej galezi ?

Data: 2010-11-12 10:54:50
Autor: Krzysztof
Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
"animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał

Ja musiałam kiedyś skserować dowód osobisty, żeby założyć konto na Allegro i dostać hasło.

Zdumiewające, ja założyłem konto w roku 2002 bez konieczności wysyłania ksera dowodu.

K.

Allegro - jak odzyskać pieniądze ?