Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chc ą wystawić)

Data: 2017-03-11 08:06:08
Autor: Shrek
Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chc ą wystawić)
W dniu 10.03.2017 o 19:15, Mateusz Bogusz pisze:

Kupiłem na allegro nowego UPSa od firmy. Przyszedł, ale bez żadnego
dowodu zakupu. Na pro¶bę do sprzedawcy, czy mog± podesłać mi na maila
skan b±dĽ inn± wersję elektroniczn±, usłyszałem że faktura została
wystawiona, była w paczce i żebym j± poszukał.

Zadzwoń do Urzędy Skarbowego z pytaniem co zrobić jak sprzedawca nie chce wydać paragonu ani faktury. Już oni co¶ chyba wymy¶l±;)

Shrek

Data: 2017-03-11 10:10:26
Autor: ąćęłńóśźż
Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chc± wystawić)
Takie informacje (a już szczególnie telefoniczne) maj± w d... .

-- -- -