Allegro lub Citi - ktos polecial sobie w kulki

Data: 2012-02-29 13:04:25
Autor: Jarek Andrzejewski
Allegro lub Citi - ktos polecial sobie w kulki
Zerknąłem na listę transakcji KK Citi i widzę obciążenie PAYU (aka
"płacę z alledrogo") a obok opłatę 10 zł za "operację
gotówkową/przelew z karty". Reklamacja w Citi złożona; dam znać o
wyniku.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-02-29 12:39:31
Autor: Konfabulator
Jarek Andrzejewski <ptja.pl@gmail.com> napisał(a):
[...]

Od kilku dni jest jakaś większa awaria w PayU polegająca na tym, że część
transakcji (zwłaszcza nie Allegrowych) rozlicza się jako wypłata gotówki i to
jeszcze za granicą. Radzę uważać na PayU w najbliższym czasie.

--

Allegro lub Citi - ktos polecial sobie w kulki