Allen w Bostonie

Data: 2010-07-08 04:02:41
Autor: Tomasz Radko
Allen w Bostonie
$20M/2. Dziwicie się, że tak żałuję Millera za MLE.

Data: 2010-07-08 18:23:29
Autor: wiLQ
Allen w Bostonie
Tomasz Radko napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

$20M/2. Dziwicie się, że tak żałuję Millera za MLE.

Mnie raczej dziwi jak laskawie go potraktowali... i czy przypadkiem
Boston nie zmarnowal 2 nastepnych lat przeceniajac ostatnie 2 miesiace
tego/poprzedniego sezonu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-08 10:13:53
Autor: Leszczur
Allen w Bostonie
On 8 Lip, 18:23, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Mnie raczej dziwi jak laskawie go potraktowali... i czy przypadkiem
Boston nie zmarnowal 2 nastepnych lat przeceniajac ostatnie 2 miesiace

Przy tej ilosci pieniedzy na rynku taka cena dawala im spokojna glowe.
Maja S5 z ostatnich 3 lat i role playerami sprobuja znowu wypelnic
sklad. Fakt, ze drogo, ale co innego mieli robic?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-08 19:39:02
Autor: wiLQ
Allen w Bostonie
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

Maja S5 z ostatnich 3 lat i role playerami sprobuja znowu wypelnic
sklad. Fakt, ze drogo, ale co innego mieli robic?

Miller? Redick? Morrow? Barnes? Opcje mieli, wiec jesli juz sie martwic
to "kto gralby na centrze gdyby sciagneli SG za MLE". A tak zdaje sie,
ze jeszcze planuja uderzyc po Jermaine'a - z innym laskawym traktowaniem
;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-09 00:42:47
Autor: Leszczur
Allen w Bostonie
On 8 Lip, 19:39, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

Miller? Redick? Morrow? Barnes? Opcje mieli, wiec jesli juz sie martwic
to "kto gralby na centrze gdyby sciagneli SG za MLE". \

Ale chyba celem bylo zatrzymanie Allena zamiast sciagania kogokolwiek
z reputacja strzelca z dystansu.

A tak zdaje sie, ze jeszcze planuja uderzyc po Jermaine'a - z innym laskawym traktowaniem
;-)

A na zdrowie. Boston Celtics - miejsce w ktorym centrzy przychodza
umierac (w sensie zawodowym)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-11 13:05:01
Autor: sooobi
Allen w Bostonie
Leszczur pisze:
[...]

Mieli zrobic to samo tylko za nizsza kase.

Data: 2010-07-11 04:25:45
Autor: Leszczur
Allen w Bostonie
On 11 Lip, 13:05, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]
> sklad. Fakt, ze drogo, ale co innego mieli robic?

Mieli zrobic to samo tylko za nizsza kase.

Redick - dostal oferte od Blazers na 23-24M$ za 3 sezony
Morrow - pewnie podobnie. (RFA?)
Miller - ~MLE ale na pełny okres.

Wszyscy chca dlugich kontraktow i albo za kase jakiej Boston nie
posiada, albo nie sa az tak dobrymi strzelcami jak Allen.
Ray zna system (o ile Rivers zostaje) plus skonczy kontrakt razem z
KG, a Celtics beda mieli Rondo, Pierce'a i mnooooostwo pieniedzy do
wydania przed sezonem 2012/13.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-11 14:06:45
Autor: wiLQ
Allen w Bostonie

> Mieli zrobic to samo tylko za nizsza kase.

Redick - dostal oferte od Blazers na 23-24M$ za 3 sezony

A nie od Bulls? I nie za 20M$/3y? Nie wolalbys tego pomyslu?

Morrow - pewnie podobnie. (RFA?)

Bodaj 11M$/3y od Nets.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-11 05:12:45
Autor: Leszczur
Allen w Bostonie
On 11 Lip, 14:06, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Redick - dostal oferte od Blazers na 23-24M$ za 3 sezony

A nie od Bulls? I nie za 20M$/3y? Nie wolalbys tego pomyslu?

Faktycznie Bulls. Blazers poszli po Matthewsa.

> Morrow - pewnie podobnie. (RFA?)

Bodaj 11M$/3y od Nets.

To nieduze pieniadze. Chyba wolalbym jego niz np Korvera.

Pozdro

L'e-szczur

Allen w Bostonie