Allegro - wkurzająca sprawa

Data: 2009-04-20 18:18:35
Autor: SDD
Allegro - wkurzająca sprawa

Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsh5ab$3qe$1atlantis.news.neostrada.pl...

uznać transakcję za niebyłą. Dziś otrzymałem propozycję żeby wpłacić mniejszą kwotę lub sprzedający wystąpi do Allegro o zwrot prowzji (czyli ja

Raz ja dalem ciala i zrezygnowalem po zakupie, przy czym zaplacilem gosciowi rownowartosc prowizji.
Gosc nie wystawil negatywa, ale wystapil o zwrot prowizji. Poinformowalem Allegro, ze dokonalem rekompensaty itp. - Allegro nie zezwolilo na zwrot. Mysle, ze w tej sytuacji moze byc podobnie.
Co do zmuszenia do sprzedazy kompletnego zestawu, to oczywisci emozesz probowac walczyc na drodze sadowej.

Pozdrawiam
SDD

Allegro - wkurzająca sprawa