Allianz

Data: 2012-02-10 20:18:48
Autor: AZ
Allianz
On 02/10/2012 07:58 PM, J.F. wrote:

Wypowiedzialem polise w oddziale ... a tu nic.
Zadnego "czy mozna spytac dlaczego", ani jakiejs znizki marketingowej ..
Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo
wiedza ze 0% zostanie ?

Wypowiedzenie opraw w ramke i powieś na ścianie żeby nie zginęło. Może za rok dostaniesz info z e-sądu, że masz do zapłaty zaległą składkę + koszta - tak jak ja.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-12 20:13:01
Autor: Jacek Osiecki
Allianz
Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:18:48 +0100, AZ napisał(a):
On 02/10/2012 07:58 PM, J.F. wrote:
[...]

Oj, zdecydowanie warto! Ja wypowiedzialem wysylajac faxem, potem dzwonilem
do centrali czy jest potwierdzone - tak, wsio ok. Po ok. 4-5 miesiacach
wezwania do zaplaty... Powiedzialem ze wysylalem wypowiedzenie - "a jak,
kiedy?". Sprawdzilem sobie historie telefonow w tepsie i podalem dokladny
dzien i godzine... po chwili pan stwierdzil "faktycznie, jest. Przepraszamy,
prosze uznac pismo za niebyle". Tak bylo jeszcze ze dwa razy, potem sie
uspokoili :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-02-12 21:27:21
Autor: AZ
Allianz
On 02/12/2012 09:13 PM, Jacek Osiecki wrote:

[...]

Na tym polega uczciwość ubezpieczycieli o której tak wielu tu pisze jacy to oni uczciwi i biedni bo dopłacają do interesu. A zabieg polega na tym, że a nóż się trafi klient który zgubił wypowiedzenie i zapłaci a jak się wkurwi to mu się powie, że przez pomyłkę. Co ciekawe, gdy nie wypowiedziałeś umowy to upomnienia o kolejną składkę przychodzą po dwóch tygodniach a wypowiedzianych po pół roku :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-12 22:42:12
Autor: jerzu
Allianz
On Sun, 12 Feb 2012 21:27:21 +0100, AZ <artur.zabronski@gmail.com>
wrote:

[...]

Pół biedy jak kontaktuje się z Tobą ubezpieczyciel. Gorzej jak
sprzedadzą taki nieistniejący dług firmie "windykacyjnej", np.
niejakiemu Intrum Justitia. Wtedy jesteś nękany przez nich do
upadłego. Ja jestem na etapie "wyslemy do Pana pracownika terenowego".

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-12 23:03:30
Autor: AZ
Allianz
On 02/12/2012 10:42 PM, jerzu wrote:

[...]

Ja z gównojadami nie rozmawiam i korespondencje od nich bez rozpakowywania dre i wrzucam do kosza. Allianz sam po 1,5 roku założył sprawę w e-sądzie o której dowiedziałem się już jak mieli prawomocny nakaz zapłaty z klauzulą wykonywalności ale na szczęście udało się odkręcić a wcześniej wysyłane do nich pytania czy zwrócą mi koszty za wysłanie do nich ksera/faxu wypowiedzenia i stracony czas olewali. Skurwysyny i tyle. Na dniach idę złożyć doniesienie o wyłudzenie i fałszowanie dokumentów bo wg. nich moje wypowiedzenie zostało złożone 5 dni po terminie chociaż paniusia w biurze przybijała tą samą pieczatkę na 2 kopiach i na mojej kopii jest poprawna data.

--
Artur
ZZR 1200

Allianz