Allegro: "kupiony w salonie, bla bla bla, sprowadzony"

Data: 2009-12-26 19:13:33
Autor: glang
Allegro: "kupiony w salonie, bla bla bla, sprowadzony"
No szlag mnie trafia! Wiadomo, że każde auto było kupione w salonie!
Ta opcja jest chyba po to, żeby znaleźć auto z polskiego salonu? Tak
mi się przynajmniej wydaje.

no niestety tak Ci się wydaje ale.....
kupiłem auto. demo wersja, 5 tys km przebiegu i miało jakieś 4 miesiące. stan perfect, W SALONIE!!... w Niemczech :)
z pełną fakturą VAT, na gwarancji producenta. jedyny właściciel wcześniej Volkswagen AG :)
w Polsce takiego nie było ani w żadnym slaonie ani używany. a to tylko Touran był :)
więc musi być inne rozwiązanie tego problemu
tak samo jak propozycja "odznaczania" już przejrzanych ogłoszeń. też by sę przydała :)
pzdr
GL

Allegro: "kupiony w salonie, bla bla bla, sprowadzony"