Allegro: "kupiony w salonie, bla bla bla, sprowadzony"

Data: 2009-12-26 17:46:49
Autor: Bydlę
On 2009-12-26 16:29:28 +0100, "arek.pp" <arek.pp@op.pl> said:

No szlag mnie trafia! Wiadomo, że każde auto było kupione w salonie!

Nie.

Ta opcja jest chyba po to, żeby znaleźć auto z polskiego salonu?

Nie.

Napisałem do Allegro, żeby coś z tym zrobili... coś, co
uniemożliwiałoby wstawienie opisu auta jako kupionego w salonie i
jednocześnie sprowadzonego.

Dlaczego?

 Trudno po prostu odnaleźć auto
niesprowadzone - gdy np. chcę używane z salonu polskiego.

Wszystkie są używane.
I wg ciebie wszystkie były kupione w salonie.
Może najpierw przemyśl, czego chcesz?
:-)

--
Bydlę

Data: 2009-12-26 19:11:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Pewnie chodzi o to, że taki wpis ma robić tylko ten sprzedający, który sam osobiście zakupił to auto w salonie.

Data: 2009-12-26 21:18:12
Autor: Bydlę
On 2009-12-26 19:11:10 +0100, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

Może.
A co z tymi, którzy nie kupowali osobiście, bo zrobiła to żona, babcia, ciotka, stryj, syn, zięć, dziadek, wuj, mąż?
:-)

(zaznaczyłem kupione w salonie i rejestrowane w Polsce - dostałem 7 samochodów kupionych w salonie i zarejestrowanych w Polsce (przy marce znanej ze sprowadzania). wg mnie system działa)

--
Bydlę

Data: 2009-12-26 22:36:21
Autor: Cavallino
[...]

7 na 7, czy 7 na 1000?

Data: 2009-12-26 23:59:34
Autor: Bydlę
On 2009-12-26 22:36:21 +0100, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

7 na na dwa i poł tysiąca wystawionych w sprawdzanej przeze mnie kategorii aut.

(oczywiście jeśli jakiś debil czy oszust źle opisał aukcję, to nie wyszedł po właściwej stronie wyników i nie jest to moją winą)

--
Bydlę

Data: 2009-12-27 00:01:39
Autor: Cavallino
Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości news:hh64gm$tkl$1achot.icm.edu.pl...
On 2009-12-26 22:36:21 +0100, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

Chodzi Ci o to, że tylko te 7 miało ustawione flagę salonu i wszystkie takie były w praktyce (z opisu), więc skuteczność szukania wg tej flagi wyniosła 100%?

Data: 2009-12-27 01:13:58
Autor: Bydlę

On 2009-12-26 22:36:21 +0100, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> said:

[...]

Zadałem szukanie aut kupionych w salonie i zarejestrowanych w Polsce.
Dostałem 7 aut kupionych w salonie i zarejestrowanych w Polsce.

Nie sprawdzałem, czy w odrzuconych wynikach (czyli w aukcjach, w których ktoś nie zaznaczył, że kupione w salonie albo nie zarejestrownych w Polsce) są samochody spełniające warunki - wobec sprzedawców na Allegro stosuję zasadę jednej tylko szansy. :-)

--
Bydlę

Allegro: "kupiony w salonie, bla bla bla, sprowadzony"