Alleluja! Jestem antysemitą!

Data: 2009-12-10 02:17:50
Autor: muto2100
Alleluja! Jestem antysemitą!
   1. Zgodnie z doktryną Menachema Begina, jako Polak z krwi i kości
wyssałem antysemityzm z mlekiem matki, a więc jestem antysemitą!
   2. Według Anny Całej, jako Polak jestem antysemitą, a więc jestem
antysemitą!
   3. Były ambasador Izraela w Polsce, Peleng, czy jak mu tam jest
pewny, że jestem antysemitą, a więc jestem antysemitą!
   4. Uważam, że Polska, jako Kraj należy do Polaków, bez względu na
ich wyznanie, a goście po jakimś czasie powinni, udać się do siebie,
albo zostać Polakami, wprawdzie o innych korzeniach, ale Polakami, a
więc jestem antysemitą!
   5. Jako przedstawiciel Narodu Polskiego, nie czuję się winny i nie
przyznaję się do brania udziału w holokauście, a więc jestem
antysemitą!
   6. Wcale nie uważam, że Żydzi zawsze mają rację, a wiec jestem
antysemitą!
   7. Uważam, że próba ograbienia Polski przez przedsiębiorstwo
holokaust jest czystym rozbojem w biały dzień, a więc jestem
antysemitą!
   8. Uważam, jestem pewny faktów historycznych, że Żydzi czynnie
pomagali zbrodniarzom sowieckim i niemieckim w wymordowaniu polskiej
inteligencji, a "bohater" Bielski mordował nawet niewinnych starców,
kobiety i dzieci, tylko dlatego, że byli Polakami, a więc jestem
antysemitą!
   9. Uważam, że jeżeli Żydom tak źle w Polsce i doznali takich
cierpień od Polaków, to winni wyjechać tam gdzie im będzie lepiej, a
więc jestem antysemitą!
  10. Wcale nie uważam Żydów za starszych braci w wierze, przeciwnie,
uważam ich za innowierców, a więc jestem antysemitą!

idt, itd, itd. Możnaby jeszcze dołożyc następne kilkadziesiąt punktów
wskazujących na mnie jako antysemitę. Tylko po co? Te dziesięć
wystarczy, aby przekonać Żydów, że jestem antysemitą.

A co najdziwniejsze ze dotychczas nawet nie zdawałem sobie z tego
sprawy. Dzięki publikacjom Anny Całej, postawie Agnieszki Holland,
oszczerstwom Michnika-Szechtera i kłamstwom oraz przekręcaniu historii
przez wielu innych przedstawicieli tego narodu, uzmysłowiłem sobie, że
jako Polak jestem ANTYSEMITĄ!

Nie wiem, czy mam im za to dziękować, czy........? A może im jest
potrzebny mój antysemityzm do życia? Kto wie? Jeżeli tak, to niech im
będzie.

Data: 2009-12-10 11:43:36
Autor: matusm

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:809ac90d-0469-4418-8644-86396f3876a7y24g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Nie ma czego sie  wstydzic ,byc antysemita to byc Polakiem  chociaz to nie zawsze po  drodze  zydokomunie  a ciagle,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-12-10 18:11:07
Autor: awe