Allegro - nie moje ale opis fajny:)

Data: 2009-08-28 11:32:10
Autor: Qlfon
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
Data: 2009-08-28 11:43:38
Autor: gildor
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
Qlfon pisze:
Nie chce ktos RSV?
http://moto.allegro.pl/item720117358_aprilia_rsv1000_r_2004_2007.html
:)

faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawił. zero kontaktu, więc tylko fajny :) ale może nie do sprzedania :)

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-28 11:45:43
Autor: Qlfon
gildor pisze:
Qlfon pisze:
[...]

No.. po 9tce fajna kontynuacja by byla.... RSV nie mialem przyjemnosci ale na Falco calkiem sporo a silnik bodajze ten sam - git sprzet.

--
Qlfon, Kraków

Data: 2009-08-28 11:56:34
Autor: gildor
Qlfon pisze:
gildor pisze:
Qlfon pisze:
[...]

niestety ja też nie, ale... Miiikoooołaaaaaj!
ale karoseria szyta na mnie

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-31 10:10:08
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
gildor napisał(a):
ale karoseria szyta na mnie

masz hemoroidy?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-08-31 12:33:32
Autor: gildor
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):
ale karoseria szyta na mnie

masz hemoroidy?

właśnie jeszcze nie.

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-31 12:46:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
gildor napisał(a):

masz hemoroidy?

właśnie jeszcze nie.

chcesz, to kolega ma troche na zbyciu

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-08-31 13:10:31
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
gildor napisał(a):

masz hemoroidy?

właśnie jeszcze nie.

chcesz, to kolega ma troche na zbyciu

wole osobiście nabyte

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-31 12:54:52
Autor: BartekGSXF
Allegro - nie moje ale opis fajny:)

Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7g8ts$tvc$1news.onet.pl...

Witam

Moge Ci jeszcze jednym zx glowe zawrocic?
 W BB znalazlem kolejnego i ja na fotkach niczego sie nie moge dopatrzec, ale moze Twoje oko cos dostrzeze?
Jakby co to ten adres jest aktualny?
Wiem, ze to i tak wrozenie z fusow ale moze...

Bartek
szukam zx9
Ave1,8
EL

Data: 2009-08-28 13:52:14
Autor: Tytus z Fabryki
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
Siemka

***"gildor"
faaajny, ale kolo nie odpowiada na maile, telefonu nie wystawił.

Mowisz i masz - juz za chwile mozesz dzwonic...
Dopadl kolesia kryzys wieku sredniego - w bememwu zaczyna celowac, ja pierdole to juz chyba ta hadecja byla by lepsza.
Z tego co wiem to RSV jest u niego od nowosci kupiona u dealera.

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-28 14:40:43
Autor: Bishop
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
Witka

"gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h788sa$jdo$3news.onet.pl...
Qlfon pisze:
[...]

....cos zle lukasz Panie "Lukasz".....Mój telefon 695 876 300.......jak wol na dole lezy...

Pozdro
Bishop
Dr BIG Red
Wawa-Wola

Data: 2009-08-28 14:47:13
Autor: gildor
Qlfon pisze:
[...]

masz problemy orientacyjne, kolego:

allegro: Dodano 2009-08-28 14:13
PRM: Date: Fri, 28 Aug 2009 11:43:38

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-28 12:27:00
Autor: swibno
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
http://www.allegro.pl/ite..._oryginalu.html

Data: 2009-08-28 12:42:54
Autor: gildor
swibno pisze:
http://www.allegro.pl/ite..._oryginalu.html

yyyy. zupełnie nie wiem co mam powiedzieć. jestem zszokowany. możesz sam kliknąć w swój link i opowiedzieć nam co miałeś na myśli pokazując nam tu to?

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-08-28 21:47:48
Autor: swibno
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
http://www.allegro.pl/item722734516_kawasaki_gpz_1000_rx_sam_zobacz_malo_oryginalu.html

sorrki za poprzedni link

Data: 2009-08-28 13:46:25
Autor: Tytus z Fabryki
Allegro - nie moje ale opis fajny:)
Siemka

***Użytkownik "Qlfon"
Nie chce ktos RSV?

To moto mojego kolesia...nawet nie wiedzialem ze chce sprzedac...
Jakby ktos zainteresowany to moge skontaktowac...
Dryfuje koles, cos ostatnio o HDecji wspominal...

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-08-28 13:53:24
Autor: Arni
Tytus z Fabryki pisze:
[...]

przyczepke juz ma.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-08-28 14:09:28
Autor: gildor
Tytus z Fabryki pisze:
[...]

podeślij jakiś namiar i skąd on mniej więcej jest

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Allegro - nie moje ale opis fajny:)