Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chcą wystawić)

Data: 2017-03-10 22:00:39
Autor: Budzik
Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chcą wystawić)
Użytkownik Mateusz Bogusz mabakay@o2.pl ...

Cześć,

Kupiłem na allegro nowego UPSa od firmy. Przyszedł, ale bez żadnego dowodu zakupu. Na prośbę do sprzedawcy, czy mogą podesłać mi na maila skan bądź inną wersję elektroniczną, usłyszałem że faktura została wystawiona, była w paczce i żebym ją poszukał.

Na drugą prośbę, że jednak nie mam - dostałem odpowiedź że na pewno jest i nic więcej nie dostanę :-) I co mam sobie maila od allegro wydrukować jako dowód zakupu?

Do reklaamcji nie potrzebujesz faktury czy paragonu - potrzebny jest dowód zakupu czyli np. wydruk z aukcji.
Ale jak chcesz fakture to poproś o duplikat.
I oczywiście nie zapomnij firmie podziekować za fachową obsługę odpowiednim komentarzem...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2017-03-15 19:10:14
Autor: Mateusz Bogusz
Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chc ą wystawić)
Do reklaamcji nie potrzebujesz faktury czy paragonu - potrzebny jest dowód
zakupu czyli np. wydruk z aukcji.
Ale jak chcesz fakture to poproś o duplikat.

No i dostałem tą fakturę.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Allegro - zakup od firmy (brak rachunku i nie chcą wystawić)